مدل آرایش صورت عروس آموزش آرایش صورت دخترانه 2021 برای انواع صورت مجله تصویر زندگی-زیبایی

آرایش صورت خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید. پوست شما ارزشمند است و حفاظت و آرایش آن کار هرکسی نیست. امیدواریم که این نکات آرایشی برای شما مفید واقع شود و در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید. رنگ ریمل خود را دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ ابروهایتان انتخاب کنید. بعضی از خانم‌ها که ابروهای نازک و کم پشتی دارند برای اینکه ابروهای کشیده و پرپشتی داشته باشند از مدادها‌ی ابرو استفاده می‌کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه ابروهایتان غیرطبیعی به نظر نرسد، از سایه ابرو با قلم سرکج باریک استفاده کنید.

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که آرایش شما از پیشانی تا چانه پوشانده شده است، ابتدا اسپری را به شکل X در سراسر صورت خود بزیند، سپس با اسپری کردن شکل T ادامه دهید. اکنون بورس خود را به رنگ تیره‌تر آغشته کرده و بار دیگر از آن خارج کنید. رنگ را در گوشه بیرونی چشم ، دقیقاً بالای خط مژه خود بمالید. سایه‌ی تیره تر را در چاله پلک خود، دقیقاً زیر استخوان ابرو بکشید. مالیدن سایه را در حدود مرکز پلک خود متوقف کنید، زیرا نمی‌خواهید گوشه‌های داخلی را تیره کنید. یک برس سایه تمیز بگیرید و دو سایه را در محل تلاقی با هم مخلوط کنید.

کانتورینگ به بخش هایی از صورت عمق می دهد بنابراین عملکردش به نوعی برعکس هایلایتر است. برای بخش هایی از صورت که می خواهید عمیق تر به نظر برسد مثلا زیر گونه ها، اطراف پیشانی، زیر خط فک، اطراف بینی را کانتوره کنید. اگر پیشانی بلندی دارید و این حالت برایتان ناخوشایند است می توانید با کانتوره کردن و اضافه کردن رنگ تیره به موها و اطراف پیشانی، صورتی بلندتر و باریک تر را به تصویر بکشید. خیلی از بازیگران و آرایش‌های طبیعی که به نظرتان خیلی شیک و ساده به نظر می‌رسند، به دلیل همین مرحله زیرسازی آرایش است که اینطور زیبا جلوه می‌کند.

قدم چهارم: آرایش کردن ابروها

هدف شما از استفاده کرم پودر این است که تمام دورنگی های سطحی پوست خود را از بین برده و تمام رنگ را یکنواخت کرده و آنها را به نوعی بی رنگ کنید و به یک رنگ تقریبا زرد کمرنگ برسید. حتی به میزان خیلی کم اضافه کردن جنیں سایه هایی به کرم پودر به رها شما را زیبا جلوه نمی دهد، بلکه تا حد بسیار ربادی چهره شما را مصنوعی کرده و زیبایی های طبیعی بات را نیز از بین می برد. از مات کننده ای یک یا دو درجه روشن تر از رنگ کرم پودر تان استفاده کنید. مقداری از آن را در قوس کوچک داخل گوشه ی چشمانتان بمالید. با استفاده از انگشت با قلم مو، آن را به سمت خارج صاف کنید. توجه کنید که فقط در قسمت هایی که خودتان می خواهید از مات کننده استفاده کنید و از پخش شدن آن به قسمت های دیگر جلوگیری کنید.

اگر ابروهای شما پر و پهن نیست باید با مداد ابرو آنها را پر کنید و با برس ابرو نیز موهای ابرو را به سمت بالا شانه کنید. در ترتیب صحیح مجله خبری میکاپ، نخستین گام، زیرسازی آرایش صورت است. شاید این سؤال در ذهنتان باشد که زیرسازی آرایش صورت برای چیست؟‌ زیرسازی آرایش صورت کمک می کند، کرم پودر به خوبی و صاف و یکدست روی صورت قرار بگیرد. همچنین، منافذ باز بسته شود و پوست پس از زدن کرم پودر به شکل پرتقالی درنیاید.

آموزش آرایش صورت به صورت گام به گام

با خط لبی که رنگ آن کاملا مشابه رژلب باشد، محدوده لب را مشخص کنید. خط لب را با تراش مخصوص تیز کنید تا خط‌هایی باریک‌تر و دقیق‌تر بکشید. با خط لب تیز، می‌توانید محدوده طبیعی لب را بهتر مشخص کنید. با مشخص کردن محدوده لب، به راحتی می‌توانید از رژ لب استفاده کنید. در نهایت، رژ لب با کمک خط لب، صاف‌تر و دقیق‌تر به نظر می‌رسد.

در این آرایش بسیار مهم است که حالت طبیعی صورت حفظ شود. در این میکاپ بین چشم ­ها و لب­ ها تضاد خاصی وجود خواهد داشت. انتخاب نوع میکاپ و ارایش صورت سلیقه ای میباشد اما اگر روی اصول و قانون باشد جذابیت بیشتری دارد.

  • کانسیلر را باید دودرجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست خود انتخاب کنید.
  • استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود.
  • ‏قسمت آرایش شما می تونی رنگ رژ لبتون رو عوض کنید ، برا خودتون رژ گونه بزنید و …
  • ۲- یک بار در هفته فرآیند لایه برداری از پوست را انجام دهید.
  • اگر رنگ پوست صورت‌تان با گردن و سایر اندام‌های بدن تفاوت زیادی داشته باشد، کاملا غیرطبیعی و ناخوشایند به نظر می‌رسد.

اگر خط چشم شما جایی لکه شد، اصلا نگران نباشید، یک گوش‌پاک‌کن بردارید، کمی آرایش‌پاک‌کن به آن بزنید و آن لکه را پاک کنید. فونداسیون را به پیشانی، گونه‌ها، بینی و چانه خود بمالید و با استفاده از یک براش یا پد فونداسیون را به صورت یکنواخت در تمام سطح صورت خود پخش کنید. سعی کنید ترجیحا به جای دست از براش استفاده کنید، چراکه براش حجم اضافۀ فونداسیون را از پوست شما می‌گیرد و آن را یکنواخت‌تر در سطح پوست شما پخش می‌کند. یا از ماسک و محصولات آرایشی لایه‌بردار استفاده کنید، که خیلی راحت هفته‌ای یکبار در خانه از آنها را روی صورت خود بگذارید.