زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس-زیبایی

برای کاهش نقاط تیره زیر چشم به منظور بوجود آوردن یک ظاهر درخشان و روشن ،کانسیلر را زیر چشم ها با یک اسفنج مرطوب یا بورس آرایشی اعمال کنید. اگر از کانسیلر برای به حداقل رساندن عیوب و لک‌ها استفاده می‌کنید آن را مستقیماً روی همان نقاط اعمال کنید. پرایمر را پایه‌ای برای آرایش خود فرض کنید که کمک می‌کند سطح آرایش شما صاف‌تر باشد و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

ممکن است متوجه شده باشید که پس از گذشت مدت زمانی سایه چشم شما محو می‌شود یا چرب به نظر می‌رسد و یا روی چین و چروک پلک‌های‌تان جمع می‌شود. استفاده از پرایمر از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری خواهد کرد. برای این کار نوک انگشت خود را به پرایمر سایه چشم آغشته کنید و با حرکات ضربه‌ای به پلک‌ها بمالید؛ به نحوی که پلک از ریشه مژه‌ها تا بالای چین خود با پرایمر پر شود. در نهایت می‌توانید روی آن را پنکک بزنید تا پایه مناسبی برای سایه ایجاد شود. در حقیقت آرایش پوست چرب و خشک با هم متفاوت است و برای هر کدام باید از محصولات مختلفی استفاده کرد.

از رژ گونه در چه قسمت‌هایی از صورت استفاده می‌شود؟

به شما کمک می‌کند زیبایی ظاهری را که می خواهید به دست آورید. © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت “عشق آرایش” تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. اگر لکه های تیره روی پوست خود دارید و می خواهید آن را بپوشانید، این مرحله بسیار مهم است. با مجموعه عشق آرایش دیگر نگران آرایش صورت زیبای خود در خانه نباشید,ما مرحله به مرحله کنار شما خواهیم بود. آرایش باید طبیعی باشد نه زیاد، زیرا فرم و صورت واقعی خود را از دست خواهید داد سعی کنید آرایش قسمت های مختلف را به صورت هماهنگ افزایش دهید.

با این کار حجم بیشتری ایجاد می‌شود، که می‌توانید تا انتهای مژه های خود آن را بکشید. اگر مژه های شما به هم چسبیده است، یک برس تمیز ریمل را بگیرید و به مژه های بکشید. سرخی گونه قرن‌ها است که پایه اصلی فریبندگی و گیرایی آرایش است.

از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید. مراقب باشید که رژ لب از خط‌هایی که قبلا با خط لب کشیده‌اید، بیرون نزند. برای استفاده از پرایمر چشم می‌توانید از نوک انگشتان خود استفاده کنید. با پودر فیکس، پرایمر را تثبیت کنید تا برای اضافه کردن سایه ابرو، آماده شود.

تنها همین که ترکیبی از رنگها در کنار هم قرار بگیرد زیبایی ایجاد می شود. اگر این طور فکر می کنید کاملا در اشتباه هستید و احتمالا نتایج ناخوشایند آن را در میکاپ بعضی افراد در مهمانی و کوچه و خیابان می بینید. آدم های با ظاهر عجیب و غریب که یا میکاپ جلفی دارند یا اینکه به دلیل نداشتن مهارت کافی آرایش بی نظم یا بیش از حدی دارند که توجه شما را جلب می کند. احتمالا شما هم با افرادی مواجه شده اید که میکاپ بسیار دلنشینی دارند. ممکن است زیبایی ذاتی خیلی های دیگر از آن فرد مورد نظر بیشتر باشد اما چون او می داند چگونه و تا چه حدی آرایش کند، دقیقا از لوازم آرایش به جا و صحیح استفاده می کند و زیباییش چند برابر می شود.

  • برای لب های پر و بزرگ نباید رژ لب خیلی روشن و جلب نظر کننده استفاده کرد، رژ لب مات برای این لب ها بهتر از رژ لب براق است.
  • بعضی از خانم‌ها که ابروهای نازک و کم پشتی دارند برای اینکه ابروهای کشیده و پرپشتی داشته باشند از مدادها‌ی ابرو استفاده می‌کنند.
  • و رنگ صورتی مناسب برای آرایش صورت دخترانه صورتی می باشد.
  • معمولا روشن ترین رنگ به انتهای پلک و لبه ی ابروها زده می شود.
  • اگر قبلا آرایش نکرده باشید، وجود محصولات متعدد آرایشی، ممکن است باعث سردرگمی شما شود.
تیم متخصص شانی نو به صورت کامل انواع متد های به روز آرایشگری را به شما آموزش می دهد. برای داشتن یک آرایش ساده و لایت بهترین حالت استفاده از رژی به رنگ ملایم مجله خبری میکاپ مانند رژهای نود و خنثی است. البته در صورتی که علاقه دارید آرایش شما کمی بیشتر به چشم آید می­ توانید جسارت به خرج داده و با یک رژ قرمز کار را تمام کنید.

از سایه چشم استفاده کنید

با استفاده از یک کرم پودر پایه و بیس آرایش ساده دخترانه را انجام دهید. اکثر خانم ها فکر می کنند با ارایش باید چهره شان کاملا متفاوت از آنچه هست، بشود. آن ها فکر می کنند که هرچه غلیظ تر آرایش کنند و تغییرات اساسی در چهره ی خود به وجود آورند، بهتر به نظر می رسند.

اگر دوست دارید آرایش چشم جذاب و بولدی با سایه‌های متنوع داشته باشید، باید از یک رنگ ملایم برای رژتان استفاده کنید تا مخاطب به چشم‌های شما جذب شود. برای هایلایت کردن صورت می‌توانید از هایلایتر کرمی، پودری یا استیکی استفاده کنید. انتخاب نوع هایلایتر به سلیقه شما و نوع کرم پودرتان بستگی دارد؛ برای مثال اگر کرم پودر شما مایع است، چون پوست‌تان نرم می‌شود بهتر است از هایلایتر پودری استفاده کنید. و یا اگر می‌خواهید ظاهر نهایی آرایش شما براق شود، از هایلایترهای مایع یا کرمی استفاده کنید. به هر حال هایلایتر باید یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست‌تان باشد. اگر هم می‌خواهید آرایش شما جلوه براق و جذاب‌تری داشته باشد، می‌توانید از هایلایترهای براق و اکلیلی استفاده کنید.