قیمت پالی گان ماتیک نتورک لحظه ای 〽️ قیمت ارز MATIC به دلار و تومان 05-11-1401 ارزسنج-زیبایی

بااین‌وجود نباید فراموش کرد که ماتیک دارای رقبای بسیار قدرتمندی است و این مسئله می‌تواند بر عملکرد آن تأثیرگذار باشد. زنجیره‌های اتریومی امن که امنیت آن‌ها با استفاده از شبکه‌ای از اعتبارسنجی‌های حرفه‌ای پالیگان تقویت می‌ شود. زنجیره‌های جانبی، که بلاک‌چین‌های مستقل در زنجیره پالیگان بوده و سازگار با اتریوم هستند.

سرم مو بیورلی حجم ۱۲۰ میلی لیتر

این پروتکل یک راه حل مقیاس‌پذیر «لایه دو» یا «sidechain» است که امکان انجام تراکنش‌های سریع با کارمزدهای پایین را فراهم می‌کند. رمز ارز ماتیک توکن بومی پلتفرم پالیگان است که پیش‌تر با نام ماتیک نتورک شناخته می‌شد. این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین‌هایاتریومرا برای خود برگزیده است چرا که ماموریت اصلی آن، ایجاد راه‌حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در پلتفرم‌هایی است که روی شبکه اتریومبه وجود آمده‌اند. امروزه رمز ارزهای مختلف در سراسر جهان دست در دست هم داده اند تا سلطه شبکه اتریوم بر بازار ارزهای دیجیتال را از بین ببرند.

  • یکی از اصلی ترین موارد استفاده از پالیگان، ساخت و اتصال بلاک چین های سازگار با اتریوم است.
  • پالی گان یک راهکار مقیاس پذیری لایه دوم است که توسط Binance و Coinbase پشتیبانی می شود.
  • در ادامه نام برخی از کیف پول‌ها که ارز دیجیتال ماتیک را پشتیبانی می‌کنند، در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا در صورت نیاز از آن‌ها برای نگهداری از این ارز استفاده کنید.
  • با توسعه فناوری بلاک چین، شبکه پالیگان به عنوان پل ارتباطی لایه 2 بلاکچین های اتریومی، به طور مداوم در حال ارائه راه حل های مقیاس پذیری جدید است.
  • پلتفرمPolygon، نه‌ تنها با تمام زیرساخت‌های موجود و دیگر راه‌حل‌های لایه دو اتریوم سازگار است، بلکه خود را برای پذیرش پلتفرم‌هایی که در آینده بر روی این بلاک چین راه‌اندازی می‌شوند نیز آماده کرده است.

هر ارزی برای انتقال شبکه خاص خودش را دارد و در صورت ایجاد توکن های آن در بلاکچین های دیگر امکان ارسال در آن شبکه وجود خواهد داشت. اگر می‌خواهید به خرید ارز دیجیتال ماتیک فکر کنید، ابتدا باید از نقاط قوت و ضعف این پروژه آگاه باشید. سرمایه‌گذاری بر روی پروژه‌هایی که چشم‌انداز روشن و مثبت ندارند، یکی از اشتباهاتی است که اکثر علاقه‌مندان به دنیای ارزهای دیجیتال، مرتکب آن می‌شوند. بنابراین در ادامه مزایا و معایب رمز ارز ماتیک را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

پالی گان چیست و قراره که چه کمکی به اتریوم بکنه ؟

ارزش ذاتی ارز دیجیتال پالی گان بر اساس فاکتورهای مختلف فاندامنتالی این رمز ارز مانند اهداف و کاربرد ها و همچنین مزیت های آن تعیین می شود. این اهداف و کاربردها و همچنین شرایط پلتفرم پالی گان است که باعث می‌شود تا سرمایه‌گذاران به سمت سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز تمایل داشته باشند. اما قیمت و ارزش ارز دیجیتال پالی گان در بازار رمز ارزها بر اساس مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می شود. بر این اساس که قدرت خریداران و فروشندگان نسبت به یکدیگر برای خرید و فروش این رمز ارز چگونه باشد شاهد نوسانات مثبت و منفی در ارز دیجیتال پالی گان خواهیم بود. افزایش قدرت خریداران یا افزایش تقاضا برای خرید این رمز ارز می‌تواند باعث افزایش قیمت آن شود و همچنین در نقطه برعکس کاهش تقاضا و افزایش عرضه برای آن می‌تواند باعث کاهش ارزش پالی گان در بازار شود. در این سال بود که این رمز ارز توسط دو برنامه نویس هندی در بازار ارز دیجیتال پایه گذاری و عرضه شد.

نشانه های ریکاوری و تغییر روند ماتیک

طبیعتا ارز دیجیتال متیک هم از این قاعده مستثنی نیست و دستخوش نوسانات بازاره. در حال حاضر که این مقاله نگارش میشه (مورخه 4 جولای 2022) قیمت لحظه ای متیک روی 0.46 دلار هستش که نسبت به 24 ساعت گذشته حدود 4 درصد افت داشته و با احتساب دلار 32 هزار تومنی، قیمت متیک به تومان میشه حدود 20 هزار تومان. ارز دیجیتال Matic هر ماه به اندازه مشخصی منتشر می شود و در نهایت به میزان ۱۰ میلیارد واحد تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. در حال حاضر ارز دیجیتال Matic در جدول رمزارزها رتبه ۳۵ را به خود اختصاص داده است و در چند ماه اخیر با رشد قیمت همراه بوده است.

این شرکت با استفاده از قواعد پلاسما شرایطی فراهم نموده است تا توسعه دهندگان بتوانند برنامه های غیر متمرکز را به آسانی تولید کنند. IOMAP مخفف عبارت “In/Out of the Money Around Price” به معنای «ورود/ خروج جریان پول در قیمت خاص» و بر میانگین قیمت خرید سرمایه گذاران یک ارز دیجیتال، در مقابل قیمت فعلی آن اشاره دارد. این مدل آدرس‌های کیف پول های ارز دیجیتال را که با قیمت متوسط بالاتر مجله خبری میکاپ یا کمتر از قیمت فعلی بازار خرید کرده‌اند، تجزیه و تحلیل می‌کند. پالی ‌گان یکی از کاربردی‌ترین رمز ارزهای موجود در بازار است که آینده بسیار درخشانی داشته و خرید آن برای طولانی مدت می‌تواند سودآور باشد. Polygon با استفاده از نقاط بازرسی Proof-of-Stake که بر روی زنجیره اصلی اتریوم و پلاسمای بیشتر قابل دوام آن، گونه‌ای از شبکه پلاسما، ساخته شده‌اند، به این مهم دست می‌یابد.