خرید اینترنتی انواع رژ لب جامد مات، نیمه مات و رژ لب جامد شاین-زیبایی

فراموش نکنید ابتدا با پنبه الکلی رژ لب را تمیز کرده و بعد با کمک قلم‌مو یا انگشت رژ را به لبتان بزنید. اگر تمایلی به امتحان کردن رژ بر روی لبتان ندارید، هرگز آن را روی پوست دست امتحان نکنید. نکته دیگری که باید به هنگام خرید رژ لب در نظر داشت، این است که هر چه رنگ رژی تیره‌تر باشد، لب‌ها را کوچک‌تر و هر چه روشن‌تر باشد، لب‌ها را درشت‌تر نشان می‌دهد.

در نتیجه رژ لبی که به صورت و چهره شما می آید شاید روی صورت شخص دیگری زیبایی مدنظر را نداشته باشد. رژ جامد لاکچری با پایه کاملاً گیاهی، موندگاری بسیار طولانی داره و ضد حساسیت هستش. در ادامه نکاتی رو برای شما می‌گیم که نه تنها باعث شناخت بیشتر شما می‌شه بلکه به شما در انتخاب رژ لب مناسب هم کمک می‌کنه.

نکات مهم برای زدن رژ لب

همچنین برخی محصولات دارای spf ( فاکتور مراقبت از نور خورشید ) هستند که برای استفاده در تمام فصول سال مخصوصا فصل تابستان بهترین انتخاب هستند و خاصیت مراقبت از لب ها در مقابل نور خورشید را دارند. مجله خبری میکاپ‌های پالتی که به نوع کاسه‌ای هم شهرت دارند، معمولاً مورد توجه میکاپ آرتیست‌ها و گریمورهای سینمایی قرار می‌گیرند. داشتن مهارت کافی و وقت‌گیر بودن دو عامل در استفاده از این نوع رژ لب هستند که معمولاً کاربرد برای افراد عادی و استفاده روزمره را کاهش داده‌اند. همچنین قیمت رژ لب کاسه‌ای یا پالتی کمی بالاتر است، بنابراین استفاده از این محصول برای استفاده روزمره شاید چندان به‌صرفه نباشد.

این محصولات ماندگاری کمی داشته و تنها لب شما را براق و درخشان نشان می‌دهد. رژ لب مایع براق که لب‌ها را درخشان و براق کرده اما ماندگاری نسبتاً کمتری دارند. هیچگاه نمی توان بین این موارد یکی را بهتر دانست، بلکه باتوجه به نیاز شما و یا جلوه ای که دلخواه شماست انتخاب ها متفاوت خواهند بود. این رژ لب نوع دیگری است که دارای ساختاری مشابه مداد لب هستند اما نوکی کلفت تر دارند.

  • آنجایی که زنان و مردان سومری برای تفکیک‌های جنسیتی، از خرده سنگ‌های رنگی برای آرایش صورت به ویژه لب استفاده می‌کردند.
  • دنیایی پر از رنگ پیش روی شماست که شما می‌تونید اون رو با لباس، سایه چشم، رنگ مو، کیف، و حتی ماشین خود ست و هماهنگ کنید.
  • رژ لب‌‎های مدادی عملکردی مشابه مداد لب دارند و می‌توان با استفاده از آن به لب‌ها فرم داد و نقایص آن را به خوبی جبران کرد.
  • این رژ پوششی کامل بر روی لب ایجاد می کند و بدون ایجاد سنگینی و خشکی برای ساعت ها بر روی لب ها باقی می ماند.
  • همچنین مصریان باستان از آرایش لب‌ها و صورت برای نشان دادن طبقه اجتماعی خود بهره می‌بردند.

مدل‌های جامد ترکیبات متفاوتی دارند و از موم و روغن‌های مختلف تولید می‌شوند. خانم‌هایی که لب‌های کوچکی دارند، بهتر است خرید رژ لب کرمی را در برنامه خرید لوازم آرایشی خود داشته باشند. رژ لب‌های کرمی چندان براق نیستند، اما لب‌ها را صاف و نرم نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید لب‌های شما براق باشند، می‌توانید روی رژ لب‌های کرمی، از برق لب استفاده کنید. رژ لب‌های کرمی حاوی موم بیشتری برای محافظت از لب‌ها هستند؛ اما گاهی ممکن است باعث ایجاد خشکی لب‌ها هم بشوند.

این روز‌ها استفاده از رژ لب بیشتر از آن که برای حمایت از کمپین، بیان موقعیت اجتماعی و … باشد، جنبه زیبایی دارد. استفاده از رژ لب تا جایی مورد محبوبیت و توجه واقع شده است که کمپانی‌های بسیار متعددی در سراسر جهان به تولید این محصول آرایشی روی آوردند. رژ لب‌ها با تنالیته رنگ‌های متعدد و تنوع بسیار بالا در سایز و ماهیت جامد یا مایع و مهم‌تر از همه با استفاده از ترکیبات گوناگون عرضه و در دسترس عموم مردم قرار دارند. باید حتما به اندازه لب های خود زمان خرید رژ لب توجه کنید زیرا برخی از رژ لب ها برای برخی لب ها گزینه مناسبی نیستند؛ به عنوان مثال کسانی که لب های بسیار نازک دارند، بهتر است از رژ لب رنگ تیره استفاده نکنند؛ بهترین رنگ رژلب برای این دسته از افراد، رژلب براق یا رژلب مایع است. رژ لب‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای نیازها و تقاضاهای متفاوتی مناسب هستند.

با وجود تنوع زیاد و طیف وسیع رنگی ممکن است در خرید این محصول با مشکل روبرو شوید، اما با شناخت انواع آن‌ها می‌توانید به راحتی رنگ و مدل مورد نظرتان را برای داشتن آرایشی بی‌نقص انتخاب کنید. قیمت رژ لب بسته به برندی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است، همچنین بهتر است به ترکیبات آن توجه کنید تا حاوی ترکیبات مضر نباشد. به خاطر بافت نرم خود به راحتی بر روی لبان شما می نشیند و با توجه به رنگ نیمه ماتی که دارد زیبایی آرایش شما را چند برابر می کند. فلورمار در فرمولاسیونرژ لب مدادی فلورمار از ویتامین E بهره برده است که از لب های شما در برابر اشعه های مضرر خورشید محافظت می کند. این محصول با کیفیت و رنگدهی فوق العاده ای که دارد، متناسب با سلایق و سبک های آرایشی مختلف می باشد. این رژ لب با طیف رنگ کاربردی و مناسب به شما کمک می کند تا نشاط و گیرایی خاصی به لب های خود بدهد.

رژ لب جامد کالیستا سری Hydra Color شماره C24