مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی-زیبایی

در این نوع آرایش صرفاً هدف از بین بردن عیب­ های صورت و به رخ کشیدن زیبایی طبیعی چهره می ­باشد. برای تثبیت آرایش چشم از پودر فیکس به جای اسپری فیکس استفاده نکنید؛ چراکه مجله خبری میکاپ رنگ سایه را تغییر می دهد و آرایش چشم، کثیف به نظر می رسد. دلیل اینکار این است که کشیدن خط صاف بر روی پوست شل کار سخت و دشواری است و نتیجه دلخواه را به ما نمیدهد.

  • برای استفاده از کانسیلر هم حتما ار براش استفاده کنید تا نتیجۀ بهتری بگیرید.
  • در این نوع آرایش همه چیز در حد ملایم به کار برده شده و با یک رژی مات یا صورتی کدر تکمیل می­شود.
  • فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دوام آن را بیشتر می‌کند.
  • هدف استفاده از کانسیلر در آموزش آرایش صورت این است که تمام قرمزی‌ها، جوش‌ها و همچنین تیرگی دور چشم پوشانده شود.
  • این روش کمک می کند ارایش چشمتان قرینه و شبیه به هم شود.
  • ممکن است کار سختی به نظر برسد ولی بعد از کمی تمرین حتما عادت خواهید کرد.

اکنون که کار شما با خطوط کانتورینگ و هایلایت ها تمام شده است نوبت به محو کردن که میتواند کمی برایتان دشوار باشد می رسد. با استفاده از یک براش کوچک و کرکی مخصوص کانتورینگ ضربات کوچک به پیشانی خود بزنید تا هایلایتر را پخش کنید. از یک براش بزرگ مخصوص کانتورینگ برای نواحی کانتور شده استفاده کنید. از قسمت پیشانی شروع کنید و کمی رنگ را به سمت پایین هدایت کرده و آن را کاملا محو کنید.

استفاده از پرایمر مزایای متعددی دارد از جمله اینکه باعث می‌شود آرایش شما مدت بیشتری دوام پیدا کند و همچنین، باعث بهبود ظاهر پوست و رفع ایرادات ظاهری آن می‌شود. بعد از پاک کردن آرایش قبلی، صورت خود را با شوینده‌های مناسب بشویید. بعد از خشک کردن صورت، حتما از مرطوب‌کننده استفاده کنید.

آموزش سایه چشم

سپس به سراغ خط چشم رفته و در نهایت چشمانتان را با یک ریمل مناسب تکمیل کنید. ابتدایی‌ترین راه این است که یک رنگ را روی کل پلک‌های‌تان بزنید. از یک براش سایه (یا در صورت لزوم از انگشت) برای سایه زدن پلک‌ها استفاده کنید، از وسط نزدیک به خط مژه شروع کرده و آن را به سمت بیرون پخش کنید.

در این دوره هنرجو با آماده سازی صورت قبل میکاپ، زیر سازی، فون زدن، کانتورینگ، انواع سایه ها، طراحی ابرو و لب و … آشنا می شود. برای استفاده از پودر فیکس می‌توانید از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید. اسفنج را در پودر بزنید و آن را به آرامی روی صورت زیر چشم قرار دهید. برای بقیه قسمت‌های صورت می‌توانید پودر فیکس را با براش روی صورت بزنید. این مرحله در صورتی که از کرم‌پودر مایع استفاده کنید، بسیار ضروری‌تر است. با پودر فیکس، برق صورت گرفته می‌شود و ظاهری طبیعی‌تر پیدا می‌کنید.

۴-      حالا نوبت به کشیدن خط چشم است

پریمر ها به دلیل ترکیباتی که دارند باعث یکدست شدن پلکتان شده و آنرا آماده یک میکاپ جذاب میکنند. یکی از چیزهایی که می‌تواند تعیین کند شما در آرایش صورت خود چقدر مهارت دارید استفاده به‌اندازه از مواد آرایشی است. استفاده نادرست از رژگونه می‌تواند شما را مانند دلقک‌ها نشان دهد. حتما قبل استفاده از رژگونه از کرم پودر استفاده کنید در غیر این صورت رژگونه روی پوست شما غیرطبیعی دیده می‌شود.

بایدها و نبایدهای آرایش و میکاپ

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار