صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر-زیبایی

در نهایت پس از اتمام آرایش‌تان حتما از یک اسپری تثبیت کننده آرایش استفاده کنید تا در تمام طول روز ماندگار باشد. اسپری تثبیت کننده را از فاصله سانتی‌متری صورت‌تان نگه دارید و آن را 5-4 بار روی کل صورت‌تان اسپری کنید. وقت آن رسیده همه را با آرایش حرفه‌ای‌تان سورپرایز کنید. به این صورت که ماساژ را از چانه شروع و به اطراف گونه‌ها برسید. اگر پوست معمولی یا خشک دارید، از فونداسیون مایع استفاده کنید.

۷ مدل ارایش چشم ساده که هر خانم زیبایی باید بلد باشد!

با توجه به فرم صورت، فرم چشم و ظاهری که در نظر دارید می‌توانید روش‌های مختلفی را برای سایه زدن انتخاب کنید. برای استفاده از پرایمر چشم می‌توانید از نوک انگشتان خود استفاده کنید. با پودر فیکس، پرایمر را تثبیت کنید تا برای اضافه کردن سایه ابرو، آماده شود. کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است.

چند بار کشیدن ریمل می‌تواند باعث شود با یک حرکت چشمان شما براق‌تر به نظر برسد. سرخی گونه قرن‌ها است که پایه اصلی فریبندگی و گیرایی آرایش است. اگر می‌خواهید کمی بیشتر به رنگ و طراوت به چهره خود اضافه کنید، کلید آن ممکن است سرخی گونه باشد. برای این کار از یک برس متراکم و با موهای فراوان استفاده کنید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که از بیشترین مقدار آن را روی پوست خود بمالید.

اگر سایه چرب روی پلک شما حرکت می کند و به اصطلاح سایه می ریزد، از فیکساتور برای دوام بیشتر سایه استفاده کنید. دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن می توان نواقص چهره خود را پوشانید و بر زیبایی چهره افزود. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد. تیم متخصص شانی نو به صورت کامل انواع متد های به روز آرایشگری را به شما آموزش می دهد.

خط لب بکشید

استفاده از بالم لب هم باعث می‌شود که در طول روز لب‌ها نرم بمانند و خشک یا پوسته پوسته نشوند. در نهایت از پرایمر لب استفاده مجله خبری میکاپ کنید تا ماندگاری رژلب روی لب‌های‌تان بیشتر شود. برای استفاده از پرایمر می‌توانید از یک براش، اسفنج یا انگشت‌تان کمک بگیرید.

با استفاده از یک پودر تثبیت کننده آرایش و یک براش ، به آرامی قلم مو را روی پوست تان فشار داده و بچرخانید. برای رنگ و لعاب بخشیدن میتوانید از کمی رژگونه و برنزه کننده استفاده کنید. قبل استفاده از محصولی که برای پرکردن ابروی خود خریدید، باید به حالت ابرو های خود دقت کنید. با توجه به حالت طبیعی ابرو، فضاهای خالی ابرو خود را پر کنید. دقت کنید به صورت آرام محصول خریداری شده را روی ابرو خود بکشید زیرا با این کار ابروی شما طبیعی تر جلوه داده میشود. خط بالا را با فاصله کمی از تاج ابرو بکشید و خط پایین ابرو را با کمی فاصله از قسمت اول ابرو بکشید.

  • این کار باعث می‌شود که رژلب روی لب‌های شما مدت بیشتری دوام داشته باشد و زنده‌تر به نظر برسد.
  • پس از پر کردن فضاهای خالی ابرو خود، متوجه اشتباهات احتمالی خود خواهید شد.
  • هایلایت مناسب کمی از لعاب و درخشش به هر نوع آرایش می‌افزاید.
  • یکی از راه های پاک کردن پوست، بخور دادن آن است که به وسیله آن منافذ پوست باز شده و آماده تغذیه از ماسک های مورد نظر می گردد.
  • خانم های آمریکای شمالی و جنوبی، درصد پایینی از خانم های دورگه آفریقایی – آمریکایی و برخی از خانم های سواحل پلینزی، قاليا تا حدودی لکه های قرمزی در پوست خود دارند.