خرید ماتیک فروش ماتیک قیمت ماتیک نمودار لحظه‌ای قیمت ارز ماتیک در نوبیتکس-زیبایی

پلتفرم Polygon شبکه ای است که در هند راه اندازی شده و توسط توکن MATIC، یک توکن استاندارد ERC-20 پشتیبانی می‌شود، این بلاکچین با هدف اتصال و رشد پروژه‌ها و بلاک چین‌های سازگار با اتریوم راه‌اندازی شده است. ارز بومی این شبکه ماتیک نام دارد و برای اداره و ایمن سازی شبکه Polygon و پرداخت کارمزد تراکنش استفاده می شود. از لحاظ تکنیکال، ارز ماتیک در مسیر رشد قرار دارد و از جایگاه خوبی نزد سرمایه گذاران برخوردار است. این پروژه هندی ارزشمند است و توانسته بنیانگذاران خود را تبدیل به اولین میلیاردهای کریپتویی هندوستان کند. صرفنظر از شرایط بنیادین این پروژه در آینده که هیچکس از ان خبر ندارد، تنها با در نظر گرفتن آهنگ رشد فعلی این ارز، به نظر می رسد ارز ماتیک تا سال 2027، رشد قیمت مثبتی تجربه کند و به سطح 9.5 دلار برسد. بنابراین با توجه به قیمت فعلی 1.38 دلار، پیش بینی می شود تا سال 2027، این ارز حدود 625 درصد رشد کند.

کافی است کیف پول اختصاصی خود را شارژ کرده و رمز ارزهای موردعلاقه خود را خریداری کنید. کارمزد فروش وخرید ارز دیجیتالدر صرافی ارزپایا در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار پایین است. قیمت ماتیک ارز دیجیتال شبکه پالیگان، از اول انتشار تا به امروز معمولاً بالای یک دلار معامله شده است اما اخیرا در زیر این قیمت نوسان داشته است.

بازار ارزهای دیجیتال بازاری پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی است؛ بنابراین برای خرید متیک در این بازار جانب احتیاط را رعایت کرده و از اصول مدیریت سرمایه برای کاهش ریسک معاملات خود استفاده کنید. بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Polygon در یک روند صعودی قرار گرفته است و اگر این روند صعودی ادامه یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت این توکن تا آخر سال 2021 به 2 دلار برسد. در اوایل سال 2022 هم شاهد ادامه روند صعودی و رسیدن قیمت به 2.5 دلار خواهیم بود. پس از آن هم با روند صعودی ملایمی روبه‌رو خواهیم شد، ولی خبری از سقوط ناگهانی نخواهد بود.

علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است. آنالیز دیتای موجود در پلتفرم پالیگان نشان می‌دهد که بیشتر از ۶۵ درصد از تراکنش ‌های پلتفرم پالیگان، مربوط به استیبل کوین‌هایی با حجم بیش از ۱ میلیون دلار است. این حجم از تراکنش، نشان‌دهنده فعالیت سازمان‌های بزرگ در پلتفرم پالیگان است. این شبکه با قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا برای توسعه‌دهندگان عرضه شده است تا آنها به سادگی بتوانند هر گونه پارامتر یا خصوصیات را از بلاکچین‌های مختلف با سیستم خود وفق دهند. بر خلاف قیمت‌های ثابت توکن شبکه قبلی، انتظار داریم که توکن Polygon بتواند سرمایه‌گذاران بسیار بیشتری را به خود جلب کند. ارز دیجیتال Polygon روی عملکرد بی‌نقص، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و ساده‌سازی تجربه کاربری تمرکز کرده است.

تحلیل ارز ماتیک برای خرید و فروش

البته افراد دیگری نیز کم کم به این پروژه اضافه شدند و در نهایت بلاک چین پالی گان با تمام قابلیت ها و شرایطی که دارد در اکتبر سال ۲۰۱۷ وارد بازار ارز دیجیتال شد. استفاده از قابلیت های پالی گان برای کمک به بهتر شدن شرایط بلاک چین اتریوم نیز به سال ۲۰۱۹ برمیگردد. ارز دیجیتال ماتیک، یک توکن ERC-20 است که قابلیت سازگاری با دیگر رمز‌ارزهای مبتنی بر اتریوم را دارد.

خرید ارز دیجیتال پالی گان

با توجه به رشد ارز دیجیتال ماتیک باید گفت که اکنون این ارز رتبه 17 از بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است؛ شما می‌توانید این ارز را در بسیاری از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز خریداری کنید یا بفروشید. پلتفرم پالیگان، با تکیه بر بلاکچین اتریوم کار می‌کند و پروژه‌های مبتنی بر شبکه اتریوم را به یکدیگر متصل می‌کند. استفاده از شبکه پالیگان، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و خودمختاری یک پروژه بلاکچینی را افزایش می‌دهد.

