قیمت لحظه ای ارز پالیگان؛ معرفی، تحلیل و بررسی آینده ماتیک سابق-زیبایی

هدف نهایی این ارز غلبه بر مشکلات مقیاس پذیری و کمک به کاربران اپلیکیشن های غیر متمرکز جهت انجام معاملات سریع و آسان و ارزان در بستر پلتفرم اتریوم است. ارز دیجیتال پالی گان قصد دارد هم مقیاس پذیری در بلاکچین را افزایش دهد و هم مشکل عدم همکاری متقابل بین شبکه‌های بلاکچین را حل کند. اگر موفق به انجام این دو هدف شود می‌تواند پیشرفت بزرگی در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین ایجاد کند. مجله خبری میکاپ در فوریه 2021، راه‌حل مقیاس پذیری لایه 2 Ethereum Matic Network با نام تجاری Polygon ارائه شد. از اونجایی که پلتفرم پالی گان از ماشین مجازی اتریوم پشتیبانی می کنه، Dapp های موجود بر روی شبکه اتریوم، به راحتی می تونن به شبکه پالی گان منتقل بشن. این امر سبب میشه تا کاربران بتونن از همان امکانات اتریوم بهره ببرن فقط با این فرق که سرعت بیشتر و کارمزد های پایین تری خواهند داشت.

کلیه حقوق این سایت نزد رمز ارز یار محفوظ بوده و بازنشر محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است. برای این که بتوانید از آخرین اخبار و بروز رسانی‎های صورت گرفته در باره ‏ی پولیگان (ماتیک) مطلع شوید، می‏توانید به سایت رسمی این ارز با آدرس زیر مراجعه نمایید. رژلب‌های مدادی در واقع بیشتر برای کشیدن خط دور لب‌ها کاربرد دارند، اما برخی از افراد از آن‌ها برای رنگ دادن به کل لب‌های خود نیز استفاده می‌کنند. این محصولات علی رغم داشتن طیف رنگی گستره‌، دارای ماندگاری کمتری نسبت به انواع دیگر رژ لب هستند. برای دریافت آخرین سیگنال ها، تحلیل ها و اخبار بازار، فرم ثبت نام رایگان را پر کنید. برخی از سایت های معتبر پیش بینی قیمت، پس گرفتن سطح 2.9 دلار در یک بازه سه ماهه را بسیار محتمل دانسته و سیگنال خرید به صورت اسپات را می دهند.

به علاوه اینکه معمولا وب سایت صرافی های ایرانی، رابط کاربری راحت تری هم دارن. دارن ولی برای کاربران ایرانی ریسک رو هم دارن که حساب کاربری و دارایی هاشون مسدود بشه و مشکلات مشابه دیگه پیش بیاد. شبکه ولیدیم یک راه حل مقیاس بندی لایه 2 است که در آن، اعتبار همه تراکنش ها با استفاده از اثبات دانش صفر اجرا می شود. این شبکه به منظور کاهش بار شبکه اتریوم، داده ها را به صورت برون زنجیره ای (off-chain) ذخیره می کند. طبق داده های شرکت تحلیلی نانسن ، در هفته گذشته، ارز ماتیک در رتبه سوم آدرس های فعال در بلاکچین در بازه 7 روزه برای معاملات اسپات قرار گرفت. شبکه ماتیک رابط و API و کیت های پرداخت را در برنامه های کاربردی، قرار می دهد و بدین ترتیب این برنامه ها را قادر به پذیرش انواع مختلف ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت می کند.

  • شبکه لایتنینگ این امکان رو فراهم می کنه تا تراکنش‌ ها در خارج از زنجیره اصلی انجام بگیرن و فقط در زمان تسویه ‌حساب نهایی به شبکه و بلاکچین اصلی منتقل بشن.
  • همانطور که میدانید، بیت کوین اولین ارز دیجیتالی می باشد که در جهان عرضه شد و سازنده آن، ساتوشی ناکاموتو بوده که به همراه آن، شبکه بلاک چین نیز متولد شد.
  • هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را می توانید وارد کنید و سپس اقدام به فروش این رمزارز کنید.
  • به طور معمول، در اوکی اکسچنج، در سریع ترین زمان ممکن میزان خریداری شده شما واریز می شود.
  • در ادامه ویژگی‌های رمز ارز ماتیک را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با آن آشنا شوید و تصمیم درستی برای استفاده از آن بگیرید.

داده های بلاکچینی نشان می دهند که احتمالاً روند نزولی ماتیک به پایان خود نزدیک می شود. پالیگان یک اکوسیستم مقیاس پذیر و کاربر پسند بوده و برای راه اندازی اپلیکیشن های غیرمتمرکز بسیار مناسب است . آخرین و به روز ترین اخبار پالی گان (ماتیک) را در این بخش از آکادمی آستیریک دنبال کنید. همچنین میتوانید از طریق بخش خرید آسان ماتیک، در سریعترین زمان ممکن، به خرید و فروش ماتیک بپردازید.

شبکه پالیگان (Polygon) چیست؟

از این رو امکان خرید این ارز دیجیتال را در صرافی تبدیل نیز برای شما فراهم کرده‌ایم. برای این منظور می‌توانید از دو روش خرید آسان ارز دیجیتال و خرید ارز دیجیتال پالی ‌گان در بازار حرفه‌ای استفاده کنید. اخبار حوزه این ارز و خدمات و وعده هایی که توسعه دهندگان میدهند نقش مهمی در تشکیل قیمت MATIC دارد.

نحوه توزیع توکن MATIC باقی مانده:

بااین‌وجود نباید فراموش کرد که ماتیک دارای رقبای بسیار قدرتمندی است و این مسئله می‌تواند بر عملکرد آن تأثیرگذار باشد. زنجیره‌های اتریومی امن که امنیت آن‌ها با استفاده از شبکه‌ای از اعتبارسنجی‌های حرفه‌ای پالیگان تقویت می‌ شود. زنجیره‌های جانبی، که بلاک‌چین‌های مستقل در زنجیره پالیگان بوده و سازگار با اتریوم هستند.

شباهت‌ها و تفاوت‌های پالی‌گان و اتریوم