دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا-زیبایی

فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دوام آن را بیشتر می‌کند. برای پوشاندن قرمزی پوست و لکه‌های باقی مانده و جای قرمز جوش‌ها می‌توانید از کانسیلر هم‌رنگ پوست هم استفاده کنید. کانسیلر را به خوبی روی صورت پخش کنید تا کاملا با کرم‌پودر یکی شود و لبه‌های آن پیدا نباشد.

  • در حالت ایده آل، شما باید کانسیلری را انتخاب کنید که یک درجه روشن تر از رنگ پوست شما باشد.
  • شما به کمک عضلات صورت به جهات مختلف نگاه می کنید، صحبت می کنید، غذا می جوید، می خندید، اخم می کنید و شکلک در می آورید.
  • بعد از اینکه کرم پودر زدن را کامل کردید، صورت‌تان صاف و بدون عمق به نظر می‌رسد چون همه قسمت‌های آن یکدست و یک‌رنگ است.
  • برای بیرون آوردن ریمل هیچوقت آن را درون تیوب پمپ نکنید؛ زیرا با این کار هوا وارد ریمل شده و آن را خشک می‌کند.
  • هدف از کشیدن خط لب مشخص کردن محیط لب‌هایتان نیست، هدف فرم دهی و برجسته کردن لب‌هاست.
  • به علاوه علائم بارد دیگری نیز وجود دارد؛ وست های کلی، نشانه های مشهود قرمز دارند و یا اینکه قرمزی بر روی آنها به سرعت نمایان شده و خود را نشان می دهد.
در گوشه‌های داخلی و بیرونی چشم رنگ سایه را با رنگ پوست‌تان محو کنید تا رد هیچ خط مشخصی باقی نماند و آرایش طبیعی‌تر به نظر برسد. بنابراین بدون در نظر گرفتن این موارد، نمی‌توان به سبک حرفه‌ای‌ها آرایش کرد. آموزش آرایش صورت تان را از همین امروز شروع و با ما تمرین کنید. تعيين رنگ پوست، معمولا زمان انتخاب کرم پودر و بن کک مورد توجه قرار می گیرد، زمانی که رنگ های مختلف کرم پودر را تست می کنید، به طور قطع باید رنگ کلی و دقیق پوست خود را پیدا کرده تا با توجه به آن بتوانید رنگ مناسبی پیدا کنید.

پوست را برای آرایش آماده کنید

کرم پودری را انتخاب کنید که هماهنگی کاملی با پوست شما داشته باشد و با استفاده از (اسفنج آرایشی) یا برس کرم پودر روی صورت خود بمالید تا پوست شما یکدست شود. حتی اگر مهارت زیادی در آرایش ندارید و در عین حال نمی خواهید برای آرایش زیبا به آرایشگاه بروید، باز هم می توانید آرایشی ساده و زیبا را تنها با چند مرحله در خانه انجام دهید. در زیر آموزش آرایش خانگی را خواهیم داشت که کافی است ده مرحله معرفی شده در آن را انجام دهید یا برخی از آنها را حذف کنید.

این ناحیه چرب‌تر بوده و روزنه‌های باز بیشتری دارد و به همین علت ماندگاری آرایش روی این قسمت کمتر است. همچنان کرم‌پودر یا پنکیک خود را هماهنگ با پوست صورت خود انتخاب کنید، نهایتا دو یا سه درجه تیره‌تر یا روشنتر آن را استفاده کنید. چون در این صورت آرایش شما غیر طبیعی و ناهماهنگ به نظر خواهد رسید. کرم پودر یا پنکیک را با یک براش یا پد در سطح صورت خود پخش کنید. در این مقاله به صورت قدم به قدم و تصویری یک آرایش ساده صورت در منزل را به شما آموزش خواهیم داد.

