صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر-زیبایی

در این میکاپ بین چشم ­ها و لب­ ها تضاد خاصی وجود خواهد داشت. کلیه حقوق برای آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت محفوظ می باشد. اگر پوست شما به راحتی برنزه می شود میزان ملانین طبیعی پوست شما (رنگ دانه ای که به طور طبیعی لوح رنگ دادن به پوست می شود) در سطح بالاتری قرار دارد و به احتمال زیاد زمینه رنگ پوست شما زرد مایل به زيتونی است.

برای تشخیص کرم پودر مناسب در گام اول نوع پوست‌تان را تشخیص دهید. اگر پوست‌تان چرب است، از پنکک مات و یا کرم پودرهای مایع فاقد چربی (oil-free) استفاده کنید. همچنین کرم پودرهایی که مواد معدنی دارند برای پوست چرب مناسب هستند؛ زیرا مانع جلوه براق پوست می‌شوند. اما اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از کرم پودر مایع و یا استیک آبرسان استفاده کنید. به همین ترتیب اگر پوست شما مختلط و ترکیبی است، بهتر است برای نقاط چرب‌تر صورت (معمولا ناحیه T) از کرم پودر مخصوص پوست چرب و برای قسمت‌های دیگر از کرم مخصوص پوست خشک کمک بگیرید. علاوه بر این اگر پوست حساسی دارید، قبل از خرید کرم پودر ترکیبات آن را به دقت بررسی کنید که حاوی الکل، عطر، اسانس، پارافین و روغن‌های نفتی مانند گلیسیرین و وازلین نباشند؛ زیرا این مواد باعث تحریک پوست‌تان می‌شود.

استفاده بیش از حد از کرم پودر

اگر مژه‌های باریک و کم‌پشتی دارید از ریمل‌هایی استفاده کنید که حجم‌دهنده هستند. ولی خط چشم کشیدن در پلک پایین، بستگی به نوع آرایش و ظاهر نهایی که مدنظرتان است بستگی دارد. با همین خط چشم و سایه می‌توانید چشمان خود را درشت‌تر یا ریزتر جلوه دهید. اگر ابروی باریک و کم‌پشت دارید می‌توانید آن را پرتر نشان دهید.

آرایش مرحله به مرحله صورت

این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد. ترتیب اجرای این مراحل و محصولاتی که استفاده می‌کنید، برای داشتن آرایش کامل و بی‌نقص، ضروری است. فروشگاه طرلان با بیش از ۱۵سال سابقه فروش حضوری و ۵ سال سابقه در فروش آنلاین فروش مستقیم آرایشی بهداشتی از امارات و چین و… بدون واسطه در زمینه همکاری در فروش به صورت تک و عمده با فروشگاه ها و فروشنده های آنلاین در خدمت شما عزیزان هستیم.

  • مقدار کمی را روی انگشت خود بریزید تقریباً به اندازه یک سکه کوچک.
  • برای استفاده از هایلایتر می‌توانید از نوک انگشت یا براش‌های کوچک مخصوص هایلایتر استفاده کنید.
  • در زیر آموزش آرایش خانگی را خواهیم داشت که کافی است ده مرحله معرفی شده در آن را انجام دهید یا برخی از آنها را حذف کنید.
  • با همین خط چشم و سایه می‌توانید چشمان خود را درشت‌تر یا ریزتر جلوه دهید.
  • همیشه قبلا استفاده، فرچه به تکان دهید تا پودر اضافه آن برید و رژ گونه بیش از حد پررنگ نشود.

یادتان باشد با آرایش چشم غلیظ، از رژلب مات و کم‌رنگ و با آرایش چشم ملیح، رژ قرمز و پررنگ استفاده کنید. انواع مختلفی کرم پودر وجود دارد و همه آن‌ها معمولا به یک نحو استفاده می‌شوند. کرم پودرهای مایع، کرمی و یا پودری همه برای یکنواخت کردن پوست عمل می‌کنند و پایه‌ای برای دیگر ابزار آرایشی در آموزش آرایش صورت می‌سازند. مهم‌ترین نکته در استفاده از کرم پودر، این است که رنگی مطابق با تون رنگی طبیعی پوست‌تان (نه روشن‌تر و یا تیره‌تر) انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید کمی حرفه‌ای‌تر آرایش کنید، علاوه بر سایه اصلی از یک رنگ مات تیره‌تر هم استفاده کنید و آن را به صورت شکل C از گوشه خارجی خط مژه‌تان به سمت بالا، و همچنین در یک سوم بیرونی چین پلک‌تان بکشید. از یک رنگ روشن‌تر هم برای گوشه داخلی چشم تا وسط پلک استفاده کنید و رنگ‌ها را طوری مخلوط کنید که مرز مشخصی نداشته باشند. آرایش چشم جایگاه ویژه‌ای در آموزش آرایش چشم به سبک حرفه‌ای‌ها دارد. بهتر است قبل از سایه زدن، کمی از پرایمر سایه استفاده کنید. پرایمر سایه چشم کمک می‌کند که سایه مدت زمان بیشتری روی پلک‌های‌تان باقی بماند.

خدمات تاتو بدن جماران؛ بهترین تتو آرتیست های منطقه یک تهران

همیشه سعی کنید از مارک خوب لوازم آرایش استفاده کنید، چراکه بسیاری از مارک‌های ارزان و تقلبی، آسیب‌های جبران ناپذیری به پوست شما وارد می‌کنند. به جای اینکه ۱۰ رنگ رژ ارزان‌قیمت بخرید، دو رنگ بخرید، اما با جنس خوب و قابل اطمینان. در این مقاله مراحل آرایش ساده صورت در منزل را برایتان شرح دادیم.

در صورتی هم که پوست شما حساس است، به دنبال پرایمری باشید که کمترین ترکیبات شیمیایی مانند انواع چربی‌ها، پارابن و … را دارد. با حرکات نرم و دایره‌ای کرم‌پودر مجله خبری میکاپ را در تمام صورت خود پخش کنید. این باعث می‌شود که شما یک آرایش ساده و در عین حال طبیعی و بسیار ماندگار داشته باشید که در تمام روز روی صورت شما باقی بماند.