خرید پالی گان ماتیک نتورک ارزان فروش پالی گان ماتیک نتورک MATIC قیمت پالی گان ماتیک نتورک اینانس-زیبایی

بالاترین قیمت ارز دیجیتال ماتیک، در تاریخ 27 دسامبر 2021 (6 دی 1401) معادل 2.92 دلار بوده که اکنون اختلاف بسیاری با آن دارد. برخی از تحلیل‌گران کریپتوکارنسی اذعان دارند که در حال حاضر، خرید و اضافه‌کردن رمز ارز ماتیک به سبد معاملاتی، گزینه منطقی و عقلانی به شمار می‌رود. اگر به دنبال خرید ارز دیجیتال ماتیک هستید، با ثبت نام و احراز هویت در کافه ارز، می‌توانید به صورت آنی و با کارمزد پایین، آن را به سبد معاملاتی خود اضافه کنید.

به عنوان مثال ارتقا مرج اتریوم نگرانی‌هایی را برای فعالیت پالیگان ایجاد کرده بود. اثرات مخرب زیست محیطی همواره مورد بحث و انتقاد پیرامون ارز‌های دیجیتال بوده‌اند و پالیگان در سال 2022 توجه ویژه‌ای به این قسمت داشته است و در تلاش است تا اکوسیستمی سبز و خنثی از انتشار کربن را داشته باشد. با همه این احوال تنها مقدار اندکی از سرب حاصل از رژ لب بلعیده می‌شود هر چند، با گذشت زمان سرب در بدن انباشته می‌گردد و در نهایت می‌تواند منجر به مسمومیت سرب شود. برای خرید ماتیک بهترین کار این است که از صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده مانند نوبیتکس استفاده کنید. به‌طورکلی پیش از هر خرید درباره صرافی ارائه‌دهنده خدمات تحقیقات خود را کامل کنید. در جدول زیر تغییرات قیمت MATIC، تغییرات نرخ این رمز ارز در بازه های مختلف ارائه شده است.

همان طور که در اینفوگرافی کیف پول‌های مجله خبری میکاپ مشاهده می‌کنید؛ کیف پول‌های زیادی برای ذخیره ماتیک وجود دارند. رمز ارز ماتیک در سه شبکه ERC20 با کارمزد بالا،شبکه BEP20با کارمزد کمتر، BEP2‌ و Polygon network قابل معامله است. برای انتخاب کیف پول ماتیک بهتر است از کیف پول های معتبری که این ارز را پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید.

پالی‌گان از چه نوع زنجیره هایی پشتیبانی می کند؟

اصلی‌ترین مزیت خرید مستقیم ارز دیجیتال پالی گان عدم نیاز به پرداخت کارمزد‌ها است و همچنین عیب بزرگ این روش نیز وجود کلاهبرداری‌های بسیار زیاد و زمان بر بودن پیدا کردن فروشندگان این رمز ارز در پلتفرم‌های مختلف است. رمز ارز‌ها از پروتکل های رمزگرافیکی و یا کد‌های فوق‌العاده پیچیده برای رمز‌گذاری دیتاهای حساس و انتقال آن‌ها استفاده می‌کنند تا معاملات امنی را فراهم کنند. توسعه‌دهندگان رمز‌ ارزها این پروتکل‌‌ها را بر پایه اصول پیچیده ریاضیات و مهندسی کامپیوتر بنا کرده‌اند که آن‌ها را غیرقابل نفوذ می‌کند.

پالی گان دارای حداکثر 65 هزار تراکنش در ثانیه در یک زنجیره جانبی، همراه با زمان تأیید بلاک کمتر از دو ثانیه است. این ساختار همچنین امکان ایجاد اپلیکیشن های مالی غیرمتمرکز جهانی را در یک بلاکچین بنیادی واحد فراهم می کند. ساختار پلاسما به پالی گان این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی از اپلیکیشن غیرمتمرکز را در زیرساخت های خود بدون اینکه ایراد خاصی در بلاکچین های اثبات کار ایجاد شود، مستقر کند. پالی گان یک راهکار مقیاس پذیری لایه دوم است که توسط Binance و Coinbase پشتیبانی می شود. این پروژه به دنبال بهبود پذیرش گسترده رمز ارزها و حل مشکل مقیاس پذیری آن ها در بلاک چین ها است.

