رژ لب ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-زیبایی

این روز‌ها استفاده از رژ لب بیشتر از آن که برای حمایت از کمپین، بیان موقعیت اجتماعی و … باشد، جنبه زیبایی دارد. استفاده از رژ لب تا جایی مورد محبوبیت و توجه واقع شده است که کمپانی‌های بسیار متعددی در سراسر جهان به تولید این محصول آرایشی روی آوردند. رژ لب‌ها با تنالیته رنگ‌های متعدد و تنوع بسیار بالا در سایز و ماهیت جامد یا مایع و مهم‌تر از همه با استفاده از ترکیبات گوناگون عرضه و در دسترس عموم مردم قرار دارند. باید حتما به اندازه لب های خود زمان خرید رژ لب توجه کنید زیرا برخی از رژ لب ها برای برخی لب ها گزینه مناسبی نیستند؛ به عنوان مثال کسانی که لب های بسیار نازک دارند، بهتر است از رژ لب رنگ تیره استفاده نکنند؛ بهترین رنگ رژلب برای این دسته از افراد، رژلب براق یا رژلب مایع است. رژ لب‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای نیازها و تقاضاهای متفاوتی مناسب هستند.

تینت لب مایع Water Tint اتود هاوس

مدل‌های جامد ترکیبات متفاوتی دارند و از موم و روغن‌های مختلف تولید می‌شوند. خانم‌هایی که لب‌های کوچکی دارند، بهتر است خرید رژ لب کرمی را در برنامه خرید لوازم آرایشی خود داشته باشند. رژ لب‌های کرمی چندان براق نیستند، اما لب‌ها را صاف و نرم نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید لب‌های شما براق باشند، می‌توانید روی رژ لب‌های کرمی، از برق لب استفاده کنید. رژ لب‌های کرمی حاوی موم بیشتری برای محافظت از لب‌ها هستند؛ اما گاهی ممکن است باعث ایجاد خشکی لب‌ها هم بشوند.

رژ لب جامد کالیستا مدل Color Rich شماره L51

فراموش نکنید ابتدا با پنبه الکلی مجله خبری میکاپ را تمیز کرده و بعد با کمک قلم‌مو یا انگشت رژ را به لبتان بزنید. اگر تمایلی به امتحان کردن رژ بر روی لبتان ندارید، هرگز آن را روی پوست دست امتحان نکنید. نکته دیگری که باید به هنگام خرید رژ لب در نظر داشت، این است که هر چه رنگ رژی تیره‌تر باشد، لب‌ها را کوچک‌تر و هر چه روشن‌تر باشد، لب‌ها را درشت‌تر نشان می‌دهد.

  • این محصول توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود که هر کدام کارایی مختلفی دارند.
  • خانم‌هایی که لب‌های کوچکی دارند، بهتر است خرید رژ لب کرمی را در برنامه خرید لوازم آرایشی خود داشته باشند.
  • نکته دیگر هنگام استفاده از رژ لب‌های جامد معمولی یا پیچی، توجه به دمای متناسب نگهداری است.
  • مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد.

آن‌ها با خرد کردن سنگ‌های قیمتی، از آن‌ها برای تزئین صورت خود که عمدتاً شامل لب‌ها و اطراف چشم می‌شد، استفاده می‌کردند. یکی از دلایل آرایش لب‌ها در مصر باستان برای نشان دادن موقعیت اجتماعی و نه جنسیت بوده است. آنها رنگ قرمز را از قارچی به نام فوکوس الگین استخراج کرده و با ۰٫۰۱٪ ید و مقداری برم مانیت ترکیب می‌کردند، اما این رنگ منجر به بیماری جدی شد. با گذر زمان و نیاز به داشتن لب‌هایی براق موجب شد تا از فلس ماهی در ترکیبات و ساخت رژ لب برای رسیدن به رژ لب‌هایی با اثرات براق کننده، رواج پیدا کند. انواع رژ لب از برندهای معتبر و با تنوع رنگی بالا در فروشگاه اینترنتی خانومی قابل مشاهده و خرید است.

در نتیجه رژ لبی که به صورت و چهره شما می آید شاید روی صورت شخص دیگری زیبایی مدنظر را نداشته باشد. رژ جامد لاکچری با پایه کاملاً گیاهی، موندگاری بسیار طولانی داره و ضد حساسیت هستش. در ادامه نکاتی رو برای شما می‌گیم که نه تنها باعث شناخت بیشتر شما می‌شه بلکه به شما در انتخاب رژ لب مناسب هم کمک می‌کنه.

همچنین برخی محصولات دارای spf ( فاکتور مراقبت از نور خورشید ) هستند که برای استفاده در تمام فصول سال مخصوصا فصل تابستان بهترین انتخاب هستند و خاصیت مراقبت از لب ها در مقابل نور خورشید را دارند. رژ لب‌های پالتی که به نوع کاسه‌ای هم شهرت دارند، معمولاً مورد توجه میکاپ آرتیست‌ها و گریمورهای سینمایی قرار می‌گیرند. داشتن مهارت کافی و وقت‌گیر بودن دو عامل در استفاده از این نوع رژ لب هستند که معمولاً کاربرد برای افراد عادی و استفاده روزمره را کاهش داده‌اند. همچنین قیمت رژ لب کاسه‌ای یا پالتی کمی بالاتر است، بنابراین استفاده از این محصول برای استفاده روزمره شاید چندان به‌صرفه نباشد.

این محصولات ماندگاری کمی داشته و تنها لب شما را براق و درخشان نشان می‌دهد. رژ لب مایع براق که لب‌ها را درخشان و براق کرده اما ماندگاری نسبتاً کمتری دارند. هیچگاه نمی توان بین این موارد یکی را بهتر دانست، بلکه باتوجه به نیاز شما و یا جلوه ای که دلخواه شماست انتخاب ها متفاوت خواهند بود. این رژ لب نوع دیگری است که دارای ساختاری مشابه مداد لب هستند اما نوکی کلفت تر دارند.

چرا که ترکیبات اکلیل‌دار و یا رژ لب‌های با دوام به دلیل داشتن ترکیبات و مواد افزودنی، سمی‌تر و ناسالم‌تر هستند. بهتر است رژ لب‌هایی خریداری کنید که ماندگاری بسیار طولانی نداشته و با یک شوینده به راحتی پاک شوند. با گذر زمان استفاده از رژ لب نیز با عناوین متفاوت مورد توجه بود و رواج داشت؛ تا قرن شانزدهم که رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در انگلیس برخوردار شد. در زمان ملکه الیزابت اول لب‌های قرمز روشن و صورت سفید به مد آن دوران بدل شد. در آن زمان، رژ لب‌ها از ترکیبی شامل موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شدند و فقط بازیگران زن و مرد از طبقه اشرافی آرایش می‌کردند. در قرن نوزدهم استفاده از آرایش بی ادبانه و ناپسند تلقی می‌شد و برای زنان محترم قابل قبول نبود.

ویترین، اولین فروشگاه آنلاین تخصصی آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن در حوزه سلامت و زیبایی است و مجموعه ای از مرغوب ترین و معتبرترین برند های خارجی و ایرانی را به تناسب هر سن و سلیقه ای ارائه می دهد. تیم پشتیبانی ویترین با مجرب ترین کارشناسان، پاسخگویی ۲۴ ساعته و مشاوره پیش از خرید، امکان خریدی آسان و مطمئن را برای شما فراهم می آورد. دنیایی پر از رنگ پیش روی شماست که شما می‌تونید اون رو با لباس، سایه چشم، رنگ مو، کیف، و حتی ماشین خود ست و هماهنگ کنید. اما نکته ای که بسیار مهمه اینه که هر رژ لب روی هر لبی یک رنگ داره! که اون‌هم به دلیل جنس و نوع پوست و رنگ لب شخصی‌ست که اون رژ رو استفاده می کنه.

با وجود تنوع زیاد و طیف وسیع رنگی ممکن است در خرید این محصول با مشکل روبرو شوید، اما با شناخت انواع آن‌ها می‌توانید به راحتی رنگ و مدل مورد نظرتان را برای داشتن آرایشی بی‌نقص انتخاب کنید. قیمت رژ لب بسته به برندی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است، همچنین بهتر است به ترکیبات آن توجه کنید تا حاوی ترکیبات مضر نباشد. به خاطر بافت نرم خود به راحتی بر روی لبان شما می نشیند و با توجه به رنگ نیمه ماتی که دارد زیبایی آرایش شما را چند برابر می کند. فلورمار در فرمولاسیونرژ لب مدادی فلورمار از ویتامین E بهره برده است که از لب های شما در برابر اشعه های مضرر خورشید محافظت می کند. این محصول با کیفیت و رنگدهی فوق العاده ای که دارد، متناسب با سلایق و سبک های آرایشی مختلف می باشد. این رژ لب با طیف رنگ کاربردی و مناسب به شما کمک می کند تا نشاط و گیرایی خاصی به لب های خود بدهد.