صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر-زیبایی

هایلایت‌ها به اشکال مختلفی از جمله مایع، کرم‌ها و پودرها وارد می‌شوند. شما می‌توانید انتخاب کنید که از یکی از آن ها را استفاده کنید، یا ترکیب مورد علاقه خود را از دو یا سه تا از آنها پیدا کنید. اگر قسمت‌های خاصی از پوست شما وجود دارد که نیاز به پوشش بیشتری دارند (قسمت های قرمز و روغنی صورت شما به طور کلی در مرکز صورت قرار دارند)، ممکن است بخواهید کمی پودر بیشتری بمالید. برای این مرحله، برس خود را درون پودر قرار دهید و سپس آن را محکم به پوست فشار دهید.

برای این کار می توانید برس آرایش خود را کمی مرطوب کنید. ولی بهترین راه برای آرایش ملایم دخترانه استفاده از اسفنج‌های آرایشی و یا بلندر آرایشی می‌باشد. با استفاده از بیوتی بلندرها می توان مجله خبری میکاپ نقاط دور از دسترس مانند اطراف چشم را بخوبی پوشش داد زیرا دارای لبه می‌باشد که انجام این کار را برای ما راحت‌تر می‌کند و باعث می‌شود کرم پودر به صورت یکنواخت بر روی پوست صورت پخش گردد.

مدلهای زیبای آرایش صورت جدید April Salcedo

البته دلایل زیادی برای افتادن حلقه سیاه دور چشم و گود رفتن و پف کردن پلکها وجود دارد، مثل کم خوابی، غذای نامناسب، مصرف مشروبات الکلی، ناراحتی های کلیوی و … که در این صورت باید ابتدا در رفع مشکل اصلی بکوشیم و سپس از آرایش کمک بگیریم. به هر حال، پلکها و اطراف چشم را تا زمانی که تیره و گود رفته هستند روشن تر می کنیم و یا در که پف کرده اند برای پوشاندن این پف، روی آن را با پودر تیره تر و اطراف آن را با پودر روشن می پوشانیم و به دقت پودر را پخش می کنیم. از پودر تیره براید كتر نشان دادن بینی بزرگ و یا کج، غبغب، آرواره پهن و برجسته، پلکهای سنگین، خانه برجسته و پیشانی جلو آمده استفاده میکنیم.

  • حلقه سیاه دور چشم را می توان با استفاده از کرم پودر ترمیمی پوشاند.
  • یکی از ترفندهای آرایش صورت لاغر، استفاده از کانتور است.
  • از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید.
  • آرایش تیره بیشتر مناسب مهمانی‌هایی می‌باشد که در شب برگزار می‌شوند.
  • اگر تمایل دارید از کانسیلری کمی روشن تر از رنگ پوست استفاده کنید.
مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید. اگر پیشانی بزرگی دارید می‌توانید با کانتور کردن آن یعنی افزودن رنگ تیره‌تر به زیر موها و اطراف پیشانی، آن را کوچک‌تر نشان دهید. اگر رنگ پوست صورت‌تان با گردن و سایر اندام‌های بدن تفاوت زیادی داشته باشد، کاملا غیرطبیعی و ناخوشایند به نظر می‌رسد. علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید. برای پاک کردن آرایش می‌توانید از پاک‌کننده‌های آرایش یا روغن‌ بچه استفاده کنید.

برای یک آرایش طبیعی و ملایم صورت روزانه از یکرژلب با رنگ طبیعی یا صورتی ملایم براق یا مات استفاده کنید. به هیچ عنوان خط لب یا رژلب را بالاتر و پایین‌تر از حد طبیعی لب‌های خود نزنید و اغراق نکنید تا آرایش ما یک ظاهر طبیعی داشته باشد. از هایلایتر مناسب روی استخوان گونه، لب بالایی، نوک بینی و گوشه داخلی چشم استفاده کنید.

استفاده از رژ تیره

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار کمی پرایمر را روی صورت خود بزنید و آن را روی پوست بمالید. برای اینکه بدانیم سایه چشم چه رنگی خوبه به ی سری نکات بستگی دارد. مثلا می‌توانیم با توجه به رنگ و مدل لباسی که می پوشیم انتخاب کنیم.