قیمت پالی گان ماتیک نتورک لحظه ای 〽️ قیمت ارز MATIC به دلار و تومان 05-11-1401 ارزسنج-زیبایی

توجه کنید که قیمت پالی گان (ماتیک نتورک)به تومان وابسته به قیمت دلار بوده و ممکن است در اثر خبر های سیاسی و اقتصادی داخلی روزانه در تغییر باشد. بنابراین در صورتیکه میخواهید در داخل ایران به خرید و فروش Polygon بپردازید، علاوه بر تغییرات بین الملل به تغییرات سیاسی و اقتصادی داخل ایران نیز توجه کافی را داشته باشید. این زنجیره ها موجب کاهش تراکم در اتریوم و در نتیجه کاهش کارمزد شبکه اتریوم می شوند.

قیمت پالی گان (ماتیک نتورک) به تومان در ارزسنج چگونه محاسبه

پروژه پالی گان در حال حاضر دیگه صرفا یک راه حل بهبود مقیاس ‌پذیری نیست و پروتکلی هستش که توسعه راه حل های مقیاس‌ پذیری مختلف و همچنین اتصال اونا به همدیگه رو دنبال می کنه. در ادامه روند قیمت MATIC رو به عنوان ارز بومی و اختصاصی پالی گان بررسی می کنیم. در حال حاضر ارز ماتیک از لحاظ ارزش بازار، رتبه 16 را دارد و تیم قدرتمندی پشت این شبکه قرار دارد.

قیمت ماتیک در ششم دی ۱۴۰۰ موفق شد به بالاترین حد خود یعنی ۲.۹۲ دلار برسد. تعداد واحدهای در گردش آن ۷.۴۵ میلیارد واحد بوده و در نهایت روی ۱۰ میلیارد واحد به اتمام خواهد رسید. برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال ماتیک و قیمت لحظه‌ای ماتیک می‌توانید از نمودار بالا استفاده کنید. پالیگان پلتفرمی است که برای حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم توسعه پیدا کرده است. این پروژه در آغاز با عنوان MATIC Network یا شبکه ماتیک شروع به کار کرد و قرار بود به ارائه یک راه‌حل لایه دو بپردازد اما بعداً با گسترش و بزرگ‌تر شدن این پروژه و تبدیل به شبکهٔ شبکه‌ها ، به پالیگان تغییر نام داد.

این تیم روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اعلان رویدادDagger به طور گسترده در اتریوم فعالیت کرده است. وی یک توسعه دهنده و مهندس بلاک چین با تجربه است که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل پالی گان فعالیت می کند. جینتی در پیاده سازی Web3 ، پلاسما و پروتکل WalletConnect در اتریوم نقش ویژه ای داشته است. او قبل از فعالیت در بلاکچین خود، به عنوان محقق داده در Housing.com فعالیت می کرد.

ارز دیجیتال ماتیک یکی از ارزهایی به شمار می‌آید که اگر بتواند در کانال صعودی به مسیر خود ادامه دهد تا حدود قیمت 1.62 دلار رشد خواهد کرد. البته برای تحلیل درست این ارز دیجیتال باید نگاهی به وضعیت قیمت‌ بیت کوین نیز داشته باشید، چرا که شرایط این ارز نیز می‌تواند بر رشد ارز ماتیک تاثیر بگذارد. پول نو همراه شماست تا تجربه‌ای مطلوب از خرید متیک و سایر ارزهای دیجیتال داشته باشید. ما در پول نو امکان خرید و فروش پالیگان را با استفاده از کیف پول شخصی فراهم کرده‌ایم تا هیچ گونه نگرانی بابت به خطر افتادن امنیت دارایی‌ها نداشته باشید. در هر مرحله از فرایند خرید و فروش در کنار شماییم و در صورتی که پرسشی داشته باشید پشتیبانی پول نو همواره در دسترس و پاسخگوی شماست. با اینکه نام تجاری این پروژه به پالیگان تغییر کرده؛ بااین‌حال ارز دیجیتال ماتیک MATIC نام خود را حفظ کرده است.

دستگاه هایی کوچک و قابل حمل هستند و از اون جایی که کلید خصوصی این کیف پول ها بر روی یک تراشه امن روی سخت افزار ذخیره میشه ایمن ترین نوع کیف پول ها برای ذخیره ارز های دیجیتال به حساب میان. یکی از موضوعات مهمی که در راستای انتخاب ارز دیجیتال باید به آن توجه داشته باشید امنیت است. حال از آن‌جایی که پلتفرم پالیگان در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام یا POS استفاده می‌کند، امنیت بالایی دارد و به همین دلیل به یکی از ارزهای مطمئن تبدیل شده است. این بلاک چین به توسعه دهندگان امکان ساخت Dapp های کاربرپسند با کارمزد پایین و در مقیاس بالا را میدهد. پالی گان در اکتبر 2017 میلادی توسط جینتی کنانی ، ساندیپ ناوال و آنوراگ ارجون ، دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین و یک مشاور بازرگانی تاسیس شد. پالی گان قبل از انتقال به شبکه خود در سال 2019 میلادی، کمک بزرگی برای اکوسیستم اتریوم بود.

امنیت شبکه پالی گان چگونه است؟

پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است. Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است. این پروژه حالا یک شعار جدید دارد و آن «اینترنت بلاکچین مستقر در اتریوم» است. در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است.

  • همچنین واگرایی در RSI، استوک استیک و CCI نشان می دهد که امروز شاهد روند صعودی روی نمودار ماتیک خواهیم بود.
  • پروژه پالی گان در حال حاضر دیگه صرفا یک راه حل بهبود مقیاس ‌پذیری نیست و پروتکلی هستش که توسعه راه حل های مقیاس‌ پذیری مختلف و همچنین اتصال اونا به همدیگه رو دنبال می کنه.
  • (در این زمینه هم میتونید رو صرافی ایران بایننس با قیمت مناسب و تسویه حساب فوری حساب کنید).
  • پالی‌گان در ماه اکتبر 2017 تأسیس شد؛ سپس با سرمایه گذاری میلیاردی مارک کوبان، مورد توجه قرار گرفت.
این سیستم چند زنجیره ای با مزایایی چون امنیت و اکوسیستمی چالاک، مشابه سیستم هایی چون Polkadot ، Cosmos ، Avalanche و غیره است. همچنین توکن MATIC با تداوم حیات خود، به طور فزاینده ای موجب افزایش امنیت این سیستم می شود. عدم برخورداری از بلاک‌چین خودمختار؛ پالیگان یک پلتفرم لایه دوم محسوب می‌شود که موازی با اتریوم فعالیت دارد. در واقع، اگر اتریوم به هر دلیلی دچار مشکل شود، رمز ارز مجله خبری میکاپ نیز به دنبال آن ارزش خود را از دست خواهد داد.

آیا ارز ماتیک در کوتاه مدت به 3 دلار می رسد؟