دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا-زیبایی

فوندیشن تیره را بعد از خط عمودی روی این خط فرضی به طور افقی میزنیم. زخم های کوچک، خال و لکه سیاه را با فوندیشن می توانیم بپوشانیم که بهتر است با انگشت فوندیشن را کاملا پخش کنیم تا خط فاصله ای ایجاد نشود و صورت دو رنگ نشان ندهد. برای پوشاندن لکه ههای بزرگ و خال یا لکه مولودی (اصطلاحا همان ماه گرفتگی) مسلمة وقت بیشتری باید صرف کنیم و با صبر و حوصله به قدر کافی کار کنیم. بعد از زدن فوندیشن، مجله خبری میکاپ مواد پوشاننده را روی لکه می مالیم و مجددا لایه نازکی از فوندیشن را روی آن میزنیم و سپس تمام صورت را به طور یکنواخت پودر میزنیم. باید توجه داشته باشیم که استفاده از فوندیشن خیلی زیاد و ضخیم، بدون پخش کردن صحيح کی صورت را بدتر از آنچه که هست نشان میدهید. با آرایش ترمیمی و استفاده از رنگهای تیره و روشن فونديشن و یا پودر می توانیم ایرادهای اعضای صورت را تا حد امکان بپوشانیم.

هنرجو در دوره آرایش صورت با متعادل کردن چهره به فرم ایده آل که همان شکل بیضی هست آشنا می شود و با استفاده از تكنیک کانتورینگ می توان تا حدودی عیوب چهره را پوشاند و برجستگی و فرورفتگی هایی در صورت ایجاد نمود که باعث جذابیت چهره شود. در این دوره هنرجو با آماده سازی صورت قبل میکاپ، زیر سازی، فون زدن، کانتورینگ، انواع سایه ها، طراحی ابرو و لب و … آشنا می شود. شاید با خودتان بگویید این مسخره بازی ها چه معنایی دارد. ترتیب صحیح آرایش صورت چه معنایی دارد؟ اصول و قوانین نمی خواهد.

چندین ترفند جالب برای ارایش صورت دخترانه ملایم

رنگی انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابروهای شما هماهنگ باشد. ابتدا حاشیه ابرو را مشخص کنید و بعد با خط‌های باریک، نواحی خالی را پر کنید. با استفاده از ژل ابرو می‌توانید ابروهای خود را بالا نگه دارید.

لغت نامه لوازم آرایشی؛ واژه‌نامه‌ای محصولات Cosmetics که باید از بر باشید!

کسانی که پوستشان به سرعت نمی سوزد و یا در مقایسه با سایرین کمتر میسوزد، ملائين کمتری دارند. که موجب می شود ته رنگ پوستشان به بنفش، آبی – قرمز، و گلی متمایل شود. به علاوه علائم بارد دیگری نیز وجود دارد؛ وست های کلی، نشانه های مشهود قرمز دارند و یا اینکه قرمزی بر روی آنها به سرعت نمایان شده و خود را نشان می دهد. ۲) انگشت دوم و سوم هر دو دست خود را روی ناحیه پیشانی قرار دهید و از ناحیه ابرو تا گیجگاه را به صورت دایره وار و بسیار آرام ماساژ دهید.

  • به یاد داشته باشید که ریمل زدن آخرین مرحله آرایش چشم است که در بخش بعد به آموزش آن می‌پردازیم.
  • گوشه‌های داخلی چشم، زیر ابروها، مرکز گودی بالای لب و بالا و کنار استخوان گونه جاهایی است که می توانید هایلایتر بزنید.
  • زیرا ممکن است با تعریق صورت سایه‌مان پاک شود، و یا اطراف چشم بریزد.
  • ولی بهترین راه برای آرایش ملایم دخترانه استفاده از اسفنج‌های آرایشی و یا بلندر آرایشی می‌باشد.
  • اما اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از کرم پودر مایع و یا استیک آبرسان استفاده کنید.

هنرجویان با استعداد و برگزیده توسط آموزشگاه هنرسرا، جهت اشتغال به آرایشگاه ها معرفی می شوند. بله آموزشگاه هنرسرا کلاس های آموزشی را آخر هفته ها نیز برگزار می کند تا هنرجویان شاغل هم بتوانند در دوره های آموزشی شرکت کنند. اگر حداقل 5% از مبحث آموزش گذشته باشد طبق قانون فنی حرفه ای مبلغ پرداخت شده ، عودت داده نمیشود. به دلیل شرایط ویژه جامعه و شیوع ویروس کرونا، امکان آموزش این دوره به صورت مجازی از طریق برنامه اسکایپ نیز توسط هنرسرا برای هنرجویان فراهم شده است.

اسپری تثبیت کننده آرایش شما را در جای خود نگه می‌دارد، به شما کمک می‌کند نیازها به ترمیم مجدد آرایش را کاهش داده و آرایش خود را ساعت‌ها به صورت بی‌عیب و نقص نگاه داشته باشید. هایلایت مناسب کمی از لعاب و درخشش به هر نوع آرایش می‌افزاید. این که آیا شما به دنبال ظاهر طبیعی‌تری هستید یا می‌خواهید چشمگیر و زیبا باشید، هایلایتر می‌تواند برنامه آرایش شما را تکمیل کند. ارائه دهنده محصولات اورجینال می‌باشد؛ که با مناسب ترین قیمت می‌توانید خریداری کنید. کانسیلر برای پوشاندن نواقص صورت مانند تیرگی دور چشم، پوشاندن لک‌های پوستی و همچنین پوشاندن چین و چروک صورت می‌باشد.