قالب خاص بتن طراحی ، ساخت ، تولید و فروش و قیمت قالب بتن خاص- قالب های فلزی خاص

قالب خاص بتن طراحی ، ساخت ، تولید و فروش و قیمت قالب بتن خاص- قالب های فلزی خاص

قالب ها در سایز هایی تولید می شوند که امکان حمل آسان به محل پروژه ها را بدون ترافیکی شدن محموله فراهم می نمایند . قالب های لارج پنل تسمه ای ، توسط پین و گوه یا کلمپس ( بست قورباغه ای ) به یکدیگر متصل می شوند . قالب ها در محل پروژه توسط تیم مونتاژ سازه گستر مدحت ، به صورت کامل اجراشده و تحویل پیمانکار می شود .

هنگام خرید توجه به تفاوت های انواع قالب بتن جهت انتخاب قالبی مناسب کار شما ضروری است. هرچه اجزای قالب ها پیچیده تر باشد قالب نیز اجزای بیشتری داشته و شکل پیچیده تری خواهد داشت. نکته ای که باید به آن توجه شود این است که قالب بندی بتن یکی از مهم ترین مراحل ساخت بوده که حدود 30 تا 70 درصد هزینه اجرای بتن را در برمی گیرد.

  • ثابت بودن اندازه مواد، ورق‌های تخته لایه و اجزا چارچوب اهمیت بالایی در این موضوع دارند.
  • اگرچه به دلیل کاربرد گسترده بتن، هنوز راه زیادی تا کشف محدودیت‌های آن وجود دارد.
  • برای رعایت این ویژگی قالب، باید استفاده از مواد شکل پذیر در اولویت قرار داده شود.
  • قالب ها با دو نوع ورق فولاد مبارکه و ورق فولاد غرب تولید کارخانه قالب بتن می شوند.
  • اگر در دیوار استفاده کنید روی دیوار موج دار می شود و همچنین طول عمر این قالب بتن های با کیفیت بیشتر از قالب های بی کیفیت خواهد بود.

هنگام استفاده از بلوک بتنی یا آجر باید تمام سطح را گچ کاری نمود تا عمر مفید آنها بیشتر شود. به طور کلی ساختمان های بتنی با انواع پوشش های آلومینیوم، شیشه، پانل، نمای سرامیکی و ورقه های سنگ پوشانده می ‌شوند و تاثیر زیادی در تحمل بار های سنگین دارند. از دیگر مواردی که باید به آن توجه شود، داغ بودن قالب های فلزی در فصل گرم است، چرا که این مسئله از عوامل تأثیرگذار بر صافی سازه و بتن بوده و حتی می تواند تغییر رنگ آن را در پی داشته باشد و در نتیجه سبب کاهش کیفیت سازه گردد. انتخاب ابعاد قالب هنگام خرید بستگی به موارد استفاده خودتان دارد که با توجه به نیازه پروژه می توان بهترین مورد را انتخاب کرد.

علت این نام‌گذاری این است که در فرآیند تولید برای ایجاد لبه‌های قالب، اطراف ورق مورد استفاده را خم می‌کنند. تفاوت اصلی قالب‌های فلزی بتن خم و تسمه‌ای استفاده از فرآیند خم در ایجاد لبه‌ها می‌باشد. در واقع جنس قالب فلزی بتن برای افرادی که می‌ خواهند با سازه های بتنی و قالب بندی آشنا شوند، بسیار اساسی می باشد. این قالب ها که در انواع مختلف فولادی تولید می ‌شوند، جهت مقاومت بالا و جلوگیری از ایجاد شکاف در آنها، معمولا بدون درز طراحی و ساخته می ‌شوند. ذکر این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است که پس از تولید قالب فلزی بتن در اصفهان و شهرهای دیگر که به صورت بسیار مقاوم و با کیفیت صورت می پذیرد، از روش گالوانیزاسیون جهت آبکاری آنها بهره می‌ گیرند.

محصولات

معمولا یک ساختمان می ‌تواند نیروی باد نسبتا قوی در حدود 150 کیلوگرم بر متر مربع را تحمل نماید. چرب کردن سطح قالب با روغن، جهت رفع این مشکل توسط عوامل اجرایی انجام می گیرد. متناسب با نوع فعالیت و کار ساخت و ساز، انتخاب قالب های فلزی بتن صورت می گیرد. برای اجرای قالب بندی دیوار برشی یک طرفه و دو طرفه نیاز به لوازم قالب بندی می باشد. همانطور که در جدول پایین مشاهده می کنید تعداد اقلام مورد نیاز برای اجرای قالب بندی دیوار در هر متر مربع را محاسبه کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید. تنوع بالایی در اجرا دارد و به دلیل وزن سبک می توان از آن در در ارتفاع های بالا و مکان های سخت استفاده کرد.

قالب بتن تسکو و تجهیزات فلزی قالب‌بندی و داربست

سطح قالب بتن فلزی از ورق آهن سیاه به قطر 3 میلی متر تشکیل شده است. جالب است بدانید که یک قالب فلزی به وسیله ی تسمه هایی از ورقی به قطر 3 یا 4 میلی متر تقویت می‌شود که این موضوع به میزان بارهای وارد بر آن بستگی دارد. قالب ستون های مدور با توجه به قطر ستون و ارتفاع آن طراحی و ساخته شده ، و برای ستون ها با قطرهای دیگر قالب فلزی ستون های گرد دارای سطحی صاف و کمترین درز و شیار می باشند. این قالب ها دارای مرزهای اتصال افقی و عمودی می باشند که باز کردن قالب پس از هر مرحله بتن ریزی را امکان پذیر می سازد. شرکت تنهاپولاد امکان طراحی انواع قالب‌های خاص را برای سازه های مدرن و امروزی، با کیفیت و خدمات پس از فروش عالی فراهم کرده‌ است. شما می توانید با استفاده از انواع قالب بتن تولیدی شرکت تنهاپولاد از ایده بهترین متخصصان طراحی سازه بهرمند شوید.

از این‌رو، قالب فولادی به عنوان یک راه حل طولانی مدت در مقایسه با قالب چوبی در نظر گرفته می‌شود. قالب باید به گونه‌ای ساخته شود که سرهم کردن آن با کمترین هدررفت زمان برای اتصال و برش همراه باشد. ثابت بودن اندازه مواد، ورق‌های تخته لایه و اجزا چارچوب اهمیت بالایی در این موضوع دارند. دقت ساخت قالب بتن از عواملی است که بر روی جنبه اقتصادی پروژه تاثیر مستقیم می‌گذارد.

انواع قالب بندی چه هستند؟

قالب های فلزی بتن انواع مختلفی دارند که براساس نوع کار و فعالیت ساخت و ساز، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در زیر به چند مورد از انواع سازه های بتنی فلزی اشاره خواهیم کرد. 👈 نوع قالب بتن در فرآیند ساخت سازه‌های بتنی بسیار اهمیت دارد زیرا استفاده از قالب های استاندارد و با کیفیت در کنار سایر تجهیزات مرغوب از مهم‌ترین مراحل ساخت ساختمان های با کیفیت به شمار می روند. برای اجرای قالب بندی دیوار نیاز به قالب بتون ، بولت قالب بندی ، واشر کاس ، مهره خروسکی ، لوله داربستی ، گیره متوسط ، سولجر قالب بندی ، بولت عصایی و پین و گوه است که تعداد مورد نیاز برای 1 متر مربع در جدول پایین درج شده است. با اندکی دقت در دکفراژ و جابجایی قالب بتن فلزی می توان عمر مفید این قالب ها را تا سطح قابل توجهی بالا برد . بنابراین در حال حاضر قالب بتن فلزی مقرون به صرفه ترین محصول در این زمینه با توجه به وضیعت اقتصادی پروژه ها محسوب می گردد.