زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس-زیبایی

اگر لب‌های نازک و باریکی دارید، ابتدا از خط لبی که یک درجه تیره‌تر از رنگ رژتان است استفاده کنید و سپس روی آن را خط لب همرنگ رژ بکشید. دور خط لب را هم می‌توانید با مداد سفید یک خط کمرنگ بکشید تا لب‌ها برجسته‌تر به نظر برسند. اگر لب‌های‌تان درشت و گوشتی است، ترجیحا از رژلب‌های تیره‌تر استفاده کنید.

  • از پرایمر و یا کانسیلر استفاده کنید؛ تا ماندگاری سایه بیشتر شود.
  • شروع به زدن برق لب از وسط لب های خود کنید و این کار را در طول دهان خود ادامه دهید.
  • خشک کنید و کمی مرطوب کننده روی صورت و گردن بمالید.اجازه دهید لوسیون جذب شود سپس کرم پودر بزنید.
  • اگر دوست دارید که آرایش‌تان کمی تیره‌تر و برنزتر باشد، در این مرحله بعد از کانتورینگ باید صورت را برنز کنید.
  • علاوه بر تمام اینها زیرسازی ماندگاری آرایش صورت شما را هم بالا می‌برد.
  • عنوان “ترتیب صحیح آرایش صورت” هر چند ممکن است در اولین نگاه عجیب به نظر برسد اما مسلما رعایت کردن آن زیبایی چهره را خیلی بیشتر می کند، چرا که هر جزئی دقیقا در جای درست خود قرار می گیرد.
استفاده از کرم‌پودر باعث می‌شود که پوستی صاف و بدون لک برای آرایش کردن داشته باشید. بعد از اینکه مجله خبری میکاپ را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید، برای دفعات بعدی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید خودتان، صورت‌تان را آرایش کنید. البته می توانید برای دیدن مدل های بیشتر آرایش و حتی مدل های کوتاهی و رنگ مو به مجله آموزش آرایشگری مراجعه کنید. در آرایش چشم این نوع آرایش، بیشتر از رنگ­ های تیره کمک گرفته می­شود. در این نوع آرایش خط چشم ­های طولانی بیشتر استفاده می شود. این نوع آرایش در واقع یکی از انواع قدیمی و شیک آرایش محسوب می­شود.

آرایش صورت مردانه:

همچنین می توانید از برق لب برای برجسته کردن لب ها استفاده کنید. قدم بعدی در آرایش ما، استفاده از کانسیلر جادویی برای پوشاندن سیاهی دور چشم، جوش ها و هرگونه لکه روی صورت است. شاید خانم‌های بسیاری را دیده باشید که با وجود کک و مک در صورت‌شان بعد آرایش چهره‌ای زیبا و جذاب دارند؛ زیرا ترفندهای جالب برای آرایش صورت ملایم و جذاب وجود دارد که به ترتیب در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم. اگر چشم‌های‌تان خاکستری رنگ است، از رنگ‌های تیره‌تر مانند خاکستری سیر نقره‌ای و مشکی برای سایه چشم خود کمک بگیرید. حواستان باشد که پلک‌ها، لب و بینی را از قلم نیاندازید و همه جا را خوب ماساژ دهید. به متخصصان پوست یا آرایشگاه‌های معتبر می‌توانید مراجعه کنید.

تا از بهترین مارک پاک کننده آرایش صورت را بشناسید!

لوازم آرایشی مانند مواد اولیه و کرم پودرها باعث خشکی پوست می شوند و به همین دلیل استفاده از مرطوب کننده ضروری است. به این ترتیب می توانید از آسیب های ناشی از استفاده از لوازم آرایشی بر روی صورت جلوگیری کنید. علاوه بر این، حفظ رطوبت صورت می تواند چربی صورت را کنترل کند. خشک کنید و کمی مرطوب کننده روی صورت و گردن بمالید.اجازه دهید لوسیون جذب شود سپس کرم پودر بزنید.

در بازار وجود دارد که می توانید متناسب به نوع مژه هایتان یکی را انتخاب کنید. پرایمر چشم یکی دیگر از محصولات آرایشی است که می توانید از آن صرف نظر کنید. ولی استفاده از پرایمر چشم باعث می‌شود که سایه ابرو برای مدت بیشتری دوام بیاورد. اگر از پرایمر استفاده نکنید، سایه ابرو به مرور کم رنگ می‌شود یا حتی ممکن است چرب و براق شود. بعد از چند ساعت، باعث پخش شدن و خراب شدن سایه ابرو می‌شود و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می‌کند. برای استفاده از پودر فیکس می‌توانید از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید.

نحوه انتخاب سایه مناسب برنز کننده:

برای اینکه آرایش زیبایی داشته باشید و اصطلاحا آرایش به شما بیاید، در قدم اول لازم است تک تک اعضای صورت‌تان را بشناسید. فرم کلی صورت‌تان، رنگ پوست، فرم و رنگ چشم، فاصله چشم‌ها، فرم بینی و شکل لب و رنگ آن مواردی هستند که برای آرایش حرفه ای صورت باید آن‌ها را در نظر داشته باشید. در این مقاله مفصلا به آموزش آرایش صورت مانند آرایشگران حرفه‌ای پرداختیم. این کار باعث می‌شود فضاهای خالی ابروی‌تان بیشتر به چشم بیاید. از سر ابرو شروع کنید و چند خط کوچک مومانند در این قسمت بکشید.