زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس-زیبایی

این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد. اگر تلاش کنید که روی باقیمانده‌ی آرایش‌های قبلی آرایش کنید، نتیجه جالبی نمی‌گیرید و ظاهر نهایی شما بسیار ناخوشایند می‌شود. چهره‌تان بشاش به نظر نمی‌رسد و آرایش‌تان کاملا یکدست و طبیعی، روی صورت نمی‌خوابد. وقتی آرایش یک چشم تمام شد، چشم دوم را مانند همان چشم آرایش کنید. این روش کمک می کند ارایش چشمتان قرینه و شبیه به هم شود. درنتیجه،‌ ناهماهنگی در آرایش چشم و صورت به وجود نیاید.

این مدل از آموزش خط چشم به این صورت کشیده میشود که شما به نرمی خطی میان مژه های خود رسم می کنید تا به وسیله این خط، مژه های شما پر تر نشان داده شوند. با این روش چشمان شما طبیعی جلوه داده میشود و به نظر می رسد شما از خط چشم استفاده نکرده اید. سعی کنید قبل از شروع میکاپ چشم و صورتتان ، پوستتان را شستشو دهید تا آلودگی های سطح پوست شما از بین برود. در غیر این صورت کرم ها و سایه ها روی پوست شما جلوه زیبایی نمیدهد. بعد از شستشو و خشک کردن صورتتان بهتر است از یک پریمر چشم استفاده کنید.

اعتماد به آرایشگر غیر حرفه‌ای

می توانید از مات کننده روی پشت پلک چشم ها نیز استفاده کنید، چون باعث می شود تیره بودن خود را از دست داده و سایه بهتر روی آن بنشیند. برای مات کردن اختلال رنگ های پوست مثل کک مک ها، خال ها و لکه های قرمز، از مات کننده استفاده کنید که به رنگ پوست خودتان یا فقط کمی روشنتر از آن باشد. آموزش آرایش صورت یکی از مسائلی است که در دنیای امروز، هر زنی باید با آن آشنا باشد. نکته ی مهمی که خانم ها در هنگام آرایش صورت باید در نظر بگیرند این است که حتما حالت صورت و رنگ پوست خود را مد نظر قرار داده و دست به انتخاب مواد آرایشی بزنند. همچنین برای داشتن یک میکاپ جذاب و طبیعی بهتر است اصول پایه و ترتیب استفاده از لوازم آرایشی را حفظ کنند تا در نهایت یک چهره جذاب و زیبا برای خود خلق کنند.

این روزها آرایش اروپایی یا لایت یکی از پرطرفدارترین انواع آرایش است. تا جایی که اکثر عروس­ خانم­ها نیز برای شب ازدواج خود این آرایش را انتخاب می­کنند. در این نوع آرایش همه چیز در حد ملایم به کار برده شده و با یک رژی مات یا صورتی کدر تکمیل می­شود. مهم ترین اصول برای آرایش چشم در خانه برای مبتدی ها که جذابیت چشم هایتان را دوبرابر می‌کند.

رژهای براق و مایع برای این لب‌ها مناسب نیستند و معمولا رژهای مات جلوه زیباتری روی این لب‌ها ایجاد می‌کنند. برای هایلایت کردن صورت می‌توانید از هایلایتر کرمی، پودری یا استیکی استفاده کنید. انتخاب نوع هایلایتر به سلیقه شما و نوع کرم پودرتان بستگی دارد؛ برای مثال اگر کرم پودر شما مایع است، چون پوست‌تان نرم می‌شود مجله خبری میکاپ بهتر است از هایلایتر پودری استفاده کنید. و یا اگر می‌خواهید ظاهر نهایی آرایش شما براق شود، از هایلایترهای مایع یا کرمی استفاده کنید. به هر حال هایلایتر باید یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست‌تان باشد. اگر هم می‌خواهید آرایش شما جلوه براق و جذاب‌تری داشته باشد، می‌توانید از هایلایترهای براق و اکلیلی استفاده کنید.

ارائه بهترین خدمات آرایش و میکاپ

از گوشه داخلی مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ریمل بزنید. برای این کار می‌توانید قبل از ریمل زدن، یک دستمال کاغذی زیر مژه‌ها نگه دارید. برای اینکه آرایش چشم را تکمیل کنید، مژه‌های خود را با ریمل، پرتر جلوه دهید.

برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و آرایش صورت ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید. قبل از اینکه ریمل بزنید، از فرمژه استفاده کنید تا مژه‌ها بیشتر حالت بگیرند. برای بیرون آوردن ریمل هیچوقت آن را درون تیوب پمپ نکنید؛ زیرا با این کار هوا وارد ریمل شده و آن را خشک می‌کند.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

اگر پوست خشکی دارید، حتما قبل از آرایش از مرطوب کننده استفاده کنید، زیرا پوست خشک در آرایش باعث می شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما به نظر برسد. استفاده از لوازم آرایشی روی پوست خشک اشتباه بزرگی است. این یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید زیرا باد به شما در حفظ و مراقبت از پوست کمک می کند. با استفاده از کمی مرطوب کننده روی پوست تمیز (قبل از آرایش) ظاهری سالم تری خواهید داشت.

خط‌هایی که می‌کشید باید دقیقا در جهت رویش ابروها باشد. با استفاده از ژل ابرو می‌توانید ابروهای خود را بالا نگه دارید. برای داشتن یک آرایش ساده و لایت بهترین حالت استفاده از رژی به رنگ ملایم مانند رژهای نود و خنثی است. البته در صورتی که علاقه دارید آرایش شما کمی بیشتر به چشم آید می­ توانید جسارت به خرج داده و با یک رژ قرمز کار را تمام کنید. این روزها به لطف آموزش میکاپ صورت این کار به کاری بسیار آسان تبدیل شده است.

اسپری‌های تثبیت کننده برای همه نوع پوست طراحی شده‌اند و می‌توانند از آن برای تثبیت انواع آرایش استفاده کنید. اسپری تثبیت کننده آرایش شما را در جای خود نگه می‌دارد، به شما کمک می‌کند نیازها به ترمیم مجدد آرایش را کاهش داده و آرایش خود را ساعت‌ها به صورت بی‌عیب و نقص نگاه داشته باشید. فر مژه را در قسمت پایه مژه های بالایی خود قرار دهید، مراقب باشید که هیچ گونه تماسی با پوست حساس اطراف پلک خود نداشته باشد. ریمل را می‌توانید در رنگ‌های مختلف پیدا کنید، اما رنگ های سیاه و قهوه ای رایج ترین هستند. پاسخی قطعی و اندازه و سایز مشخصی برای محل استفاده از رژ گونه وجود ندارد.

  • برای آرایش روز از رنگ‌های خیلی تند یا خیلی براق دوری کنید.
  • بعد این نقطه های کرم را به خوبی روی سطح پوست و حتی پشت پلک چشم ها مالیده و پخش کنید و بعد با استفاده از اسفنج، پوست را خوب صاف و هموار کنید تا کرم کاملا به بافت پوست نفوذ کند.
  • اگر بعد از زدن آن روی چانه کاملاً محو شود بدون هیچ آثاری از مخلوط رنگ شما رنگ مناسب خود را یافته‌اید.
  • ترجیحا این کار را بسیار طبیعی انجام دهید و با توجه به رنگ پوست خود، رنگ قرمز یا گل‌بهی انتخاب کنید.
  • این باعث می‌شود که شما یک آرایش ساده و در عین حال طبیعی و بسیار ماندگار داشته باشید که در تمام روز روی صورت شما باقی بماند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار