ماتیک فیلم ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-زیبایی

پلتفرم پالیگان ساختار زنجیره شکلی دارد که به‌واسطه همین موضوع می‌توانید میلیون‌ها تراکنش را در بستر آن انجام دهید. طبق بررسی‌های صورت گرفته در هر ثانیه 65 هزار تراکنش در این پلتفرم انجام می‌شود، بنابراین می‌توان گفت که توان و قدرت عملیاتی بالایی دارد. هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را می توانید وارد کنید و سپس اقدام به فروش این رمزارز کنید. در صورتی که برای خرید یا فروش پالیگان مشکلی دارید، پشتیبانی سرمایکس به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته به صورت آنلاین، تلفنی و تیکتی پاسخگوی شماست. باتوجه به راهکارهای تیم پالیگان می‌توان آینده امید‌بخشی را برای این پلتفرم پیش‌بینی کرد.

خرید و فروش پالیگان به سریعترین زمان و با بهترین قیمت، بر بستر Polygon، ERC20 و KCC Chain در صرافی سرمایکس امکان‌پذیر است. شما می‌توانید برای خرید ماتیک در نوبیتکس از دو روش سفارش سریع و محدود در دو بازار ریالی و تتر استفاده کنید. علاوه بر این نوبیتکس برای نگهداری تمامی رمزارزها از ذخیره‌سازی سرد استفاده می‌کند و شما می‌توانید از بابت امنیت سرمایه خود در این صرافی خاطرجمع باشید. البته صرافی نوبیتکس امن است؛ اما همیشه امن‌ترین مکان برای ذخیره‌سازی سرمایه شما یکی از کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری معتبری است که کلید خصوصی حساب شما را در اختیار خودتان قرار می‌دهد.

اما با مشاهده وضعیت شبکه آن و حمایت هایی که از آن انجام می شود می توان تا حدودی پیش بینی کرد که چه آینده ای در انتظار آن است. طبق پیش بینی های انجام شده اعلام شده است که حداقل تا ۵ سال آینده این رمز ارز می تواند بالاترین رشد قیمت را تجربه کند و سرمایه گذاران این توکن می توانند سود قابل توجهی به دست آورند. مشارکت هایی که شرکت سازنده با چند شرکت مطرح در زمینه ارزهای دیجیتال انجام داده است باعث رشد قیمت این رمز ارز شده است. او برای اولین بار متوجه مشکل مقیاس پذیری و تراکم بالا در شبکه اتریوم پس از اوجگیری محبوبیت یک پروژه NFT به نام کریپتو کیتی شد. در تلاش برای حل این مشکل، یک توسعه‌دهنده بلاک چین به نام سندیپ نایوال و یک مشاور تجاری به نام انوراگ آرجون به این تیم پیوستند.

با این وجود، به وقوع پیوستن سناریوی افزایش قیمت در ماه آوریل با دشواری هایی مواجه خواهد بود؛ زیرا اخیراً شبکه پالیگان با یک مشکل در سراسر شبکه مواجه شده بود که موجب مسدود شدن تراکنش ها و ایجاد برخی از خرابی‌ها ‌شد. البته تیم پالیگان یک Hotfix را که شامل یک ارتقای جزئی برای حل مشکلات ناشی از آخرین به‌روزرسانی بود، منتشر کرد. با این وجود هنوز احساسات منفی در مورد این خرابی در جامعه به کلی از بین نرفته است.

آیا Matic یک سرمایه گذاری خوب برای سال 2022 است؟

لایه امنیتی از جمله لایه‌های اختیاری این شبکه است که به بررسی جنبه‌های مختلف زنجیره‌های پالیگان می‌پردازد و باعث افزایش امنیت پلتفرم نیز می‌شود. شما می‌توانید این لایه را در جایی که تراکنش‌ها توسط ماینرها تایید می‌شوند مستقر کنید. برای نگهداری، دریافت و ارسال پالیگان می‌توانید از کیف پول‌های مختلفی مثل متامسک، Fortmatic، Math Wallet و… فروش و خرید اکسی اینفینیتی امکان خرید و فروش ارز بازی آکسی اینفینیتی با نام انگلیسی AXS در اوکی اکسچنج به آسانی و راحتی هر چه تمام تر وجود دارد.

