خرید رژ لب خرید از میان بیش از ۳۰ نوع رژ لب متنوع روژه-زیبایی

این رژ لب‌ها به دلیل وجود ترکیباتی مانند ویتامین E، گلیسیرین و آلوئه ورا، باعث رطوبت‌رسانی به پوست می‌شوند. مزایای دیگر استفاده از رژ لب‌های مرطوب‌کننده، داشتن لب‌های براق و زیبا است. رژ لب خارجی یکی از ضروری ترین آیتم های کیف لوازم آرایش بانوان می باشد که بدون آن آرایش صورت ناقص و بی روح به نظر خواهد رسید. بهترین برند این محصولات از پوست حساس لب ها مراقبت می کند، سبب خشکی و پوسته پوسته شدن پوست لب ها نمی گردد و لب ها را نرم و مرطوب نگه می دارد.

این مدل به لب‌ها درخشندگی بیشتری می‌بخشد که باعث می‌شود آن‌ها بزرگتر و مرطوب‌تر به نظر برسند. همچنین مانند یک مرطوب‌کننده برای لب‌ها هستند، اما ماندگاری بالایی ندارند. انواع این محصول در مدل‌های جامد و مایع تولید می‌شوند که انتخاب و خرید رژ لب براق به سلیقه شما بستگی دارد. این مدل هم برای مهمانی و هم در استفاده روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید انواع رژ لب جامد فعالیت دارند که در این میان نام برند مک mac به عنوان یکی از بهترین برندها می‌درخشد. در کنار مک رژ لب جامد هدی بیوتی و رژ لب جامد دوسه نیز شهرت بسیار زیادی دارند و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند.

  • مدل‌های جامد ترکیبات متفاوتی دارند و از موم و روغن‌های مختلف تولید می‌شوند.
  • همچنین برخی محصولات دارای spf ( فاکتور مراقبت از نور خورشید ) هستند که برای استفاده در تمام فصول سال مخصوصا فصل تابستان بهترین انتخاب هستند و خاصیت مراقبت از لب ها در مقابل نور خورشید را دارند.
  • در دوران طلایی اسلام نیز، متخصص آرایش و زیبایی مشهوری به نام ابوالقاسم زهراوی، رژ لب جامد و معطری ساخت که در قالبی فشرده طراحی شده بود.
  • ویولت علاوه بر رژ جامد و مایع، رژ لب مدادی نیز عرضه کرده است که حاوی ویتامین E است که تنوع رنگ بالایی داشته و بافتش سبک است.
با این حال اولین رژ لب تجاری در سال ۱۸۸۴ توسط عطرسازان فرانسوی در پاریس ابداع شد. این رژ لب از چربی گوزن، روغن کرچک و موم ساخته شده و روی آن را با کاغذ ابریشم می‌پوشاندند. در دوران طلایی اسلام نیز، متخصص آرایش و زیبایی مشهوری به نام ابوالقاسم زهراوی، رژ لب جامد و معطری ساخت که در قالبی فشرده طراحی شده بود. رژ لب‌های مدادی طرفدار زیادی دارد زیرا هنگام استفاده از آن تسلط بیشتری روی لب‌ها دارید. این مدل معمولا بافت نرم و مات دارد و از ماندگاری خوبی نیز برخوردار است.

حتی اگر از هیچ لوازم آرایشی استفاده نکنید، استفاده از یک رژ لب ساده و ریمل زدن می‌تواند به چهره‌تان شادابی و نشاط زیادی منتقل کند؛ بنابراین داشتن یک یا چند رنگ رژ لب برای استفاده روزمره یا استفاده در موقعیت‌های خاص ضروری است. رژ لب جامد کلاسیک‌ترین شکل انواع لوازم آرایش لب است که سال‌هاست توانسته با ماندگاری خوب خود، فرم دهی مناسب به لب‌ها و داشتن دنیایی متنوع از رنگ‌های جذاب به عضو ثابت کیف لوازم آرایش خانم‌ها تبدیل شود. اگر قصد خرید رژ لب جامد را دارید و دوست دارید با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، با راهنمای خرید دیجی استایل همراه شوید. برای انتخاب و خرید رژ لب شما نیاز به فاکتورهای متعددی دارید که از نوع رنگ و جامد یا مایع بودن آن تا برند و قیمت آن را شامل می‌شود. برای انتخاب رنگ رژ، به رنگ لبتان نگاه کنید و رژی همرنگ لبتان و یا 1 تا 2 درجه پررنگ‌تر را امتحان کنید.

