رژ لب جامد فروشگاه اینترنتی ویترین فروشگاه اینترنتی ویترین-زیبایی

رژ لب یک وسیله آرایشی است که قطعا از آن چند مدل در کیف آرایشی خود دارید. برندهای خارجی دیگری همچون آرت دکو آلمان، بورژوآ فرانسه، کایلی، لدورا و دبورا ایتالیا از دیگر برندهای معتبر و باکیفیت جهانی در حیطه تولید رژ لب محسوب می‌شوند. باید زمان خرید به تاریخ انقضای رژ لب توجه کنید زیرا رژ لب هایی که تاریخ انقضا آن ها گذشته باشد، کمترین ضرر به شما می رسانند؛ از این رو بهتر است رژ لبی که حداقل یک سال به تاریخ انقضای آن مانده خریداری کنید. رژلب پالتی دوام و ماندگاری خوبی داره و کاملاً مناسب برای میکاپ آرتیست‌ها و کسانی‌ست که به ادغام چند رنگ با‌هم روی لب تمایل دارند. رژلب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان متناسب با نوع آرایش صورت آنها را تهیه کرد.

رژ لب جامد سری Silky Shine مدل True شماره 507 مای

آنجایی که زنان و مردان سومری برای تفکیک‌های جنسیتی، از خرده سنگ‌های رنگی برای آرایش صورت به ویژه لب استفاده می‌کردند. همچنین مصریان باستان از آرایش لب‌ها و صورت برای نشان دادن طبقه اجتماعی خود بهره می‌بردند. رژلب ها به دو دسته مایع و جامد تقسیم می شوند که هر کدام از آنها از زیبایی خاص برخوردار هستند. این محصولات علاوه بر زیبایی، از لب ها محافظت می کند و با قابلیت آبرسانی بالای خود از خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کنند. در این میان رژ لب های دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل مورد نظر خود را در فروشگاه های سفیر خریداری کنید. در آخر و پس از انتخاب و خرید رژ لب دلخواهتان نوبت به چگونگی استفاده از آن می‌رسد.

بر اساس طیف گسترده تقاضا در سراسر جهان، برندهای مختلف رژ لب وجود دارد که همیشه به انتخاب مشتری خود توجه می کنند و در طول سال‌ها، نوآوری های منحصر به فردی را ارائه داده‌اند. در ادامه به معرفی بهترین برندهای رژ لب خواهیم پرداخت و به نکاتی اشاره می‌کنیم که باید حین خرید رژ لب به آن توجه کنید. رژ لب های جامد دارای تنوع رنگی بیشتری هستند و پوشش خوبی روی لب ایجاد می کنند و در مقابل رژ لب مایع ماندگاری بیشتری به نسبت جامد دارد. رژلب‌های جامد و مایع هردو طرفداران خاص خود را دارد و به زیبایی هر چه بیشتر لب‌ها کمک می‌کنند. بهتر است بدانید که دوام رژ لب‌های مایع به دلیل خشک شدن روی لب‌ها بیشتر است و بنابراین این محصولات برخلاف رژلب‌های جامد، نیازی به تمدید در طول روز ندارند. اما رژلب‌های مایع مناسب لب‌های خشک نیستد و در صورت استفاده خشکی و ترک لب‌ها را بیشتر نمایان می‌کنند.

این رژلب پالتی با استفاده از یک براش مخصوص روی لب قرار گرفته و پخش می‌شود. در واقع پالت رژ مانند پالت‌های سایه چشم یا همان پالت‌های کلاسیک رنگ و روغن نقاشی عمل کرده و امکان ترکیب چند رنگ را به شما می‌دهد. اگر دوست دارید به یک الهه جذاب یا یک مدل زیبا تبدیل شوید، خرید مجله خبری میکاپ Mac، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این برند رژ لب یکی از برجسته‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مارک‌ها در دنیای لوازم آرایشی است؛ از این رو به خاطر کیفیت بالا، قیمت بسیار بالایی هم دارد. یک گزینه دیگر برای برطرف کردن خشکی لب‌ها، رژ لب‌های ساتن و حریری است.

