دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای-زیبایی

اگر حوصله به خرج بدهید و مراقب باشید می توانید مانند یک فرد حرفه ای برای کاشت ناخن اقدام کنید. تنها وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن چند مواد و لوازم ناخن مصنوعی از فروشگاه می باشد. از آن جایی که همیشه رفتن به سالن آرایشی و وقت گرفتن از ناخن کار خود کار ساده ای نیست از جینا خواستیم تا راه های خانگی برای برداشتن ناخن های کاشت را به ما آموزش دهد. او در قدم اول توصیه می کند تا همیشه برای کارهای زیبایی مربوط به ناخن به یک متخصص این رشته مراجعه کنید، زیرا آن ها می توانند از آسیب به ناخن های شما جلوگیری کرده و یا آن را به حداقل برسانند.

اما نکته ای که باید به آن توجه داشت شما به عنوان ناخن کار به هر دو دستگاه نیاز خواهید داشت. شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه برآورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد. یا حتی اگر ناخن های زیبا و قوی دارید چرا میخواهید زمان زیادی را برای بلند شدن ناخن ها منتظر بمانید در حالی که با نشستن زیر دست یک ناخن کار حرفه ای در کمتر از یک ساعت زیبایی را به دست های خودتان هدیه میدهید. پس از اینکه نوع کاشت ناخنی که مایلید روی دست‌های شما انجام بگیرد را انتخاب کردید بهتر است که قبل از مراجعه به ناخن‌کار طرح ناخن خود را نیز انتخاب کنید. خوشبختانه در این زمینه نیز منابع خوبی در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها رجوع کنید.

نحوه برگزاری دوره کاشت ناخن

درصورتی که مجبور به کاشت شدید حتما به ناخن‌کار خود پیشنهاد دهید از مواد مرغوب و یاکیفیت عالی استفاده کند. لزوم این مرحله بسته به درخواست و سلیقه مشتری می باشد. این مرحله برای داشتن کاشت یکدست و زیبا بسیار مهم است. در این مرحله شما با سوهان برقی و سر سوهان مخصوص فرم ناخن دلخواه مشتری را شکل خواهید داد. قالب کاشت ناخن یکی از ابزارهای کاشت ناخن می باشد که برای انجام کاشت قالبی در کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل کاربرد دارد. قالب کاشت ناخن جنس پلاستیکی و انعطاف پذیری دارد و اگر به درستی استفاده شود می توان چندین بار از یک قالب استفاده کرد.

  • ترکیبات پودر و مواد کاشت ناخن را حتما بررسی کنید تا حاوی EMA باشد.
  • در این مرحله با توجه به شکل و اندازه ناخن‎ها، قالب مناسب را انتخاب کنید و آنها را برای هر ناخن کنار بگذارید.
  • با کمی تمرین و حوصله، تهیه مواد و وسایل مورد نیاز و یادگیری مراحل آن می‌توانید این کار را در خانه برای خودتان یا دیگران انجام دهید.
  • زیرا وجود این ضعف‌ها در کیفیت ناخن‌تان کاشت را دچار مشکل خواهد کرد و برایتان دردسرهای بزرگی به وجود خواهد آمورد.
  • این دستگاه ها اولین دستگاه هایی بودند که برای خشک کردن ژل به بازار عرضه شدند.
در مرحله آخر از کلینز استفاده می‌شود تا حالت چسبندگی ژل نیز از بین برود. هر چه جنس تیپ قابلیت انعطاف بیشتری داشته باشد بهتر است. همان گونه که صورت ما نیاز به آرایش و رسیدگی برای زیباتر شدن دارد ناخن ها هم نیاز به ارایش و تزئین دارد. با استفاده از سوهان دستی فرمدهی را انجام دهید و فرم و قد ناخن ها را یکسان کنید. با کناره قلم به مواد ضربه بزنید تا حباب هوا زیر مواد و داخل مواد باقی نماند. با استفاده از سوهان دستی خط تیپ را از بین ببرید و سطح تیپ را خراش دهید تا مات شود.

در این شیوه با سه لایه ژل (بیلدینگ ژل، تاپ شاین و فیشینگ ژل)، لایه ای محکم و شیشه ای روی ناخن ها ایجاد می کنند. درنهایت، حالت چسبندگی ناخن را با کمک کلینز از بین می برند. کاشت میکس ناخن یکی از انواع کاشت محسوب می شود که در این نوع کاشت از دو روش پودری و استفاده از تاپ شاین به صورت همزمان استفاده می‌شود که باعث درخشش زیاد ناخن می‌شود. برای آشنایی با دیگر انواع مدل های مجله خبری میکاپ در ادامه نیز با ما همراه باشید. این روش شاید سرعت عمل بالایی داشته باشد اما استحکام و ماندگاری کمی دارد و ضمنا امکان هواگیری در این روش در ناخن ها بسیار زیاد است.

آخرین مقالات کاشت و طراحی ناخن

اگر ناخن به هر علت عفونت کند، باید آنتی بیوتیک مصرف شود. اگر از سطح جدا شود، برای درمان ناخن باید آن را از جا دربیاورند. دوام و ماندگاری این نوع کاشت ناخن تقریباً دو هفته است.