رژ لب فیلم ۱۹۶۰ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-زیبایی

در میان برندهای ایرانی نیز انواع مجله خبری میکاپ کالیستا Kallista به ویژه رژ لب جامد هیدرا کالر کالیستا توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. رژ لب جامد مایو رژ لب جامد ویولت نیز جزو دیگر مواردی هستند که تنوع خوبی داشته و کیفیت مناسبی دارند. بل یکی از کمپانی‌های قدیمی و نام آشنا در تولید محصولات آرایشی است. بل محصولات متنوعی را در طی این سال‌ها تولید و عرضه کرده است که از آن جمله می‌توان به رژلب جامد 24 ساعته اورجینال بل اشاره کرد. این محصول با ظاهر مات و دارای بافت سبک مناسب برای استفاده روزانه بوده و به دلیل ماندگاری بالایی که دارد قابل استفاده برای آرایش‌های حرفه‌ای نیز هست. یکی دیگر از مواردی که بد نیست به هنگام خرید رژ لب به آن توجه کنید، عدم خرید رژ لب‌های 24 ساعته و یا با دوام طولانی است.

این محصول پوشش دهی یکدست و زیبایی بر روی لب‌ها داشته و حاوی ویتامین E است. این رژ دارای مواد مرطوب کننده و تقویت کننده لب بوده و مانع از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب می‌شود. همانطور که پیش‌تر اشاره شد برند ویولت یکی از برندهای محبوب آرایشی است که محصولات بسیار متنوعی را عرضه می‌کند. رژ لب مایع ویولت ظاهری براق بر روی لب‌ها ایجاد کرده و قابلیت حجم دهندگی بالایی دارد و برای افرادی که لب‌های باریک‌تری دارند، مناسب است.

این بخش از بدن فاقد ملانین است، ماده‌ای که ما را در برابر اشعه مضر فرابنفش محافظت می‌کند و به همین دلیل استفاده از رژ لب محافظ آفتاب می‌تواند احتمال سرطان پوست را تا حد زیادی کاهش دهد. رژلب مایع دو نوع براق و مات داره که نوع براق آن ترکیب رژلب جامد و برق لبه که کاملاً مناسب میهمانی‌های شبانه است و برق و زیبایی خاصی به لب می‌دهد. هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره. رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند. رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند.

معمولا پالت‌ها بافت کرمی و سبکی دارند که درخشندگی کمی را روی لب‌ها ایجاد می‌کنند و با کمک یک براش مخصوص می‌توانید روی لب‌های خود بزنید. برندهای معتبر ایرانی و خارجی بسیاری در زمینه تولید رژلب فعالیت می‌کنند. برندهایی مانند گلدن رز، مک، مای، این لی، بورژوا، لدورا، لانکوم، دیور، فلورمار و … دلیل محبوبیت آن‌ها را باید در کاربرد دقیق و فراهم کردن تسلط کافی برای مصرف ‌کننده دانست. رژ لب‌‎های مدادی عملکردی مشابه مداد لب دارند و می‌توان با استفاده از آن به لب‌ها فرم داد و نقایص آن را به خوبی جبران کرد. همچنین در کنار این نوع رژ لب یک مداد تراش متناسب با قطر مداد رژ الزامی است.

فیلتر بر اساس قیمت

استفاده از محصولاتی که دارای SPF مناسب باشند می‌تواند روند پیری و تخریب پوست لب‌ها را کاهش دهد. بالم لب با خاصیت ضد آفتاب مای از جمله محصولات دارای SPF است که نه تنها پوست لب‌ها را نرم و لطیف می‌کند بلکه از لب‌ها در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. خرید بالم لباگر بیش از محصولات آرایش لب مهم و ضرروی نباشد، قطعا به همان اندازه اهمیت دارد.

رنگ‌هایی از جمله قرمز، شرابی، قهوه ای، بنفش تیره، سرخابی، زرشکی و … به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن. برندهای ایرانی دیگری همچون والانسی، رژلب‌های گیاهی الیزا، مِرو و سیترای از دیگر برندهای معتبر و باکیفیت ایرانی محسوب می‌شوند.

رژ لب جامد مات شماره M27 صورتی تیره کالیستا

این رژها همچنین دارای بافتی نرم و سبک همراه با رنگدانه بالا هستند. لازم به ذکر است که استفاده از رژهای مدادی نیازمند داشتن مهارت خاصی نیست و تمامی افراد به راحتی می توانند به وسیله آنها فرم مورد نظر خود را به لب هایشان بدهند. این رژها حجم کمی از کیف را اشغال می کنند و از اینرو می توانند همراهی همیشگی شما باشند. پس از اتمام آن، برای تراشیدن نیاز به مداد تراشی متناسب با سایز این مداد دارید. همانطور که می دانید در هنگام آرایش، زدن رژ لب زمان بسیار کوتاهی را به خود اختصاص می دهد و از اینرو به عنوان یکی از ابزارهای آرایشی بسیار پرکاربرد به حساب می آید. همچنین رنگی که رژ به لب ها می دهد در چهره خانم ها تغییر بسیار زیادی ایجاد می کند به طوری که اگر در آرایش از این محصول آرایشی استفاده نشود، آرایش عملا جذابیت خود را از دست می دهد.

همچنین محصولات تقلبی قیمت کمتری دارند و کیفیت قابل قبولی را ارائه نمی‌دهند. در انواع لوازم آرایش لب بهتر است به دنبال برندهای معتبر و شناخته شده باشید که محصول با کیفیت را عرضه می‌کنند. محصولات اصل هیچ آسیبی برای پوست نداشته و از بروز حساسیت‌ها جلوگیری می‌کنند. رژلب‌های اورجینال بافت بسیار خوبی دارند و بوی آن‌ها کاملا مطلوب است، برخلاف آن محصولات تقلبی بوی بسیار زننده‌ای دارند. نوتروژینا یکی از برندهای مراقبتی پوست است که طرفداران بسیاری دارد.

رژ لب جامد کالیستا سری Hydra Color شماره C27

در ادامه می‌خواهیم چند عدد از بهترین رژ لب‌ها را برایتان معرفی کنیم. بهترین شیوه برای استفاده از رژ لب این است که رژ را پررنگ روی لب پایین بکشید و بعد لب‌ها را به هم بمالید تا لب بالا رنگ بگیرد و با انگشت رنگ را یکنواخت کنید. اگر می‌خواهید دوام رژ روی لب بیشتر شود، ابتدا با مداد لب ترجیحا همرنگ رژ تمام لب را پوشش دهید و بعد رژ بزنید.

  • شما می‌توانید با استفاده از مداد لب‌هایی که ساختار مدادی دارند، یک خط لب دقیق و زیبا بکشید.
  • قیمت این رژ لب‌ها متفاوت است و معمولاً محصولات گیاهی از نوع ایرانی، قیمتی بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه دارند.
  • توصیه می شود که رژ لب را از برندهای معتبر و استاندارد مانند روبی سان خرید کنید تا لوازم آرایشی مخصوصا رژ لب زمینه ساز بیماری های جدی نشود.
  • رژ لب مدادی مات گلدن رز با داشتن بافتی مات و مخملی و نرم و سبک طرفداران بسیاری دارد.
  • چینی‌ها نیز بیش از هزار سال پیش اولین رژ لبی را تهیه کردند که از موم ساخته شده بود و به نسبت نمونه‌های مصری و یونانی، این رژ لب‌ از پوست لطیف لب‌ها به دلیل وجود موم محافظت می‌کرد.