قیمت لحظه ای ماتیک پالیگان + نمودار تحلیل تکنیکال-زیبایی

سانديپ نايوال، بنیانگذار و مدیر ارشد عملیات پالی گان، یک برنامه نویس و کارآفرین حوزه بلاکچین است. وی قبل از شروع مشارکت با پالی گان، به عنوان مدیرعامل Scope Weaver و مدیر فنی گروه Welspun فعالیت کرده بود. وی به عنوان مدیر تولید در IRIS Business ، SNL Financial، Dexter Consultancy و Cognizant Technologies فعالیت داشته است. MATIC، توکن بومی پالی گان، یک توکن ERC-20 است که بر بستر بلاکچین اتریوم اجرا می شود.

پالیگان یا ماتیک چیست؟

میانگین مدت زمان لازم برای انجام تراکنش ‌در پالی‌گان ​​4 دقیقه است که بسیار سریع‌تر از اتریوم با میانگین 10 دقیقه است. سپس جهت‌گیری مجموع این اندیکاتورها را به شکل یک درجه‌بندی به کاربران پیشنهاد می‌دهد. به طور خلاصه، به کاربران نشان می‌دهد که اندیکاتورها، وضعیت بازار را چگونه می‌بینند.

  • همان‌طور که می‌دانید استخراج رمز ارزها دشواری‌های مخصوص به خود را دارد، برای مثال شما باید برای استخراج برخی از رمز ارزها از دستگاه‌های قدرتمند کمک بگیرید.
  • این شرکت بلاکچینی هندی به وسیله برقراری ارتباط پروژه‌های مختلف با یکدیگر، به نوآوری تکولوژی‌های بلاکچینی جدید ادامه داده است و این شبکه مبتنی بر بلاکچین اتریوم در سال 2020 رشد بزرگی را به خود دیده است.
  • البته این ارز در ابتدا فعالیت خود را تحت نام شبکه ماتیک آغاز نمود، ولی پس از گذشت چند سال نام آن به پالیگان تغییر پیدا کرد، اما همچنان ماتیک نام توکن این شبکه است.
  • پس از تغییر نام ماتیک نتورک به پالیگان، Mihailo Bjelic هم به جمع بنیان ‌‌گذاران پالیگان اضافه شد.
  • همونطور که می دونید نرخ کارمزد های اتریوم خیلی بالاست و این امر باعث افت محبوبیت اتریوم شده و در حال حاضر بزرگ ترین معضل اتریوم هم همین امر می باشد.

برای نمونه، انتقال الگوریتم اجماع اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام یک راه حل لایه اول می باشد. با توجه به این که الگوریتم اثبات سهام سرعت تراکنش بالا تری داره، اتریوم 2 که قراره از این الگوریتم استفاده کنه، می تونه به مقیاس پذیری بیشتری برسه. در این مقاله نگاه جامعی به پروژه پالی گان خواهیم داشت و مواردی از قبیل، رمز ارز اختصاصی این پروژه یعنی متیک و برخی موارد فنی مربوط به عملکرد این پروتکل رو بررسی خواهیم کرد. به عنوان مقدمه، خوبه بدونید که مشکل مقیاس پذیری اتریوم یکی از اصلی ترین چالش ‌هایی است که مدت‌ هاست این شبکه بلاکچینی با اون مواجه هستش. برخلاف بسیاری از پروژه های بزرگ بلاک چین، پالی‌گان نقشه راه با تاریخ های دقیق ندارد. با توسعه فناوری بلاک چین، شبکه پالیگان به عنوان پل ارتباطی لایه 2 بلاکچین های اتریومی، به طور مداوم در حال ارائه راه حل های مقیاس پذیری جدید است.

طبق آنچه مورد اشاره قرار گرفت، ارز دیجیتال مجله خبری میکاپ یک توکن ERC-20 محسوب می‌شود که روی بلاک چین اتریوم به اجرا در می‌آید. هم‌چنین از طرفی ارز دیجیتال ماتیک، توکن ارائه شده در پلتفرم پالیگان نیز است؛ به همین دلیل می‌توان از آن در زمینه‌های گوناگون استفاده کرد. در ادامه به برخی از زمینه‌هایی که این رمز ارز در آن‌ها کاربرد دارد اشاره خواهیم کرد. همانطور که میدانید، بیت کوین اولین ارز دیجیتالی می باشد که در جهان عرضه شد و سازنده آن، ساتوشی ناکاموتو بوده که به همراه آن، شبکه بلاک چین نیز متولد شد. پس از گذر سال ها و توسعه شبکه های مختلف بلاک چین از جمله اتریوم و قرارداد های هوشمند، رمز ارز پالی گان یا ماتیک نیز به بازار عرضه شد. قیمت ارز دیجیتال پالی گان از ابتدای عرضه تا مدت‌زمان زیادی در یک محدوده مشخص دارای نوسان بود و فراز یا فرود خاصی در نمودار قیمتی آن به ثبت نرسیده است.

چرا لوازم آرایشی فیک به پوست شما آسیب می‌رسانند؟

متیک که میشه همون پالی گان امروزی، در اواسط سال 2020 شبکه اصلی خودش رو ساخت و به دلیل اینکه کارمزد تراکنش ‌های اتریوم در اون موقع خیلی زیاد بود، با استقبال بالایی رو به رو شد. پالیگان یکی از جاه طلبانه ترین پروژه های ارز دیجیتال است که با افزایش روز افزون تقاضا برای توکن های غیرمثلی و پروژه های دیفای، پتانسیل بالایی برای رشد دارد. پروژه پالیگان چیست؟ آیا سرمایه گذاری خوبی محسوب می شود؟ چه زمانی وارد بازار پلیگان شویم؟ در این مطلب از مقالات ارز دیجیتال دنیای ترید، با هم بیشتر درباره این بلاکچین و توکن بومی آن بخوانیم.

کرم ضد چروک دور چشم جنسینگ و حلزون بیوآکوا