مشخصات، قیمت و خرید هیدروفیشیال 6 کاره موتور سنگین اصل کره با یک سال گارانتی آرتام کالا-زیبایی

این روند درمانی بدون درد که در مطب پزشک انجام می‌شود نتایجی فوری و بلندمدت را برای همه انواع پوست‌ها در بر داشته و دوره نقاهت نیز ندارد. گرچه برخی افراد سفتی و سرخی را برای حدود یک ساعت تجربه می‌کنند اما با پیگیری کردن این درمان خواهید فهمید که عوارض جانبی و خطرات آن در کمترین حالت ممکن است. این درمان چند مرحله‌ای سلول‌های مرده را استخراج کرده و پاک می‌کند و سپس پوست را با استفاده از یک سرم حاوی آنتی‌آکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک جوان‌سازی می‌کند. این دستگاه‌ها شامل دسته های (هندپیس/handpiece) مختلف با کاربردهای مختلف می‌شوند. دستگاه مجله خبری میکاپ ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس جدیدترین دستگاه تخصصی فیشیال پوست صورت با استفاده از ژنراتور مخصوص به منظور تبدیل آب تصفیه شده به یون های هیدروژن و اکسیژن می باشد. استفاده از این درمان پس از هیدروفیشیال مزایای بیشتری به همراه خواهد داشت.

  • رطوبت را دوباره افزایش دهد (این ابزار دارای عملکرد هیدروالکتریکی است که به پوست کمک می کند سوراخ ایجاد کند و اضافه کردن آب به پوست راحت تر است).
  • هیدرودرم با پاکسازی آلودگی‌ها از منافذ عمیق پوست، به جلوگیری از بروز جوش‌های سرسیاه و سرسفید و آکنه کمک میکند.
  • مواد مرطوب کننده ریخته و با فشار زیاد به عمق منافذ نفوذ میکند، استفاده کرد.
  • هندپیس بعدی هندپیس آر اف نام دارد که برای سفت کردن پوست و از بین بردن چین و چروک و افزایش کلاژن سازی و جوان سازی پوست مرد استفاده می باشد .
همانطور که گفته شد هیدروفیشیال‌ها معمولا ۵ باتل دارند که یکی برای دورریز است و نباید پر شود. دستگاه این آب مقطر را به آب اکسیژنه تبدیل کرده و آن را در فرآیند پاکسازی به کار می‌گیرد. باتل C به طور معمول برای پاکسازی لوله میکرودرم است و باید با آب مقطر و مقدار بسیار کمی الکل پر شود. کاربرد این باتل این است که قبل از سوئیچ کردن بین باتل‌های A و B، به مدت چند ثانیه روی باتل C سوئیچ می‌کنیم تا لوله‌ی میکرودرم و هندپیس پاک شود.

دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره برند کندلا هولوگرام دار

اما به جرات می‌توان گفت که هیدرودرم پوست هیچگونه عوارض جانبی ندارد. اما این احتمال وجود دارد که پس از انجام این روش درمانی بر روی پوست صورت خود کمی قرمزی مشاهده کنید یا اینکه احساس کنید که پوست شما کمی حساس شده باشد. با دستگاه هیدروفيشيال 7 کاره نیوفیس یکی از جدیدترین دستگاه جوانسازی و پاکسازی صورت در حال حاضر دنیا را که آب خالص را به یونهای هیدروژن و اکسیژن تبدیل می کند در اختیار خواهید داشت. با دستگاه هیدروفيشيال 7 کاره نیوفیس یکی از جدیدترین دستگاه جوانسازی و پاکسازی صورت در حال حاضر که آب خالص را به یونهای هیدروژن و اکسیژن دنیا است در اختیار خواهید داشت.

RADIO FREQUENCY فرکانس رادیو همچنین به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تهیه درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. حتی افراد سالم و فعال سرانجام علائم پیری را بر چهره خود نشان می دهند. تا اینجا متوجه شدیم که HydraFacial با قابلیت مکندگی قلم هیدرودرم باعث از بین رفتن آلودگیها و پاکسازی منافذ پوست میشود. در واقع این دستگاه با حرکت و یک فشار بسیار آرام و ملایم بر روی پوست دقیقاً مثل یک ماساژور عمل میکند که این ماساژ به صورت آهسته باعث افزایش گردش خون شده و غدد لنفاوی را تحریک میکند. در واقع میل طبیعی انسان به زیبا بودن او را به سمت استفاده از روش‌های طبیعی یا عمل‌های زیبایی سوق میدهد.

معرفی دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد. این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد. کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد. با شستن منافذ پوست، روغن و ناخالصی های اضافی را مانند یک جاروبرقی از اعماق پوست بیرون کشیده و تمیز می کند. از این هندپیس برای تسکین التهاب پوست، بستن منافذ باز و آرام بخش کردن پوست استفاده می شود.

معمولا بعد چند جلسه هیدروفیشیال تغییرات ظاهر می شود ؟

ماسک های موجود در این دستگاه، دارای 7 نور LED قرمز، سفید، بنفش، آبی، زرد، سبز و آبی کم رنگ می باشد. شما ممکن است لایه برداری و سفت سازی ملایم را احساس کنید که پوستی سالم و صاف بجا می گذارد. همچنین، رطوبت ترکیبات موضعی احساس خنکی و طراوت در پوستتان بسیار القاء می بخشد. در ضمن به طور همزمان لایه برداری و پاک کردن را انجام داده و از آنتی اکسیدان ها محافظت کرده و پوست را بدون درد و زخم و التهاب و ناراحتی به بهترین شکل ممکن زیبا نموده و این زیبایی برای همیشه ماندگار میماند. بله، می‌‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) در اکثر نقاط بدن استفاده کرد و معمولاً برای پشت و باسن افرادی که دارای پوست چرب هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما شما خودتان با تهیه دستگاه هیدروفیشیال و مواد مرغوب و با کیفیت به راحتی می توانید پوست خود را درمان کنید و از داشتن پوست صاف و شفاف لذت ببرید .