اگر می‌خواهید کمی حرفه‌ای‌تر آرایش کنید، علاوه بر سایه اصلی از یک رنگ مات تیره‌تر هم استفاده کنید و آن را به صورت شکل C از گوشه خارجی خط مژه‌تان به سمت بالا، و همچنین در یک سوم بیرونی چین پلک‌تان بکشید. از یک رنگ روشن‌تر هم برای گوشه داخلی چشم تا وسط پلک استفاده کنید و رنگ‌ها را طوری مخلوط کنید که مرز مشخصی نداشته باشند. آرایش چشم جایگاه ویژه‌ای در آموزش آرایش چشم به سبک حرفه‌ای‌ها دارد. بهتر است قبل از سایه زدن، کمی از پرایمر سایه استفاده کنید. پرایمر سایه چشم کمک می‌کند که سایه مدت زمان بیشتری روی پلک‌های‌تان باقی بماند.

اگر می‌خواهید فقط از یک محصول آرایشی استفاده کنید، ریمل باید در صدر لیست شما باشد. چند بار کشیدن ریمل می‌تواند باعث شود با یک حرکت چشمان شما براق‌تر به نظر برسد. برای این‌که کانسیلر روی پوست شما طبیعی‌تر جلوه کند مقداری کانسیلر روی قسمت پایین پیشانی، پل بینی و چانه بزنید و با اسفنج آرایشی تخم‌مرغی آن را یکدست پخش و محو کنید.

در این میکاپ بین چشم ­ها و لب­ ها تضاد خاصی وجود خواهد داشت. کلیه حقوق برای آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت محفوظ می باشد. اگر پوست شما به راحتی برنزه می شود میزان ملانین طبیعی پوست شما (رنگ دانه ای که به طور طبیعی لوح رنگ دادن به پوست می شود) در سطح بالاتری قرار دارد و به احتمال زیاد زمینه رنگ پوست شما زرد مایل به زيتونی است.

از یک رنگ صورتی یا رنگ‌های طبیعی یا برق لب برای لب‌های خود استفاده کنید. برای آرایش روز از رنگ‌های خیلی تند یا خیلی براق دوری کنید. برای گرفتن برق یا رنگ اضافی روی لب‌هایتان از یک دستمال نمدار می‌توانید استفاده کنید. برای یک آرایش ساده و طبیعی خط چشم خیلی ضخیم برای پایین چشم خود نکشید، می‌توانید یک خط داخل چشمانتان بکشید. برای کشیدن خط چشم، هم از مداد می‌توانید استفاده کنید و هم از خط چشم‌های مایع. خیلی از بازیگران و آرایش‌های طبیعی که به نظرتان خیلی شیک و ساده به نظر می‌رسند، به دلیل همین مرحله زیرسازی آرایش است که اینطور زیبا جلوه می‌کند.

باتوجه به اینکه میکاپ و گریم کار زمان بری می باشد و خانم ها فرصت کافی برای مجله خبری میکاپ خود ندارند، خانم ها ترجیح می دهند نزد میکاپ آرتیست ها بروند و هزینه های زیادی بابت میکاپ پرداخت کنند. هدف از کشیدن خط چشم در آموزش آرایش صورت این است که خط مژه پررنگ‌تر به نظر برسد. بنابراین باید رنگی شبیه به رنگ موهای طبیعی‌تان انتخاب کنید (اگر موهای‌تان بلوند است، از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید). این مرحله از آموزش آرایش صورت اختیاری است و به نوع ابروهای شما بستگی دارد. به طور کلی توصیه می‌شود اگر ابروهای نازک یا کم پشتی دارید، آن‌ها را بکشید.

این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد. ترتیب اجرای این مراحل و محصولاتی که استفاده می‌کنید، برای داشتن آرایش کامل و بی‌نقص، ضروری است. فروشگاه طرلان با بیش از ۱۵سال سابقه فروش حضوری و ۵ سال سابقه در فروش آنلاین فروش مستقیم آرایشی بهداشتی از امارات و چین و… بدون واسطه در زمینه همکاری در فروش به صورت تک و عمده با فروشگاه ها و فروشنده های آنلاین در خدمت شما عزیزان هستیم.

بخش دوم: افزودن آرایش چشم