زیباترین رنگ‌های رژ لب جامد

خرید رژ لب خارجی آون avon و اصل که زیبایی آرایش لب ها را دو چندان می کند و از محبوب ترین ابزارهای آرایشی بانوان می باشد؛ از مهم ترین خریدهای خانم ها محسوب می گردد. سایت اینترنتی آون که به عنوان نمایندگی انحصاری محصولات آرایشی این برند درایران فعالیت می کند؛ تمامی محصولات این برند را به طور مستقیم از لهستان تهیه و با بهترین قیمت وارد می کند. همگی این محصولات از ضمانت اصالت کالا برخوردار هستند و در نتیجه کاربران با اطمینان خاطر می توانند خریدی با کیفیت را تجربه کنند.

این رژها، لب‌های شما را مرطوب نگه می‌دارند و مواد مغذی لازم را به آنها می‌رسانند و لب‌هایتان را براق نگه می‌دارند. یک نکته بسیار قابل توجه اینکه، رژ لب‌های شفاف و حریری، دارای مواد چرب زیادی هستند و ممکن است در بسته‌بندی، تیره‌تر از زمانی به نظر برسند که آنها را روی لب‌ها استفاده می کنید. پس هنگام انتخاب رنگ مورد نظرتان حتما این نکته را در نظر داشته باشید! یکی دیگر از ویژگی های رژ لب‌های ساتن و حریری این است که باید در فاصله‌های کوتاه تمدید شوند.

بهتر است این کار را شب انجام دهید تا صبح لب‌های زیباتری داشته باشید. اینکه شما رژ مایع رو ترجیح دهید به رژ جامد یا برعکس مسئله‌ای سلیقه‌ای است، اما در مجموع مایع یا جامد بودن رژلب به حلالی که درون آن است بستگی دارد. رژ لب‌های مایع خشکی لب را بیشتر می‌کنند، زیرا ماده حلال یعنی الکل بیشتری دارند. هر چه درصد موم و روغن رژ بیشتر باشد، بهتر است و لب را نرم‌تر می‌کند.

  • این برند با تولید و عرضه محصولات با کیفیت بالا توانسته است محبوبیت فراوانی در میان مصرف کنندگان لوازم آرایشی پیدا کند.
  • این رژها همچنین دارای بافتی نرم و سبک همراه با رنگدانه بالا هستند.
  • همچنین خرید رژلب تاثیر زیادی در آرایش شما دارد و انتخاب رنگ و بافت درست، می‌تواند چهره شما را از جهات مختلف تغییر دهد.
  • برندهای خارجی دیگری همچون آرت دکو آلمان، بورژوآ فرانسه، کایلی، لدورا و دبورا ایتالیا از دیگر برندهای معتبر و باکیفیت جهانی در حیطه تولید رژ لب محسوب می‌شوند.
رژ لب های کرم دار، براق، رژ مات، مرطوب کننده و رژ لب های شفاف کننده از جمله این موارد هستند. قبل از انتخاب باید بدانید که برای چه مراسمی و چه آب و هوایی و چه مدت زمانی رژ می زنید و به تبع آن بهترین انتخاب را انجام دهید. لبلو از جمله برندهایی است که همه ما آن را با بالم لب‌های با کیفیتی که عرضه می‌کند می‌شناسیم.

موقع خرید رنگ رژ لب، خوب است علاوه بر تناژ پوست، به رنگ چشم‌ها و رنگ موی خود هم دقت داشته باشید. اگر بتوانید رنگی را انتخاب کنید که با تمام موارد بالا هارمونی داشته باشد، شاهد یک آرایش بی‌نظیر خواهید بود. رژ لب مایع مات با حجم‌دهندگی بالا و ماندگاری زیاد به دلیل خشک شدن آنی روی لب‌ها. رژ لب یا به قول قدیمی ها ماتیک یکی از تاثیرگذارترین و پرکاربردترین محصولات آرایشی برای زیبایی چهره است که معمولا در کیف آرایشی همه خانم ها یافت می شود. رژ لب ها همچنین جزو قدیمی ترین و محبوب ترین ابزارهای آرایشی مورد نیاز خانم ها هستند که از زمان های بسیار دور نیز مورد استفاده قرار می گرفته اند.