رژ لب خرید بهترین مارک رژلب جامد و مایع ، مات و براق بانی مد-زیبایی

استفاده از رژ لب در تمدن‌های گوناگون متفاوت بود به طور مثال استفاده از رژ لب در یونان باستان ابتدا محدود به روسپی‌ها بود اما بین سال‌های ۷۰۰ تا ۳۰۰ قبل از میلاد به طبقه بالا گسترش یافت. چینی‌ها نیز بیش از هزار سال پیش اولین رژ لبی را تهیه کردند که از موم ساخته شده بود و به نسبت نمونه‌های مصری و یونانی، این رژ لب‌ از پوست لطیف لب‌ها به دلیل وجود موم محافظت می‌کرد. در دوران سلسله تانگ بین سال‌های ۶۱۸ تا ۹۰۷ میلادی روغن‌های معطر به آن‌ها اضافه شد، که جنبه اغوا کننده نیز داشت. از نمونه انواع موم‌های رایج به کار رفته در این رژ لب‌ها می‌توان به موم زنبور عسل و موم نخل اشاره کرد. فروشگاه اکسیژن فعالیت حرفه ای خودش را از سال ۸۸ در شعبه هاشمی آغاز کرد و هرروز برای بهتر شدن و تامین نیازهای شما مشتریان عزیز تلاش کرده است. امروزه با گذشت ۱۱ سال از تلاش و همچنین حمایت شما بزرگواران شعبه سعادت آباد نیز تاسیس گردیده و در هردو شعبه آماده خدمت رسانی به یاران اکسیژن هستیم.

  • رژ لب مایع ویولت ظاهری براق بر روی لب‌ها ایجاد کرده و قابلیت حجم دهندگی بالایی دارد و برای افرادی که لب‌های باریک‌تری دارند، مناسب است.
  • این مدل به لب‌ها درخشندگی بیشتری می‌بخشد که باعث می‌شود آن‌ها بزرگتر و مرطوب‌تر به نظر برسند.
  • افرادی با چهره گندمی و توناژ پوست سرد می توانند با اطمینان خاطر از رژ قرمز استفاده نمایند.
  • سپس از مرطوب‌کننده یا بالم لب استفاده کنید تا پوست لب آبرسانی شود.

ویولت یکی از برندهای محبوب آرایشی است که محصولات با کیفیت و متنوعی را عرضه می‌کند. از نمونه محصولات این برند رژ لب جامد ویولت است که از تنوع بالایی در رنگ برخوردار بوده و بافت سبکی دارد. خرید رژ لب جامد ویولت پیشنهاد روژه به شماست چرا که فاقد پارابن و مواد حساسیت زاست. با توجه به تاریخچه‌ای که از رژ لب بیان شد، چرایی استفاده از این محصول پر واضح است. اگر شما جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که به زیبایی و آراستگی خود اهمیت می‌دهید، استفاده از رژ لب قطعا جز برنامه آراستگی شماست. استفاده از رژ لب در کنار دیگر محصولات آرایشی برای میکاپ آرتیست‌ها و در صنعت مد و فشن جزئی جدایی ناپذیر است؛ حتی برای یک خانم شاغل و یا خانه دار استفاده از آن جزئی از آراستگی است.

رژ لب گلدن رز مدل ولوت مات شماره 04

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. همان طور که از اسمش پیداست، دارای ذرات درخشان اکلیل بوده که جلوه‌ای فوق العاده به لب های شما می ده. می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید. می گل به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 3 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا به یکی از فروشگاههای معتبر اینترنتی ایران تبدیل شود.

رژ لب جامد این لی مدل Viollet Velvet شماره 600

ویترین، اولین فروشگاه آنلاین تخصصی آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن در حوزه سلامت و زیبایی است و مجموعه ای از مرغوب ترین و معتبرترین برند های خارجی و ایرانی را به تناسب هر سن و سلیقه ای ارائه می دهد. تیم پشتیبانی ویترین با مجرب ترین کارشناسان، پاسخگویی ۲۴ ساعته و مشاوره پیش از خرید، امکان خریدی آسان و مطمئن را برای شما فراهم می آورد. دنیایی پر از رنگ پیش روی شماست که شما می‌تونید اون رو با لباس، سایه چشم، رنگ مو، کیف، و حتی ماشین خود ست و هماهنگ کنید. اما نکته ای که بسیار مهمه اینه که هر مجله خبری میکاپ روی هر لبی یک رنگ داره! که اون‌هم به دلیل جنس و نوع پوست و رنگ لب شخصی‌ست که اون رژ رو استفاده می کنه.

ماده اصلی سازنده رژ لب‌های گیاهی، مواد طبیعی و گیاهی است که تقریباً هیچ تهدیدی برای سلامت ما محسوب نمی‌شوند. قیمت این رژ لب‌ها متفاوت است و معمولاً محصولات گیاهی از نوع ایرانی، قیمتی بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه دارند. رژ لب های گوشتی و کالباسی به دلیل داشتن طیف های رنگی جذاب، معمولا جزو اولین انتخاب های خانم ها هستند؛ به طوری که با اطمینان می توان گفت که هر خانم علاقمند به آرایش، حداقل یک مرتبه این رنگ را امتحان کرده است. رژ لب گوشتی جزو رنگ های نود به حساب می آید و طیف رنگی آن از رنگ های روشن و ملایم تا تیره متغیر است. بنابراین تفاوتی ندارد که پوست شما گندمی، تیره یا روشن باشد؛ زیرا در هر صورت یکی از طیف های رنگ این رژ با رنگ پوست شما به خوبی هماهنگی خواهد داشت. مدل گوشتی یا کالباسی می توانند بافتی مات و مخملین داشته باشند و یا همانند رژهای گلاسی، براق باشند.