زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس-زیبایی

بهترین حالت خوابیدن، خوابیدن به پشت است زیرا از چین و چروک صورت جلوگیری می‌کند. ممکن است کار سختی به نظر برسد ولی بعد از کمی تمرین حتما عادت خواهید کرد. استفاده از لاک‌های زرق و برق دار برای همه ناخن‌ها نه‌تنها جلب توجه نمی‌کند بلکه می‌تواند برای افراد زننده هم به نظر برسد. برای بهتر انجام دادن آرایش خود ما برای شما چند ویدیوی آموزشی نیز در اینجا قرار می‌دهیم تا هر چه بهتر بتوانید آرایش ملایم خود را انجام دهید. فر مژه را در قسمت پایه مژه های بالایی خود قرار دهید، مراقب باشید که هیچ گونه تماسی با پوست حساس اطراف پلک خود نداشته باشد. ریمل را می‌توانید در رنگ‌های مختلف پیدا کنید، اما رنگ های سیاه و قهوه ای رایج ترین هستند.

هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد. زیرا پرایمر باعث بسته شدن منافذ پوست، پایداری آرایش و همچنین مانع چرب شدن کرم پودر روی پوست شما می‌شود. استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است. اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود.

معرفی پرفروش ترین برندهای رنگ مو❤️【لیست 10 تایی】

قبل از استفاده از کانسیلر متمایل به زرد از کرم پودر متناسب با پوستتان استفاده کنید. شروع به زدن برق لب از وسط لب های خود کنید و این کار را در طول دهان خود ادامه دهید. سعی کنید از کشیدن هرگونه براق بالای خط طبیعی لب خودداری کنید و لب های خود را به آرامی صاف کنید تا اطمینان حاصل شود که لب شما به تمام قسمت ها و گوشه های لب شما می‌رسد.

آرایش لب

کانسیلر را باید دودرجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست خود انتخاب کنید. اگر زیر چشمان شما سیاه و گود افتاده است، تنها کانسیلر است که به داد شما می‌رسد. حواستان باشد که رنگ فونداسیون شما به رنگ پوستتان نزدیک باشد و با آن اختلاف فاحشی نداشته باشد. در این مرحله به جای فونداسیون می‌تواند از کرم مرطوب‌کنندۀ رنگی یا بی بی کرم (نوعی کرم است که ترکیبی از پرایمر، ضدآفتاب، کرم‌پودر و کانسیلر است) استفاده کنید.

هایلایتر عضو جداناپذیر آموزش آرایش صورت است

خانم های آمریکای شمالی و جنوبی، درصد پایینی از خانم های دورگه آفریقایی – آمریکایی و برخی از خانم های سواحل پلینزی، قاليا تا حدودی لکه های قرمزی در پوست خود دارند. این خانم ها باید به طور کلی نظریه استفاده از کرم های بی رنگ و خنثی را به طور کلی فراموش کنند. به این دلیل که پوست آنها به طور طبیعی دارای قرمزی است به همین دلیل باید به دنبال کرم پودرهایی باشند که رنگ قرمز آنها مجله خبری میکاپ را ملایم تر کرده و به نوعی آنرا در تمام قسمت های صورتشان بخش کند تا زیاد توی ذوق نزند. و انتخاب رنگ های سایر لوازم آرایش بطوریکه به پوستتان بیایند هنگامیکه به محله های مد و لباسی نگاه کنید، چهره ها به این دلیل زیبا به نظر میرسد که از رنگ مناسب استفاده کرده اند. هال برگ، و آنجا باست، از رنگ های خنثی و طبیعی استفاده می کنند، مثل؛ صورتی کمرنگ، قهوه ای روشن، و مرجانی بی حال.

  • برای آرایشی طبیعی‌تر هنگام خرید کانسیلر نیز همانند کرم پودر می‌بایست پایه رنگ پوست فرد در نظر گرفته شود.
  • البته در صورتی که علاقه دارید آرایش شما کمی بیشتر به چشم آید می­ توانید جسارت به خرج داده و با یک رژ قرمز کار را تمام کنید.
  • اگر مژه‌های پرپشت و ضخیمی دارید، یک ریمل بلند کننده کافی است و در این حالت ریمل حجم‌دهنده کمی تا قسمتی شما را ترسناک نشان می‌دهد.
  • حتما کرم پودر را به درستی بزنید و حتماً کرم پودر را به گردن و گوشه های خود بزنید تا تفاوت رنگی بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد.