قیمت دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس ۲۰۲۱ ملت مارکت-زیبایی

آسیب های ناشی از اشعه ماورای بنفش، آلودگی، سیگار کشیدن، نوشیدن آب کم و دلایل ارثی امکان دارد چند سال به سن طبیعی پوست شما اضافه کند. با گذشت زمان افراد دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند. نکته امیدوار کننده این است که پوست شما توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد. مدیکال راد با مجموعه ای گسترده از مدل های مختلف دستگاه هیدروفیشیال جهت راهنمایی و خرید دستگاه کارامد مطابق با نیازتان در خدمت شماست. هم هیدرودرم (هیدروفیشیال) و هم لایه‌برداری شیمیایی سلول‌های مرده را از بین می‌برند.

HYDRA / HYDRO-DERMABREASION در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

با این روش سلول‌های مرده و آلودگی‌های سطحی، از روی پوست برداشته می‌شود. در این روش از محصولات شیمیایی یا روش های مبتنی بر حرارت استفاده نمی شود، در این روش از آب برای لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست استفاده می شود. این روش درمانی بدون درد است و برای تمام انواع پوست مناسب می باشد که منجر به آبرسانی قوی و سرزندگی چهره شما می شود. هزینه هیدرودرم (هیدروفیشیال) صورت بستگی به فاکتورهایی مثل تعداد جلسات درمانی دارد. مراحل و نحوه پاکسازی پوست صورت با هیدرودرم (هیدروفیشیال)، راحت و بدون درد می‌باشد، همچنین این روش خطر و ضرری را برای افراد به دنبال ندارد.

  • اگر هندپیس را طوری چرخاند که مخزن بالا باشد این مواد روی پوست اسپری می‌شوند.
  • این سری با ترکیب جوهر، اکسی هیدروژن تولید می کند که می تواند به سرعت از طریق تزریق فشار بالا به داخل پوست نفوذ کند.
  • بر اثر عبور این امواج و حرارت حاصله از آن به داخل لایه‌های پوست، رشته‌های کلاژن و الاستین منقبض می‌شوند و نتیجه نهایی آن سفت شدن و لیفت پوست است.
  • در واقع این درمان لذت‌بخش و ریلکس کننده پوست است و بیمار می‌تواند پس از انجام آن بلافاصله آرایش کرده و به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد.
از هندپیس میکرودرمی دستگاه ، برای افزایش گردش خون، پاکسازی، لایه برداری و تمیز کردن منافذ پوست استفاده می کنند. دسته هیدرودرمی دستگاه برای بهبود لکه و رنگدانه، کوچک شدن منافذ پوست، جوش های سر سیاه، تمیز کردن عمیق، تقویت خاصیت ارتجاعی پوست، درخشانی و لطافت پوست مناسب است. یکی از کارهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال Hydro Peeling برای جوانسازی پوست صورت ، منافذ پوستی را کاهش می دهد. لیفتینگ پوست ، سلولهای تحریک کننده ، رفع کننده چین و چروک BIO را محکم کنید.

هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای انواع پوست مناسب است، پوست خشک، چرب، نازک، سالخورده و … هیدروفیشیال موتور سبک و سنگین به لحاظ شکل ظاهری کاملاً مشابه هستند اما نوع موتور سنگین قدرت و کیفیت بسیار بالاتری دارد. همچنین سر هندپیس‌های آر اف نورهای مختلفی دارد که توسط میتوکندری جذب شده و به تولید انرژی سرعت بیشتری می‌دهد. در این هندپیس یک مخزن تعبیه شده که آن را با کوکتل‌ها یا سرمهای هیالورونیک اسید، کلاژن و… پر می‌کنند. اگر هندپیس را طوری چرخاند که مخزن بالا باشد این مواد روی پوست اسپری می‌شوند.

که به دو روش یکی از طریق خود هندپیس میکرودرم و هم از طریق ال سی دی دستگاه میزان قدرت مکش و قدرت و میزان آبی که می خواهیم روی صورت مشتریمان استفاده شود را تنظیم می کنیم. است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود. درمان بدون درد، مرطوب کننده، غیر تهاجمی و غیر تحریک کننده است.قیمت دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نسبت به کارایی آن برای افرادی که کار خدمات پوستی انجام می دهند خیلی مناسب می باشد.

روش هیدروفیشیال پوست جهت جوانسازی و پاکسازی پوست است که برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع رنگ پوست مناسب می‌باشد. توجه داشته باشید افراد دارای پوستی حساس یا دارای پوستی خشک، نازک، چرب، سالخورده و دیگر موارد را دارند با استفاده از این تکنیک به راحتی می‌توان روند پیری پوست را کندتر کرد.هیدروفیشیال باعث درخشندگی پوست می‌شود. ویژگی های دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره 8 دستگاه درمانی پر کاربرد مختلف در یک دستگاه با کارایی های مختلف تحریک کلاژن سازی اکسیژن رسانی به سلول های پوست با دستگاه اسپری ایربراش درما اف یا همان اولتراسونیک(1 تا 3…

دستگاه LED Therapy برند ADSS

در طول روز پوست انسان در مجاورت با آلودگی هوا و یا تحت تاثیر فشارهای عصبی و عوامل استرس زای محیطی قرار می گیرد. از آن جایی که پوست صورت دارای منافذ است، این آلودگی ها به همراه سلول های مرده ای که توسط چربی پوست محبوس شده اند به دام افتاده و باعث بسته شدن منافذ پوست میشوند. این اتفاق ناگوار باعث بروز انواع جوش های سرسفید و سرسیاه و یا در مراحل حاد باعث ایجاد آکنه میشود. اینجاست که هیدرودرم صورت با استفاده از لایه برداری سلول‌های مرده پوست، این آلودگی ها را از داخل منافذ بیرون میکشد. به این صورت که پس از اتمام پاکسازی و لایه برداری پوست، درخشندگی و شفافیت قابل توجهی به آن برمیگردد. اگر از چین و چروک‌ها، تیرگی پوست، جای جوش و انواع جوش‌های سر سیاه و سر سفید خسته شده‌اید؛ مجله خبری میکاپ بسیار برای شما کاربردی خواهد بود.