مجله خبری میکاپ امنیت بالایی هم داره چون اپراتور های زنجیره ای Polygon در سیستم Pos نقش دارن و نماینده های یک سیستم اثبات سهام در شبکه هستن. شاید براتون سوال شده باشه که اصلا Pos چیه؟ خیلی راحت و خلاصه بخوام بگم روشیه که مشارکت کننده ها در یک شبکه غیرمتمرکز بر اساس اون با هم توافق میکنن و بر سر تراکنش ها و بلاک ها به اجماع واحد میرسن. کیف پول‌هایی گه مورد اشاره قرار گرفت، از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کیف پول‌هایی هستند که شما می‌توانید از آن‌ها برای ذخیره ارز دیجیتال ماتیک استفاده کنید. تمام این موارد امنیت بالایی دارند و از این ارز پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را خریداری کنید و پس از تکمیل شدن فرآیند خرید ارز دیجیتال، کوین مدنظر به کیف پول داخلی شما در اوکی اکسچنج انتقال می یابد.

خرید ماتیک از صرافی ارزپایا

تیم پالی‌گان پیش از انتقال به شبکه خود در سال 2019، سهم بزرگی در اکوسیستم اتریوم داشت. در زمان اوجگیری کووید 19، کانانی یک صندوق امداد برای هندی ها ایجاد کرد؛ خالق اتریوم، ویتالیک بوترین بیش از 1 میلیارد دلار ارز شیبا اینو به این صندوق که صندوق امداد رمزارز COVID نام داشت، اهدا کرد. پلتفرم معاملاتی تبدیلمکانی امن و مطمئن برای خرید و فروش آنلاین ارز‌های دیجیتال می‌باشد.

زیرا در این فرایند کارمزد کمتری را نیز برای معامله خود پرداخت خواهید کرد. فرایند فروش ارز دیجیتال پالی گان در پلتفرم‌های مختلف با شرایط متفاوتی در دستور کار قرار می‌گیرد. به عنوان مثال ممکن است در یک صرافی به دلیل تعداد پایین کاربران و حجم پایین معاملات شما مجبور به صبر زیاد برای خرید این رمز ارز باشید. در صورتی که اگر از خدمات صرافی‌ تبدیل در این باره استفاده نمایید به دلیل حجم بسیار بالای خرید و فروش ارز دیجیتال پالی گان امکان دسترسی سریع شما به این رمز ارز وجود خواهد داشت. پیش از خرید ارز ماتیک بد نیست بدانید که این رمزارز در واقع همان توکن بومی شبکه بلاک چین پالیگان است که البته در گذشته نام این شبکه همان MATIC نام داشت. پالی گان اولین پلتفرم قابل استفاده برای مقیاس پذیری شبکه اتریوم و توسعه زیرساخت های آن است.

  • جز اصلی آن Polygon SDK است که یک چارچوب مدولار و انعطاف پذیر است که از ساخت انواع مختلف برنامه ها بر روی شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند.
  • این فناوری منحصر به فرد، به هر زنجیره جانبی پالیگان اجازه می دهد تا حداکثر 65،536 تراکنش در هر بلاک پردازش شود.
  • شبکه پالی گان در واقع یک زنجیره جانبی اثبات سهام هستش که به شکل موازی با بلاکچین اتریوم کار می کنه و به عنوان یک پلتفرم سریع و ارزان برای اپلکیشن های غیر متمرکز اتریوم تلقی میشه.
  • معمولا در وب سایت صرافی های ایرانی، قیمت متیک به تومان و یا قیمت متیک به ریال رو خواهید دید و معیار خرید و فروش در این صرافی ها پول ملی خودمون هستش.
  • این افزایش بدلیل اینکه ماتیک در حل مشکلاتی که اتریوم با آنها روبرو بود دست داشته است اتفاق افتاد.