خرید انواع رژ لب مات و براق با بهترین قیمت روژا شاپ-زیبایی

رژ لب جامد استیکی به نوعی از رژهای بسیار طرفدار گفته می شود که دارای بسته بندی های فلزی و پلاستیکی هستند. رژهای مات معمولا از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و نوع براق نیز با رطوبت رسانی بالا از خشکی لب ها جلوگیری می کنند. واقعیت موضوع این می باشد که رژ لب جامد اکثر وقت ها دارای ظاهری رسمی و مجلسی‌تر است و در نهایت برای میهمانی‌ها گزینه بسیار مناسبی است؛ برخی از افراد رژ لب جامد را قبول ندارند چون این رژ لب، لبشان را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. اصلی ترین مشکلی که رژ لب جامد دارد، آن را باید هر چند مدت یک بار، تجدید نمایید، به همین دلیل، حتی باید این نوع رژ لب را در میهمانی‌ها و خارج از منزل در کیف وسایل آرایشی تان داشته باشید ولی خانم‌ها این مسئله را اصلا به‌عنوان یک مشکل قبول نمی کنند و کاملاً به آن عادت دارند و کنار آمده‌اند. یل به زیبایی و آراستگی در ذات هر انسانی نهفته است و خانم‌ها برای نشان دادن زیبایی خود از لوازم آرایشی متناسب با چهره خود استفاده می‌کنند. رژلب خارجی جزو ملزومات آرایشی پرکاربردی است که تعیین‌کننده فرم و حالت لب هستند.

  • استفاده از رژلب آرایش صورت شما را تکمیل می‌کند و باعث می‌شود در موقعیت‌های اجتماعی حرفه ای تر به نظر برسید.
  • باید حتما به اندازه لب های خود زمان خرید رژ لب توجه کنید زیرا برخی از رژ لب ها برای برخی لب ها گزینه مناسبی نیستند؛ به عنوان مثال کسانی که لب های بسیار نازک دارند، بهتر است از رژ لب رنگ تیره استفاده نکنند؛ بهترین رنگ رژلب برای این دسته از افراد، رژلب براق یا رژلب مایع است.
  • این محصول توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود که هر کدام کارایی مختلفی دارند.
  • اما باید گفت بسیاری از رژ لب‌های موجود در بازار ترکیبات زیان‌آوری همچون سرب و قطران زغال سنگ دارند و از آنجا که رژ لب جذب می‌شود و حتی ممکن است به علت نزدیکی به دهان، خورده شود، می‌تواند به مرور زمان آسیب‌زا باشد.
رژ لب‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توانید متناسب با روحیه یا شکل لب‌های خود از آنها استفاده کنید. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توانید به سراغ خرید پالت چند رنگ بروید. این پالت‌ها تعداد مختلفی دارند و همچنین می‌توانید برای داشتن رژ لب جدید ، رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید. معمولا پالت‌ها بافت کرمی و سبکی دارند که درخشندگی کمی را روی لب‌ها ایجاد می‌کنند و با کمک یک براش مخصوص می‌توانید روی لب‌های خود بزنید.

رژگونه های این لی (INLAY)

یک نکته بسیار قابل توجه اینکه، رژ لب‌های شفاف و حریری، دارای مواد چرب زیادی هستند و ممکن است در بسته‌بندی، تیره‌تر از زمانی به نظر برسند که آنها را روی لب‌ها استفاده می کنید. پس هنگام انتخاب رنگ مورد نظرتان حتما این نکته را در نظر داشته باشید! یکی دیگر از ویژگی های رژ لب‌های ساتن و حریری این است که باید در فاصله‌های کوتاه تمدید شوند. با وجود تنوع زیاد و طیف وسیع رنگی ممکن است در خرید این محصول با مشکل روبرو شوید، اما با شناخت انواع آن‌ها می‌توانید به راحتی رنگ و مدل مورد نظرتان را برای داشتن آرایشی بی‌نقص انتخاب کنید.

انواع محصولات مخصوص مادر و کودک مثل شامپو ملایم کودک، کرم و سرم ترک پوست، کرم سوختگی کودک از برندهای باکیفیتی چون موستلا از محصولات مادر و کودک هستند. رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده. یکی از رایج ترین رژ لب‌هاست که ماندگاری متوسط داشته و دارای تنوع رنگی زیادی هستش که همین موضوع باعث محبوبیت فراوانش شده. ما در فروشگاه اینترنتی سانیمو برای شما انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی از جمله اوریفلیم، ایزادورا، لورال، اسنس، بورژوا، مارال و … را موجود نموده ایم و شما میتوانید محصولات این برندها را بصورت اصل و اورجینال در سایت قرار داده میشود.