بعد از نهایی شدن خرید، محصول مد نظر شما ظرف مدت زمانی کوتاه، درب منزل در سراسر کشور به دست‌تان خواهد رسید. مجله خبری میکاپ جامد یکی از متداول و قدیمی‌ترین انواع رژ لب است که با گذر زمان همچنان طرفدار داشته و مورد استفاده تقریبا تمامی خانم‌ها قرار می‌گیرد. این رژ لب به دلیل نوع بسته بندی که دارد بسیار راحت‌تر قابل استفاده است.

خرید رژ لب و عوامل موثر در قیمت رژ لب

رژ لب مایع غالبا با یک مخزن محتوی رژ و قلمی با بافت نرم عرضه می‌شود. استفاده از رژ لب مایع به دلیل داشتن دوام بیشتر نسبت به نوع جامد آن، مورد توجه بسیاری از خانم‌هاست. رژ لب مایع خصوصا برای افرادی که لب‌های باریکی دارند بهترین گزینه است چرا که لب‌ها را حجیم‌تر نشان می‌دهد. بسیاری از رژ لب‌هایی که دارای مواد محافظ در برابر آفتاب هستند، از لب‌های شما در برابر اشعه مضر UV محافظت می‌کنند. جنس و بافت لب‌های ما نسبت به بقیه قسمت‌های پوست ما بسیار متفاوت است.

رژلب جامد 24 ساعته اورجینال بل

چرا که پوست این ناحیه از بدن به مراتب نازک‌تر بوده و در لیست حساس‌ترین نقاط بدن قرار می گیرد. طبق گفته بهترین دکتر پوست در تهران، سعی کنید از خرید رژ لب های تقلبی پرهیز نمایید زیرا در صورت خرید این نوع رژ لب ها، احتمال بروز حساسیت و عفونت پوست و چشم، خارش، زخم، التهاب پوستی افزایش می یابد. پیش از خرید رژ لب باید به رنگ پوست خود توجه کنید زیرا باید رنگ رژ لب با رنگ پوست شما سازگاری داشته و در غیر این صورت ظاهری نازیبا برای شما به ارمغان می آورد. رژ لب به دلیل داشتن موادی مانند آلوئه‌ورا یا ویتامین E، آبرسانی به لب‌ها را تقویت می‌کند. حتی اگر برخی از مارک‌های قدیمی رژ لب، از موادی استفاده می‌کنند که می‌توانند رطوبت لب‌های شما را کم کنند، بیشترشان در آبرسانی بسیار خوب عمل می‌کنند و برای حفظ حالت طبیعی لب‌های شما ساخته شده‌اند.

از مواد اصلی تشکیل دهنده این محصولات می توان به روغن های تغذیه کننده و مرطوب کننده، موم، رنگ، سرب، خوشبو کننده ها، مواد نگهدارنده و آنتی اکسیدان و الکل اشاره نمود. خرید رژ لب ارزان اما با کیفیت انتخاب هر خانمی است اما باید محصولی را تهیه کنید که زیبایی شما را بیشتر می‌کند. مدل‌های مایع مات با ماندگاری طولانی، زیرمجموعه‌ای از رژلب‌های مات هستند که با ترکیبی از نرم‌کننده‌ها ساخته شده‌اند.

بسیاری از خانم ها برای تکمیل آرایش چهره خود از این رژ لب استفاده می کنند؛ برند لورآل لوازم آرایشی مختلف و باکیفیتی تولید می کند که این رژ لب جزء آن ها می باشد؛ این برند در تلاش است رضایت مصرف کنندگان خود را به طور کامل جلب نمایند. برند شنل برای داشتن ظاهری شیک و پر زرق و برق، رژهای متنوعی تولید می‌کند. برای خرید اینترنتی مداد لب و یا رژ لب می‌توانید با استفاده از کد رنگ، به راحتی محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

انواع رژلب ها[ویرایش]

برای خرید رژ لب کمی وسواس به خرج دهید تا بتوانید در کنار زیبایی لب هایتان سلامت آن را نیز حفظ کنید. اما این کم بودن ماندگاری باعث کاهش خرید رژ لب با این خصوصیات نمی شود. افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند.