زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس-زیبایی

مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید. بعضی از خانم‌ها بر این باورند که استفاده از پنکک آن‌ها را از مصرف کرم پودر و کانسیلر بی‌نیاز می‌کند. ولی این یک باور غلط است، زیرا پنکک به خطوط روی پوست نفوذ می‌کند و باعث می‌شود پوست شما چروک و پیر‌تر نشان دهد .توصیه می‌شود از پنکک فقط در ناحیه روی بینی و پیشانی استفاده کنید. از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید. ابرو‌های شما تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دارد. ابرو‌هایی با فرم طبیعی چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد.

  • اکنون بورس خود را به رنگ تیره‌تر آغشته کرده و بار دیگر از آن خارج کنید.
  • بهترین حالت خوابیدن، خوابیدن به پشت است زیرا از چین و چروک صورت جلوگیری می‌کند.
  • برای اینکار، می توانید از سایه و یا یک مداد ابرو هماهنگ با ابرو و رنگ موهایتان استفاده کنید.
  • در تصویر این خطوط را قرمز می بینید اما این کرم با رنگ روشن تر هم ترکیب شده است و رنگی تیره تر یا روشن تر از گردن ایجاد نمی کند.
یک سایه مناسب برای لایه اولیه می‌تواند تفاوت بسیاری ایجاد کند. قدم بعدی در آرایش ما، استفاده از کانسیلر جادویی برای پوشاندن سیاهی دور چشم، جوش ها و هرگونه لکه روی صورت است. با مجموعه عشق آرایش دیگر نگران آرایش صورت زیبای خود در خانه نباشید,ما مرحله به مرحله کنار شما خواهیم بود. حتما و اکیدا آنرا روی صورت خود امتحان کنید و اصلا به پوست دست‌های خود اعتماد نکنید.

برای این کار باید آرایشی را انتخاب کنید که هم در روز و هم در شب بتوانید از آن استفاده کنید و بتواند صورت شما را اصلاح کند و زیبایی آن را افزایش دهد. اما همان طور که گفتیم، کانتورینگ و هایلایت و رژگونه کاملا به فرم صورت شما بستگی دارند و در آموزش آرایش صورت مهم است که این مراحل را با توجه به فرم صورت‌تان انجام دهید. برای زیرسازی مناسب پوست و پذیرش مواد آرایشی باید از پرایمر با کیفیت استفاده کنید. پرایمر ظاهر پوست را یکدست و صاف می کند و دوام آرایش را روی پوست بیشتر می کند. علاوه بر این باعث می شود کرم های آرایشی بهتر روی پوست بخوابد و در اثر عرق کردن و هوای گرم و عوامل دیگر ماسیدگی ایجاد نکند.

برآمدگی روی بینی

برای اینکه به صورت‌تان حالت و عمق بدهید باید در آن سایه و روشن ایجاد کنید. بیس کار آرایش لبنانی، یک کرم پودر سنگین و چرب است و خط چشم نیز در این آرایش به صورت مجله خبری میکاپ پهن و گربه­ای است و در زیر چشم نیز کشیده خواهد شد. برای آرایش چشم نیز سایه اسموکی یا دیگر سایه­ هایی با رنگ قهوه­ای و مژه­ هایی با ریمل کم دیده می­شود.

با توجه به نوع پوست خود، بعد از شست و شوی صورت، از یک مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید. در این سبک از میکاپ، بیشتر از رنگ­های شاد و جیغ استفاده می ­شود. 10 ترفند ساده طبیعی و بدون عارضه برای داشتن لب هایی سرخ و زیبا.

رنگ اصلی سایه نباید تا ابرو ادامه پیدا کند و نباید از پشت پلک به اطراف چشم فراتر برود مگر اینکه مدل سایه زدن خاصی مد نظرتان باشد. برای پخش کردن کانسیلر روی ناحیه مورد نظر، از نوک انگشتان خود استفاده کنید. می‌توانید روی پیشانی، اطراف بینی و چانه هم از کانسیلر استفاده کنید و حتی بالای لب. فراموش نکنید که همیشه در انتهای روز، باید آرایش‌تان را پاک کنید و هرگز با آرایش به خواب نروید. خوابیدن با آرایش باعث می‌شود که منافذ پوست‌تان بسته شود. در نتیجه، احتمال جوش زدن، ایجاد لک و چین و چروک پوست، بیشتر می‌شود.

سعی کنید به جای ایجاد محدودیت، مرزها را به فرزندانتان بیاموزید. صورتی هلویی رنگ چهره را جوانتر نشان داده و به هر فردی در هر سنی می آید. هنگامی و لب پایین نازک است، خط لب را پایین تر از خط معمولی لب می کشیم و آن را با رژ لب پر می کنیم، هم چنین کمی وازلین با برف لب به وسط لب پایین بمالید تا آن را برجسته تر جلوه دهد. با یک قلم مو خطوط را محو کنید تا لبه نداشته باشد توجه داشته باشید كه سایه چشم برای خانم های جوان است چون خانم های مسن را پیرتر نشان میدهد. آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت با مجوز فنی حرفه ای،قصد دارد شما را در این مطلب با آموزش آرایش صورت آشنا بکند لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. دوره آموزش آرایش صورت، در طی 12 جلسه 2 الی 3 ساعته و دو روز در هفته برگزار می شود.

چراکه رنگ پوست دست‌های شما با پوست صورتتان متفاوت است. حواستان باشد که پلک‌ها، لب و بینی را از قلم نیاندازید و همه جا را خوب ماساژ دهید. قبل از شروع آرایش صورت خود را به طور کامل بشویید، نه با صابون، بلکه با پاک کننده‌های صورت.

کجا باید از کانسیلر استفاده کرد؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار