خرید رژ لب بدون سرب با بهترین قیمت لوازم آرایشی روبی سان-زیبایی

همچنین برخی محصولات دارای spf ( فاکتور مراقبت از نور خورشید ) هستند که برای استفاده در تمام فصول سال مخصوصا فصل تابستان بهترین انتخاب هستند و خاصیت مراقبت از لب ها در مقابل نور خورشید را دارند. مجله خبری میکاپ‌های پالتی که به نوع کاسه‌ای هم شهرت دارند، معمولاً مورد توجه میکاپ آرتیست‌ها و گریمورهای سینمایی قرار می‌گیرند. داشتن مهارت کافی و وقت‌گیر بودن دو عامل در استفاده از این نوع رژ لب هستند که معمولاً کاربرد برای افراد عادی و استفاده روزمره را کاهش داده‌اند. همچنین قیمت رژ لب کاسه‌ای یا پالتی کمی بالاتر است، بنابراین استفاده از این محصول برای استفاده روزمره شاید چندان به‌صرفه نباشد.

رژ لب جامد کالیستا سری Hydra Color شماره C26

آن‌ها با خرد کردن سنگ‌های قیمتی، از آن‌ها برای تزئین صورت خود که عمدتاً شامل لب‌ها و اطراف چشم می‌شد، استفاده می‌کردند. یکی از دلایل آرایش لب‌ها در مصر باستان برای نشان دادن موقعیت اجتماعی و نه جنسیت بوده است. آنها رنگ قرمز را از قارچی به نام فوکوس الگین استخراج کرده و با ۰٫۰۱٪ ید و مقداری برم مانیت ترکیب می‌کردند، اما این رنگ منجر به بیماری جدی شد. با گذر زمان و نیاز به داشتن لب‌هایی براق موجب شد تا از فلس ماهی در ترکیبات و ساخت رژ لب برای رسیدن به رژ لب‌هایی با اثرات براق کننده، رواج پیدا کند. انواع رژ لب از برندهای معتبر و با تنوع رنگی بالا در فروشگاه اینترنتی خانومی قابل مشاهده و خرید است.

  • کمپانی Revlon به دلیل ارائه محصولات با کیفیت بالا، از همان ابتدای تاسیس خود به شهرت زیادی دست پیدا کرد.
  • رژلبیکی از رایج‌ترین و ساده‌ترین محصولات آرایشی است که محبوبیت زیادی در بین زنان دارد.
  • خرید رژ لب ارزان اما با کیفیت انتخاب هر خانمی است اما باید محصولی را تهیه کنید که زیبایی شما را بیشتر می‌کند.
  • با وجود تنوع زیاد و طیف وسیع رنگی ممکن است در خرید این محصول با مشکل روبرو شوید، اما با شناخت انواع آن‌ها می‌توانید به راحتی رنگ و مدل مورد نظرتان را برای داشتن آرایشی بی‌نقص انتخاب کنید.
چرا که ترکیبات اکلیل‌دار و یا رژ لب‌های با دوام به دلیل داشتن ترکیبات و مواد افزودنی، سمی‌تر و ناسالم‌تر هستند. بهتر است رژ لب‌هایی خریداری کنید که ماندگاری بسیار طولانی نداشته و با یک شوینده به راحتی پاک شوند. با گذر زمان استفاده از رژ لب نیز با عناوین متفاوت مورد توجه بود و رواج داشت؛ تا قرن شانزدهم که رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در انگلیس برخوردار شد. در زمان ملکه الیزابت اول لب‌های قرمز روشن و صورت سفید به مد آن دوران بدل شد. در آن زمان، رژ لب‌ها از ترکیبی شامل موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شدند و فقط بازیگران زن و مرد از طبقه اشرافی آرایش می‌کردند. در قرن نوزدهم استفاده از آرایش بی ادبانه و ناپسند تلقی می‌شد و برای زنان محترم قابل قبول نبود.

ویترین، اولین فروشگاه آنلاین تخصصی آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن در حوزه سلامت و زیبایی است و مجموعه ای از مرغوب ترین و معتبرترین برند های خارجی و ایرانی را به تناسب هر سن و سلیقه ای ارائه می دهد. تیم پشتیبانی ویترین با مجرب ترین کارشناسان، پاسخگویی ۲۴ ساعته و مشاوره پیش از خرید، امکان خریدی آسان و مطمئن را برای شما فراهم می آورد. دنیایی پر از رنگ پیش روی شماست که شما می‌تونید اون رو با لباس، سایه چشم، رنگ مو، کیف، و حتی ماشین خود ست و هماهنگ کنید. اما نکته ای که بسیار مهمه اینه که هر رژ لب روی هر لبی یک رنگ داره! که اون‌هم به دلیل جنس و نوع پوست و رنگ لب شخصی‌ست که اون رژ رو استفاده می کنه.

رژلب مدادی

در نتیجه رژ لبی که به صورت و چهره شما می آید شاید روی صورت شخص دیگری زیبایی مدنظر را نداشته باشد. رژ جامد لاکچری با پایه کاملاً گیاهی، موندگاری بسیار طولانی داره و ضد حساسیت هستش. در ادامه نکاتی رو برای شما می‌گیم که نه تنها باعث شناخت بیشتر شما می‌شه بلکه به شما در انتخاب رژ لب مناسب هم کمک می‌کنه.