برای خرید رژ لب ارزان این مدل بهترین انتخاب است زیرا قیمت این پالت‌ها بسیار اقتصادی به نظر می‌رسد. رژ لب‌های مات روی لب‌ها حالت صافی را ایجاد می‌کنند و نسبت به مدل‌های دیگر از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند. در تهیه رژلب جدید بهتر است به سراغ مدل مات بروید زیرا بسیار کاربردی است و تنوع رنگی زیادی دارد. این محصول در مدل‌های جامد، مایع و حتی 24 ساعته تولید شده که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد. برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید انواع رژ لب جامد فعالیت دارند که در این میان نام برند مک mac به عنوان یکی از بهترین برندها می‌درخشد. در کنار مک رژ لب جامد هدی بیوتی و رژ لب جامد دوسه نیز شهرت بسیار زیادی دارند و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند.

رژ لب جامد کالیستا سری Color Rich شماره L59

این محصول آرایشی با داشتن رایحه ای ملایم و طیف رنگی گسترده 12 تایی برای تمام سلیقه ها و هر نوع آرایشی مناسب است و برای هر خانمی و هر سنی گزینه ای مناسب است. مجله خبری میکاپ های گوشتی خوش رنگ بسیار پرکاربرد هستند که از آنها می توان در هر زمانی استفاده نمود؛ چه برای شرکت در میهمانی های رسمی و خصوصی و یا دورهمی های دوستانه و چه برای حضور در محل کار. این رژها به لطف جذابیت خاص خود بسیار پرطرفدار هستند و با استقبال بی نظیری از سوی خانم ها مواجه شده اند. افرادی که دارای چهره گندمی و سبزه هستند می توانند چهره خود را با رژهای مسی، قهوه ای و آجری جذاب تر سازند. افرادی با چهره گندمی و توناژ پوست سرد می توانند با اطمینان خاطر از رژ قرمز استفاده نمایند. بهترین گزینه برای افرادی با رنگ چهره سفید یا به اصلاح رنگ پریده، رژهای صورتی و هلویی هستند.

برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از ميبلين,این لی,کالیستا,مای, … در نتیجه رژ لبی که به صورت و چهره شما می آید شاید روی صورت شخص دیگری زیبایی مدنظر را نداشته باشد. استفاده کره شی در این محصول آرایشی به دلیل داشتن سرشار از ویتامین های مانند A،D و E است که به بازسازی سلول ها کمکی شایان می کند. برند‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند اما اگر بخواهیم مختصر و مفید اسم چند برند خوب رو ذکر کنیم می‌تونیم به آرت دکو، گرلن، رژ بانی رژ، لا بونته، روژا، روژا پقفم، رژبزه و روژه کاوایس اشاره کنیم که شما می‌تونید محصولات این برندها رو به‌صورت اورجینال از سایت روژا تهیه کنید.

رژ لب‌های مدادی طرفدار زیادی دارد زیرا هنگام استفاده از آن تسلط بیشتری روی لب‌ها دارید. این مدل معمولا بافت نرم و مات دارد و از ماندگاری خوبی نیز برخوردار است. اگر به یک رژ نیاز دارید که در هر مکانی همراهتان باشد، مدل مدادی بهترین انتخاب است. هنگام خرید اینترنتی رژ لب می‌توانید ویژگی‌های هر نوع از آن را بررسی کرده و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

رژ لب جامد مای مدل Stay Matt سری بلک دایموند

رژ لب های جامد دارای تنوع رنگی بیشتری هستند و پوشش خوبی روی لب ایجاد می کنند و در مقابل رژ لب مایع ماندگاری بیشتری به نسبت جامد دارد. رژ لب جامد لانگ ورینگ نوت به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب مورد تایید متخصصان پوست بوده است و علاوه بر زیبایی که برای لب های شما به ارمغان می آورد آن ها را تغذیه هم می کند. حجم این محصول دارای 4.5 میلی لیتر است و هیچ گونه پارابنی در این محصول استفاده نشده است. دنیایی پر از رنگ پیش روی شماست که شما می‌تونید اون رو با لباس، سایه چشم، رنگ مو، کیف، و حتی ماشین خود ست و هماهنگ کنید. که اون‌هم به دلیل جنس و نوع پوست و رنگ لب شخصی‌ست که اون رژ رو استفاده می کنه. البته در خرید اینترنتی از سایت روژا اصلاً نگران نباشید چرا‌که میتونید از کارشناسان روژا کمک گرفته و انتخابی مناسب داشته باشید و بهترین خریدتون رو تجربه کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار