خرید گچ برگ قیمت ورق کناف پانل گچی کناف | panelgachikanaf

اما امروزه کانی های ساخت کناف ورقه های کناف با ابعاد خاص را تولید کرده اند که در پشت پنل گچی لایه ای به عنوان عایق قرار panelgachikanaf.com داده شده است. استفاده از این صفحات می تواند نقش بسزایی در عایق کردن صدا ایجاد کند. گچبرگ در دسته محصولات پانلی قرار می گیرد .گچ برگ معمولا به اسم عملی پانل گچی و به صورت عامیانه دیوار خشک ، تخته گچی و یا دیوار تخته ای و (به اشتباه در ایران به اسم برند کناف knauf ) نامیده میشود. پانل گچی کناف به صفحات گچی روکش داری گفته می­شود که در صنعت ساخت ساز خشک کشور استفاده­ های فراوانی دارد. در فضاهایی با رطوبت بالا مانند استخرها می‌توان جهت پوشش داخل فضای مرطوب از صفحات سیمانی کناف (آکواپانل) استفاده کرد. زیرسازی این نوع دیوار همانند زیرسازی دیوارهای جداکننده W111 و W112 است.

  • جهت اتصال این صفحات بر روی زیرسازی درای وال می‌توان از پیچ های پانل کناف به ابعاد مناسب استفاده کرد.
  • صفحات پوششی گچییا گچ برگ که به منظور پوشش انواع درای والو دیوار پیش ساخته استفاده می‌گردند با نام و برندهای متفاوتی در صنعت ساخت و ساز خشک و ساختمان‌سازی شناخته شده‌اند.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مرتبط با پیچ سازه کناف را مطالعه بفرمایید.
  • استفاده از پانل گچی علاوه بر مزایای فراوانی که دارد اگر به طور صحیح اجرا نشود بعد ها مشکلاتی به همراه خواهد داشت، در این مقاله علاوه بر مزایا، معایب استفاده نا صحیح آن نیز بیان خواهیم کرد.

قیمت کناف از دو بخش ملزومات کناف شامل گچبرگ و سازه و همچنین نصب کناف محاسبه میشود. در صورت تمایل برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه محاسبه قیمت کناف از طریق شماره های تلفن موجود در سایت و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید. پروفیل به معنای مقطع ثابت و طول زیاد که در ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد. کناف یک صفحه روکش دار گچی است که قدمت زیادی در صنایع ساختمانی دارد.

به دنبال چه چیزی هستید؟ مثلا سقف اتاق خواب

این نوع مصالح با دیگر دیوارهای گچی، و محصولات آجر و ساختمان، مانند تخته های چوبی، تخته سخت و تخته فیبر، به دلیل هسته غیر قابل احتراق و صفحات کاغذی کامل متفاوت هستند. قیمت کناف درج شده در سایت برای هر متر مربع از پانل گچبرگ کناف است. برای اجرای کناف جدا از گچبرگ کناف نیاز به سازه کناف است که برای سقف کناف معمولاً از نبشی L25 و F47 و U36 استفاده میشود و برای اجرای دیوار کناف نیز معمولاً از رانر و استاد استفاده میشود. در صورت نیاز میتوانید تمامی ملزومات سقف و دیوار کناف را از فروشگاه ما تهیه کنید و همچنین نسبت به ارسال نصاب کناف برای محل پروژه شما اقدام میشود.

محصولات مشابه پانل MR کناف

خرید گچ برگ قیمت ورق کناف پانل گچی کناف | panelgachikanaf

هر پانل گچ برگ knauf 12.5 میلیمتر 8.5 کیلوگرم در هر متر مربع وزن دارد و هر پانل با ابعاد 2.88 متر مربع در حدود 24 کیلوگرم وزن دارد و در هر پالت 90 گچ برگ قرار دارد. با توجه به این مطلب وزن هر پالت 1920 کیلوگرم بدون وزن زیر پالتی است که این مطلب را در محاسبات هزینه حمل با انواع ماشین حائز اهمیت است. همچنین هر پالت پانل گچبرگ 12.5 میلیمتر معادل 259.2 متر مربع گچ برگ دارد و با توجه به اینکه ظرفیت تریلی حدوداً 25 تن است میتوان 3000 متر مربع را توسط تریلی به سراسر کشور ارسال کرد. همچنین لازم به ذکر است که هر نیسان میتواند یک پالت گچ برگ knauf معادل 12.5 میلیمتر را معادل 2 تن حمل کند. همچنین پالت 80 گچ برگی شیراز نیز موجود میباشد که هر پالت میتواند 230.4 متر مربع را پوشش دهد.

انواع پانل گچی کناف

تیم پرشین کناف بر این باورست رضایت هموطنان عزیز از این مجموعه سبب پیشرفت، تبلیغ، و ارتقاء سطح کیفی این تیم خواهد شد؛ پس هدف ما در تمامی پروژه ها ارائه بهترین عملکرد و با کیفیت ترین خدمات می باشد. همواره خدا را شاکریم که در این ۲۰ سال تمامی باز خورد های هموطنان عزیز مثبت بوده و توانسته ایم جواب اعتماد ایشان را به درستی دهیم. پروفیلهای گالوانیزه زیرسازی درای وال شامل رانر U100 – U70 – U50 و استاد C100 – C70 – C50 و …