  • از اونجایی که پلتفرم پالی گان از ماشین مجازی اتریوم پشتیبانی می کنه، Dapp های موجود بر روی شبکه اتریوم، به راحتی می تونن به شبکه پالی گان منتقل بشن.
  • حال در رابطه با رمز ارز ماتیک باید گفت که به این شکل نیست و در ساختار آن از الگوریتم اثبات سهام یا PoS استفاده شده است.
  • ارزپایا یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 1396 تاسیس شده و با راه اندازی یک سیستم یکپارچه با امنیت بالا، امکان فروش و خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده است.
  • Dominance یا دامیننس polygon به معنی میزان سهم ارز پالیگان در کل بازار کریپتوکارنسی است.
در حالی که در حال حاضر پالی گان تنها از زنجیره پایه اتریوم پشتیبانی می کند، اما این شبکه بر اساس پیشنهادات و اجماع جامعه قصد دارد پشتیبانی از زنجیره های پایه دیگر را نیز گسترش دهد. این می تواند پالی گان را به یک پلتفرم بلاکچینی غیرمتمرکز لایه دوم بدل کند. پالیگان Polygon شبکه ای مبتنی بر بلاک چین است که ارائه دهنده ارز دیجیتال Matic است. این شبکه از یک سری زنجیره جانبی استفاده می کند و Matic برای حفظ امنیت این زنجیره و پرداخت هزینه های مرتبط با تراکنش ها در شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. بلاک چین‌های راه‌اندازی شده در شبکه پالیگان، با پروتکل اثبات سهام کار می کنند. این شبکه ها به موازات شبکه اتریوم راه اندازی شده و از اعتبارسنجی‌های برون بلاک چینی استفاده می‌کنند و سپس تراکنش‌ها را در زنجیره اصلی اتریوم نهایی می‌کند.

فروش و خرید ماتیک پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد. فروش و خرید لایت کوین لایت کوین برای حل مشکلات بلاک چین بیت کوین ایجاد شد. همه این ها این بازار را به یک سرمایه گذاری بسیار پر بازده و در عین حال بسیار پر ریسک تبدیل نموده است. در نتیجه لازم است پیش از اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال راجع به این بازار و هر یک از ارزهای خاص آن به طور کامل به کسب اطلاعات بپردازید. همانطور که یک سرمایه گذاری هوشمندانه در ارزهای دیجیتال می تواند سود کلانی را نصیب شما کند، به همان نسبت خرید رمز ارزهای بی ارزش نیز می تواند سرمایه شما را به باد دهد. پالیگان که در ابتدا به عنوان ماتیک نتورک شناخته می‌شد، در سال 2017 راه‌اندازی شد.

ارز دیجیتال پالی گان در بازار رمز ارزها با نماد MATIC یکی از رمز ارز های مبتنی بر شبکه بلاک چین است. اگر از کاربران قدیمی بازار ارز دیجیتال باشید احتمالاً ممکن است این رمز ارز را با نام متیک نتورک نیز به یاد آورید. شبکه بلاک چین ارز دیجیتال پالی گان به عنوان یک لایه محافظتی دوم برای رفع مشکلات اساسی شبکه اتریوم اعم از مقیاس پذیری و کاهش کارمزد تراکنش ها در آن به وجود آمده است. اگر با بلاکچین حرفه ای اتریوم آشنا باشید می‌دانید که مجله خبری میکاپ تیم توسعه دهنده این رمز ارز فرایندهای مختلفی برای بهینه کردن شبکه بلاک چین اتریوم استفاده می نمایند. یکی از راهکار های استثنایی به کار گرفته شده توسط شبکه اتریوم برای ایجاد کیفیت بالاتر در بلاکچین و رمز ارز استفاده از شبکه های بلاکچین در لایه دوم برای رفع بسیاری از مشکلات است. در صورت تایید انتقال و دریافت Matic Network توسط سیستم اینانس مبلغ فاکتور شده در بازه زمانی ده دقیقه تا 24 ساعت به کارت بانکی انتخاب شده واریز خواهد شد.

شباهت‌ها و تفاوت‌های پالی‌گان و اتریوم

پالیگان علاوه بر رفع مشکل اخیر، پچ جدید زنجیره Bor را از انسداد خارج کرد و با این کار امکان تولید بلوک های جدید در زنجیره Polygon را فراهم کرد. حال باید دید که این مورد برای ماینرها جذاب خواهد بود و آیا روند صعودی ایجاد شده در روزهای اخیر ادامه خواهد یافت یا خیر. از دیدگاه کارشناس وبسایت دنیای ترید، افزایش قیمت یک ارز به عوامل بنیادین زیادی نظیر وضعیت کلی بازار ارز دیجیتال و بیت کوین، توسعه ها و ارتقاهای پروژه، استقبال معامله گران، احساسات کلی بازار و غیره وابسته است. برای خرید و فروش پالی ‌گان هیچگونه محدودیت زمانی در صرافی تبدیل وجود ندارد و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای خرید و فروش ارز دیجیتال در پلتفرم تبدیل اقدام کنید.