دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا-زیبایی

حتما کرم پودر را به درستی بزنید و حتماً کرم پودر را به گردن و گوشه های خود بزنید تا تفاوت رنگی بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد. اگر تمام مراحلی را که در این مقاله درمورد آرایش صورت به شما آموزش دادیم، انجام دهید کرم پودر به خوبی روی صورت می‌نشیند. به طور خلاصه قبل از زدن کرم پودر باید با شوینده مناسب پوست‌تان را بشویید و حتما از مرطوب کننده مخصوص استفاده کنید. همچنین پرایمر را فراموش نکنید؛ پرایمر منافذ پوست را می‌بندند و چربی پوست شما را کنترل می‌کند.

قدم ششم: آرایش لب‌ها

از پودر روشن برای بزرگتر نشان دادن بی کوتاه، چشمان گود رفته کوچک، صورت باریک و بلند، چانه عقب رفته، گردن باریک و بلند و پوشاندن حلقه سیاه دور چشم استفاده میکنیم. آیا به دنبال یک آرایش طبیعی هستید که پوست شما را در تمام طول روز درخشان نگهدارد؟ اکنون با این نکات مهم مربوط به زیبایی یاد بگیرید که چگونه آرایش خود را انجام دهید. از انجام زیر سازی پودر مایع تا استفاده از خط چشم، این نکات و ترفندها به شما کمک می‌کند که یک ظاهر بی نقص خلق کنید. رژ لب بعد از آرایش چشم مهم ترین و چشمگیرترین بخش میکاپ است که باید با دقت انتخاب شود. همانطور که در مهمانی ها مشاهده می کنید بانوان سلایق بسیار متفاوتی در انتخاب رژ لب دارند.

  • دقت کنید که اگر لبهای باریکی دارید، بهتر است حتما از قلم موی لب و اگر لبهایتان پهن هستند فقط برای چک کردن صحت کار استفاده کنید.
  • همچنین بهتر است از یک برس ریمل تمیز دیگر برای پاک کردن محصول اضافی روی مژه ها پس از زدن ریمل استفاده کنید تا طبیعی تر به نظر برسد.
  • هدف استفاده از کانسیلر در آموزش آرایش صورت این است که تمام قرمزی‌ها، جوش‌ها و همچنین تیرگی دور چشم پوشانده شود.
  • پرایمر ظاهر پوست را یکدست و صاف می کند و دوام آرایش را روی پوست بیشتر می کند.
اسپری تثبیت کننده را از فاصله سانتی‌متری صورت‌تان نگه دارید و آن را 5-4 بار روی کل صورت‌تان اسپری کنید. وقت آن رسیده همه را با آرایش حرفه‌ای‌تان سورپرایز کنید.

تزیین کادو ولنتاین + ۴۰ ایده تزیین جذاب با آموزش تصویری

رژهای براق و مایع برای این لب‌ها مناسب نیستند و معمولا رژهای مات جلوه زیباتری روی این لب‌ها ایجاد می‌کنند. اگر می‌خواهید آرایش طبیعی‌تری داشته باشید، رژ همرنگ خط لب، و برای بولدتر نشان دادن لب‌ها از رژ براق استفاده کنید. آرایش لب باریک و درشت با هم متفاوت است و هرکدام در آموزش مجله خبری میکاپ ترفندهای خاص خود را دارند. در این مرحله از آموزش آرایش صورت باید لب‌های‌تان را آماده کنید. برای آماده سازی لب‌ها از مسواک مرطوب یا اسکراب‌های لب خانگی (مانند عسل و شکر قهوه‌ای) استفاده کنید تا لایه‌های اضافی لب برداشته شده و لب‌ها نرم‌تر شوند. استفاده از بالم لب هم باعث می‌شود که در طول روز لب‌ها نرم بمانند و خشک یا پوسته پوسته نشوند.

برای اینکه کار با خط چشم مویی برای ما راحت تر شود، بهتر است در ابتدای کار از خط چشم ماژیکی استفاده کنیم، زیرا کار با خط چشم ماژیکی راحت تر از خط چشم مویی می‌باشد. در ترتیب صحیح آرایش صورت بعد از این مرحله می توانید هر فرمی از کرم پودر مایع، پودری و کرمی را به دلخواه، به طور یکنواخت روی صورت بمالید تا کاملا یکنواخت شود. کاربرد کرم پودر ظاهر یکدست، بدون لک و تیرگی و با تم رنگی زیبایی ایجاد می کند. بهتر است از یک اسفنج مرطوب آرایشی یا براش های ویژه کمک بگیرید. یکی از پرکاربرد ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی میکاپ و گریم می باشد.

استفاده از پرایمر مزایای متعددی دارد از جمله اینکه باعث می‌شود آرایش شما مدت بیشتری دوام پیدا کند و همچنین، باعث بهبود ظاهر پوست و رفع ایرادات ظاهری آن می‌شود. اگر تلاش کنید که روی باقیمانده‌ی آرایش‌های قبلی آرایش کنید، نتیجه جالبی نمی‌گیرید و ظاهر نهایی شما بسیار ناخوشایند می‌شود. چهره‌تان بشاش به نظر نمی‌رسد و آرایش‌تان کاملا یکدست و طبیعی، روی صورت نمی‌خوابد.

بعد از پاک کردن آرایش قبلی، صورت خود را با شوینده‌های مناسب بشویید. بعد از خشک کردن صورت، حتما از مرطوب‌کننده استفاده کنید. به همان دلیل که باید آرایش‌تان را پاک کنید، همواره باید صورت‌تان را شسته و تمیز نگه دارید. فراموش نکنید که همیشه در انتهای روز، باید آرایش‌تان را پاک کنید و هرگز با آرایش به خواب نروید. خوابیدن با آرایش باعث می‌شود که منافذ پوست‌تان بسته شود. در نتیجه، احتمال جوش زدن، ایجاد لک و چین و چروک پوست، بیشتر می‌شود.

معمولا برآمدگی زیر ابرو را با رنگ روشن‌تر برجسته‌تر نشان می‌دهند. اگر پوست روشنی دارید، از رنگ کرم، شنی و سفید استفاده کنید. این رنگ فقط باید کمی با رنگ طبیعی پوست‌تان اختلاف داشته باشد. رنگ اصلی سایه نباید تا ابرو ادامه پیدا کند و نباید از پشت پلک به اطراف چشم فراتر برود مگر اینکه مدل سایه زدن خاصی مد نظرتان باشد. با توجه به فرم صورت، فرم چشم و ظاهری که در نظر دارید می‌توانید روش‌های مختلفی را برای سایه زدن انتخاب کنید.

آن را با انگشت روی کل پوست بمالید سپس پوست را یکدست کنید. برای لب ها قبل از استفاده از رژ لب بهتر است اول یک مرطوب کننده لب همان چرب لب استفاده کنید و بعد روی آن یک رژ لب خیلی روشن و ملایم استفاده کنید رژ لب براق هم صورت شما را جذاب نشان می دهد. نحوه استفاده از کرم پودر روی گونه هاو پیشانی، چانه ، مقدار از آن را پخش کرده و ری کل صورت با یک پد به صورت یک دست پخش می کنیم و بعد از آن یک استراحت کوتاهی به صورت می دهیم و از پودر یا همان پنکیک استفاده می کنیم. کانسیلر را به مثلت زیر چشم، چانه، بینی و پیشانی بزنید و با یک براش آنرا در سطح صورت پخش کنید. پس از انجام این مرحله چند دقیقه‌ای صبر کنید تا مرطوب کننده به طور کامل جذب پوست شما بشود و رطوبت آن به خورد پوست برود.