مشخصات، قیمت و خرید هیدروفیشیال 6 کاره موتور سنگین اصل کره با یک سال گارانتی آرتام کالا-زیبایی

اکثر درمان‌های صورت بر روی بهبودی شرایط کنونی پوست تمرکز کرده‌اند اما هیدروفیشیال عوامل مختلفی را به کار می‌گیرد از جمله تزریق ویتامین‌های ضروری، مرطوب کننده‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست. ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست کمک می‌کنند تا در برابر نشانه‌های اولیه پیری پوست مبارزه کرده و پوست را در برابر آلودگی‌های محیطی و تاثیرات مخرب آن‌ها محافظت می‌کنند. رطوبت باعث می‌شود تا پوست نرم و هموار باقی مانده و انعطاف‌پذیری آن را افزایش می‌دهد که این امر موجب جلوگیری از به وجود آمدن خطوط ظریف و چین و چروک‌ها می‌شود. درمان با پاکسازی پوست شروع شده و سپس لایه‌برداری و برداشتن پوست با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک انجام می‌شود که هیچ‌گونه قرمزی یا عواقب بعدی را در بر ندارد. همانطور که از اسمش پیداست هیدرودرم (هیدروفیشیال) پوست را به وسیله آنتی‌اکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک تغذیه و هیدراته می‌کند.

سرم ها فقط مانند لوسیون یا کرم در بالای لایه ی اپیدرم پوست قرار نمی گیرند، بلکه سرم ها به راحتی جذب پوست می شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم می کنند. هیدروفیشیال روشی غیرتهاجمی دارای خاصیت لایه برداری و جوانسازی پوست است که نتایج سریع درمانی و بهبود بخشی را به همراه دارد. هندپیس دیگر این دستگاه هندپیس اولترا می باشد که برای جذب مواد و لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرد .

هیدروفیشیال روشی غیر تهاجمی است که در آن از یک مکنده برای لایه برداری پوست استفاده می شود، و سپس منافذ را با سرم ها و مواد مغذی پوست پر می کند و باعث احیا و جوانسازی پوست می شود. سری (Hydro-Derm) دارای یک لبه ساینده است و به آرامی پوست را لایه برداری می کند. سَری (Hydro-Extraction) دارای یک طراحی مارپیچ منحصر به فرد است که گردابی ایجاد می کند که در این جابجایی جوش های سرهای سیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون می کشد و منافذ عمیق پوست را تمیز می کند. سَری (Hydro-Fusion) مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق می کند و باعث جوانسازی و ترمیم پوست می شود. مواد مغذی به لایه های عمیقی از پوست تزریق می شود در نتیجه میزان جذب سلولها در این روش در عمیق ترین لایه های پوستی ممکن صورت می گیرد. سرم های درمانی حاوی ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و پپتیدهای ضد پیری سپس در پوست ماساژ داده می شوند.

دسته اسپری اکسیژنه آکوافیشیال کندلا ترکیب کننده آب و مواد مایع زیبایی میباشد که جهت تسکین التهاب و جلوگیری از قرمزی و جوش و آکنه و لکه های پوستی نییز استفاده میشود. کارکرد این دسته برای تسکین و تقویت منافذ باز صورت می باشد که با این کار کاهش تورم را به همراه خواهد داست در ضمن از فرایند متابولیسم و پیری پوست جلوگیری کرده و جوانسازی و کلاژن سازی پوست را انجام میدهد. این محصول یک دستگاه بسیار کاربردی به همراه استفاده کاربری ساده است. چرا که نفوذ مواد شیمیایی به پوست و ایجاد آکنه، جوش و لک بر روی پوست در این روزها زیاد است.

روزیا شاپ با هدف ارائه مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت، قصد خدمت به مشتریان گرامی دارد. بیش از هفت سال سابقه فروش حضوری، جهت ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی در خدمت مشتریان گرامی هستیم. در صورت تمایل اصلاح باید حداقل 3 الی 4 ساعت پیش از مجله خبری میکاپ انجام شود. توجه داشته باشید که بطری‌های دستگاه همگی برای هندپیس میکرودرم هستند.

دستگاه هیدروفشیال 8کاره بخوردار

HydraFacial همچنین آنتی اکسیدان های قوی برای مقابله با آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد مانند آلودگی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استرس ارائه می دهد که می تواند روند پیری را تسریع کند. هیدروفیشیال مواد مغذی کافی و بادوام برای پوست فراهم می کند که پوست را مرطوب، ظریف و براق می سازد. حباب های کوچک نه تنها پوست را پاک می کنند بلکه مزایای زیبایی چند کاره ارائه می دهند.

همچنین این روش درمانی باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود. از طریق ۱ تا ۳ میلیون ارتعاش، مواد مغذی به عمق پوست نفوذ می کند، به آرامی سلول ها را ماساژ می دهد، متابولیسم را افزایش می دهد، زنده ماندن سلول ها را افزایش می دهد و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد. قطر منافذ پوست حدود (۰٫۰۲ تا ۰٫۰۵) میلی لیتر است که برای مولکول آب جهت ورود به داخل از طریق عملکرد اسپری کار بسیار آسانی است. این دستگاه با ریز تر کردن مولکولهای آب به اندازه ۰٫۰۰۰۵میلی متر تا ۰٫۰۰۰۳ باعث جذب بهتر مواد مغذی و افزایش رطوبت و مراقبت از پوست می شود. این امواج رادیویی از لایه های بیرونی پوست عبور کرده و انرژی عضله ای را به عضلات و بافت های زیر بدن منتقل می کنند.

حداقل تا دو هفته قبل از تزریق ژل و یک هفته بعد از بوتاکس هیدروفیشیال انجام ندهید. اصلاح صورت در مردان قبل از هیدروفیشیال توصیه نمیشود یا حداقل شش ساعت قبل انجام شده باشد. با انجام موارد بالا می تواند از بروز هرگونه ناخوشایندی در این درمان جلوگیری کنید. از هندپیس مخزن کوچکی دارد که مواد مغذی مورد نیاز پوست را در آن قسمت پر می کنند و با قدرتی که از طریق ال سی دی یا خود دسته تنظیم می شود، مواد را با فشار از لایه های بالایی، به لایه های زیرین می رساند.

اسید هیالورونیک به اعماق پوست تزریق می شود تا پوست را آبرسانی کند. سری هیدوردم که به صورت تیغه الماسی شکل است پوست را می تراشد و صاف می کند. قبل از پرداخت و ثبت سفارش برای موجودی و بروز رسانی قیمت حتما از طریق واتس آپ که در سایت جهت مشاوره گذاشته شده پیام بگذارید. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به فروشگاه زیبارویان می باشد و کپی با ذکر منبع مجاز می باشد . پس از ۲۴ ساعت از درمان می‌توانید بوتاکس یا تزریقات دیگر را انجام دهید.

آیا هیدروفیشیال درد دارد یا دوران نقاهت خاصی دارد؟

(۳) با تنظیم سطح جریان و اهرم فشار برای شروع کار، کل فرآیند تمیز کردن می تواند در حدود ۱۰ دقیقه کار کند. قرمزی/خارش پوست را درمان می کند، رنگدانه و سایر اثرات را برطرف می کند. ۳٫ پوست را تمیز کنید ، ضمن اینکه به پوست مرطوب کننده ، تغذیه کننده می دهید. کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد.

  • با این کار چین و چروک‌ها کاهش یافته، پوست مستحکم‌تر شده و ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کند.
  • نکته مهمی که در طی این روش باید به آن توجه کنید این است که ممکن است لوسیون‌ها و موادی که در طول جلسات هیدرودرم مورد استفاده قرار میگیرند، برای برخی افراد ایجاد حساسیت کنند.
  • علاوه بر دو مورد ذکر شده، هندپیس التراسونیک منجر به تولید گرمای درونی در پوست می‌شود، این گرما باعث افزایش گردش خون می‌گردد که نتیجه آن افزایش اکسیژن‌رسانی و افزایش جذب مواد مغذی از سطح پوست است.
  • پوست شما را پاکسازی می کند و یک پوست تمیز از آلودگی و غبار به شما تحویل می دهد ، آلودگی ها و غبار بر روی پوست موجب لکه های پوستی می شود .
  • و اما اخرین هندپیس ، هندپیس اکسیژن تراپی می باشد که برای اکسیژن رسانی عمقی پوست مورد استفاده قرار می گیرد .