دستگاه هیدروفیشیال 6n1 فروشگاه اینترنتی حیان طب-زیبایی

از سری آر اف بایپلار دستگاه مجله خبری میکاپ ، برای بهبود خطوط ریز چشم و تقویت سفتی و روشن شدن پوست اطراف چشم استفاده می کنند. از این هندپیس برای از بین بردن سلول های مرده به وسیله امواج با فرکانس بالا، پاکسازی پوست صورت و تخلیه جوش های سر سیاه استفاده می شود. در نهایت سرم‌ها و لوسیون‌های حاوی آنتی اکسیدان‌، هیالورونیک اسید، مواد مغذی و مواد ضد چروک به عمق منافذ پوست تزریق می‌گردد. بهتر است بدانید تکنولوژی هیدروفیشیال از برس به جای کریستال استفاده می‌شود و می‌توان برای استحکام بخشیدن و انعطاف‌پذیری پوست اطراف چشم و دور لب‌ها نیز از آن استفاده کرد.

تونل ال ای دی امگا لایت ۷ نور

از هیدروفیشیال 6 کاره برای لایه برداری ، پاکسازی ، ماساژ و تغذیه بافت پوست استفاده می کنند. در ادامه به بررسی کامل و جامع این محصول جدید و پر کاربرد می پردازیم. ابتدا صورت کاملا تمیز می‌شود سپس از پوست لایه برداری کاملا تخصصی با کمک قلم هیدرودرم صورت می‌گیرد بعد از این مرحله سری مکنده چربی‌ اضافه، آلودگی‌ها و جوش‌های سرسیاه را از منافذ عمیق پوست بیرون می‌کشد. این نورها به اعماق پوست نفوذ می‌کنند و کمک می‌کنند تا ظاهر خطوط پیری و سرخی پوست کاهش یابد. تغییر رنگ‌های عمیق‌تر مانند کک و مک‌ها و نقاط پیری عمیق توسط میکرودرم ابریژن و دیگر تکنیک‌ها بهتر درمان می‌شوند. نور پالسی شدید یک روش درمانی برای جوان‌سازی پوست است که از پالس‌های لیزر مانند و غیرمنسجم برای درمان آفتاب‌سوختگی، پیری پوست، لکه‌ها، منافذ بزرگ و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی استفاده می‌کند.

از گذشته تا امروزه تمامی افراد راه های زیادی را برای زیبایی و سلامت پوست شان امتحان کرده اند اعم از انواع ماسک ها بالاخص ماسک ال ای دی 7کاره ، سرم های ویتامینه ، دستگاه های بخار آب و … . درما اف یا اتوی صورت با کمک امواج فرا صوتی باعث تولید یون های حبابی می شود که سبب پاکسازی عمیق پوست ، جوانسازی ، تغذیه پوست و … می شود . “قرمز” طول موج قرمز ۶۴۰ نانومتر به منظور بازسازی سلول های پوست به پوست ۱ ~ ۶ میلی متر نفوذ می کند ، گردش خون را تسکین می دهد، زخم های آکنه، درماتیت آلرژیک، تسکین درد و فعال کردن مواد فعال تأثیر خوبی دارد.

تیم محتوای آموزشگاه آرایشگری دترلند متشکل از نویسنده های متعدد می باشد.

تماس با من

اولتراسونیک برای مراقبت از پوست ضد برش ضد رنگدانه ، جگرهای سیاه را از بین می برد. فرکانس رادیویی برای شکل دادن به گردن صورت ، تولد کلاژن ، جوان سازی پوست. نوک مارپیچی اجازه می دهد تا پوست های SERVMS طولانی تر بر روی پوست باشند ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به سمت اعماق پوست فشار بیاورند و جلوه ای بهم خورده ایجاد کنند! درمان با استفاده از فن آوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند. این نرم افزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد. BIO MICRO CURRENT با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده در بدن ، می تواند از طریق پوست وارد سلول های عضلانی شود ، با استفاده از ATP انرژی موجود در سلول ، سلول را قادر می سازد عملکرد طبیعی و سرگرمی را بازیابد.

در ضمن هیدروفشیال مانند هایفوتراپی غیر تهاجی بوده و بسیار کارآمد و ایمن است. این دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس یک دستگاه فیشیال چندمنظوره می باشد که دارای هقت دسته عملکرد که می تواند پوست را سفت کند، آکنه، کک، مک و جوش سرسیاه را از بین ببرد. در این فناوری پیشرفته، این دستگاه یک وسیله عالی است که مزایایی نظیر مراقبت از پوست، پاکسازی پوست و افزایش زیبایی پوست ارائه می دهد. افرادی که به دنبال درمان های پوستی هستند می توانند این روش را انتخاب کنند زیرا خدماتی مانند درمان کوتیکول و فولیکول مو، تامین مواد مغذی، سفت سازی پوست و تقویت بازسازی کلاژن انجام می دهد. ویژگی های دستگاه پاکسازی پوست آکواشور مدل H2 میکرودرم هیدروژنه جهت پاکسازی و لایه برداری عمیق و ابرسانی پوست ماساژور غلطکی جهت لیفتینگ، افزایش جریان خون و جوانسازی پوست صورت دسته اتصال بدنه، روشن…

  • اما شما باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و تا چند روز پس از عمل از تابش مستقیم نور آفتاب خودداری کنید.
  • قطعا به زمان استراحت نیاز ندارد و این عمل جز عمل های بسیار سبک شناخته می شود البته برخی از افراد پس از درمان در حدود یک ساعت در ناحیه ی درمان شده احساس کشیدگی و قرمزی پوست را تجربه می کنند این امری طبیعی و بی خطر می باشد .
  • (۴) با استفاده از دسته اولتراسونیک در نزدیک ناحیه درمان بمانید و دکمه شروع را روی صفحه فشار دهید تا عملکرد اولتراسونیک شروع شود.
  • کسب استاندارد ISO 9001 و ISO و همچنین OHSAS در سال ۱۳۹۴ از جمله دستاوردهای این گروه بازرگانی می باشد.
  • این کار موجب می‌شود تا نتایج به دست آمده ماندگاری بیشتری داشته و پوست مراقبت لازم را دریافت کند.