برای درک بهتر آینده این ارز، می‌توانیم نگاهی به رقبای آن در دنیای ارزهای دیجیتال بیندازیم. آینده به شکلی پیش خواهد رفت که بهترین راه حل برای افزایش مقیاس ‌پذیری بلاک چین‌ها انتخاب شده و راه‌حل‌های دیگر به حاشیه رانده می‌شوند. توجه داشته باشید، رمز ارزهایی که در ساختار خود الگوریتم اثبات کار یا PoW دارند، از جمله رمزارزهایی به شمار می‌آیند که شما می‌توانید آن‌ها را استخراج کنید. حال در رابطه با رمز ارز ماتیک باید گفت که به این شکل نیست و در ساختار آن از الگوریتم اثبات سهام یا PoS استفاده شده است. بنابراین باید گفت که این ارز قابلیت استخراج ندارد و تنها راه برای معامله آن خریدوفروش از طریق صرافی است.

  • ارز دیجیتال ماتیک یکی از ارزهایی به شمار می‌آید که اگر بتواند در کانال صعودی به مسیر خود ادامه دهد تا حدود قیمت 1.62 دلار رشد خواهد کرد.
  • برای خرید ارز دیجیتال ماتیک می توانید از طریق لینک زیر وارد صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس شوید ثبت نام کنید و از 10 درصد تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند گردید.
  • آن‌ها پالیگان را برای حل مشکل مقیاس‌‌ پذیری اتریوم طراحی کرده و باعث شدند هزینه تراکنش‌های اتریوم تا حد زیادی کاهش پیدا کند.
  • در حال حاضر شبکه بلاک چین اتریوم به عنوان پر کاربرد ترین و محبوب ترین شبکه بلاک چین در بازار ارز دیجیتال فعالیت می‌کند و اکوسیستم اتریوم توانسته درصد قابل توجهی از کاربرد های مربوط به بلاک چین را به خود اختصاص دهد.
  • این پروژه در حال آماده شدن برای راه اندازی شبکه های اضافی، مانند مجموعه لایه های آپتیمیستیک و شبکه های ولیدیم است.
این افزایش بدلیل اینکه ماتیک در حل مشکلاتی که اتریوم با آنها روبرو بود دست داشته است اتفاق افتاد. استفاده از ماتیک در صنعت بازی، توکن های غیر متمرکز و دیفای در این موضوع تاثیر گذار بوده است. پیش بینی قیمت ارز ماتیک در سال 2028 نرخ 9.5 دلار توسط کارشناسان بوده است. پالیگان Polygon برای رفع محدودیت‌های اتریوم از جمله توان عملیاتی، سرعت تراکنش و عدم حاکمیت جامعه توسعه داده شده است. با طراحی، Polygon پلتفرمی است که برای راه‌اندازی زنجیره‌های بلاک‌چین ساخته شده است.

توضیحات بیشتر در رابطه با پالی‌گان (ماتیک)

امیدواریم این مقاله براتون مفید بوده باشه و استفاده لازم رو از اون برده باشید. پالی‌گان که در زبان فارسی پلیگان و پالیگان نیز نوشته می شود، یک پروتکل مقیاس پذیر است که به موازات اتریوم راه اندازی شده و با یک پل (بریج) به اتریوم متصل است. بنابراین برخلاف اتریوم که بلاکچین لایه یک است، پالیگان یک پروتکل لایه دو محسوب می شود. پالی‌گان برای برداشتن بار تراکم از روی شبکه اتریوم و بنابراین کاهش کارمزدها ایجاد شده است.

راه اول خرید مستقیم این رمز ارز از سایت های صرافی ایرانی معتبر مثل نوبیتکس به وسیله کارت بانکی و پرداخت ریال است. لازم به ذکر است که در حال حاضر ارز پالیگان از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است و توکن ماتیک در اکثر صرافی های معتبر ایرانی ارزهای دیجیتال موجود است. برای خرید ارز دیجیتال ماتیک می توانید از طریق لینک زیر وارد صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس شوید ثبت نام کنید و از 10 درصد تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند گردید. ارز دیجیتال پالی ‌گان محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران ایرانی داشته و خیلی از سرمایه گذاران ایرانی به دنبال سرمایه گذاری طولانی مدت بر روی این ارز دیجیتال هستند.