معرفی 10 تا از بهترین مارک پاک کننده آرایش صورت ️【سال 2022】-زیبایی

دقت کنید که اگر لبهای باریکی دارید، بهتر است حتما از قلم موی لب و اگر لبهایتان پهن هستند فقط برای چک کردن صحت کار استفاده کنید. آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت با مجوز فنی حرفه ای،قصد دارد شما را در این مطلب با آموزش آرایش صورت آشنا بکند لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.

برای این کار تنها کافی است به اندازه یک سکه کوچک از پرایمر را روی براش یا اسفنج آرایشی و یا نوک انگشت‌تان بزنید و کل پوست صورت‌تان را با آن کاور کنید. اگر پوست‌تان چروک‌های ریز و روزنه‌های مشخصی دارد، بهتر است از دو لایه پرایمر استفاده کنید. به این صورت که لایه اول را بزنید، صبر کنید تا پرایمر خشک شود و سپس لایه دوم را بزنید. اگر هم نمی‌خواهید از دو لایه پرایمر استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم حداقل یک لایه دیگر پرایمر را روی ناحیه T صورت‌تان، یعنی بینی و اطراف آن و بین ابروها، بزنید.

آرایش صورت مردانه:

در آموزش مجله خبری میکاپ حرفه‌ای توصیه می‌شود کشیدن ابروها را از جهت رویش مو (یعنی از پایین به بالا) انجام دهید. بعد از آن خطوط را با یک قلم موی کوچک یا پد آرایشی محو کنید. در بخش زدن کرم پودر پایه در آموزش آرایش صورت اشاره کوتاهی به رنگ مناسب کرم پودر داشتیم. اما اگر می‌خواهید حرفه‌ای‌تر عمل کنید، باید نوع پوست و رنگ آن را بشناسید تا انتخاب دقیق‌تری نسبت به کرم پودر مناسب خود داشته باشید. برای زدن کرم پودر از یک براش یا اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید و اگر لازم بود آن را روی گردن و نزدیک گوش‌تان هم بزنید. کرم پودر زدن با انگشت باعث می‌شود باکتری‌های دست‌تان به پوست منتقل شوند و دچار مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه شوید.

اشتباه در آرایش صورت با پوست خشک

بعضی‌ها رژلب را براساس رنگ لب انتخاب می کنند، و بعضی‌ها هم براساس رنگ لباس خود، ولی انتخاب رنگ رژلب کاملا سلیقه‌ای است و بنظر من باید رنگی را انتخاب کنید که بیشتر به چهره شما می‌آید. و رنگ صورتی مناسب برای آرایش صورت دخترانه صورتی می باشد. روزها وقتی از خواب بیدار می شوید از یک شستشو دهنده ملایم استفاده کنید. معمولا زیر استخوان گونه‌ها روی چال گونه، دو طرف بینی و زیر خط فک کانتور می‌شوند. همچنین اگر پیشانی بزرگی دارید، می‌توانید از کانتورینگ این قسمت کمی نزدیک به محل رویش‌ موها استفاده کنید تا کوچک‌تر به نظر برسد. اگر دوست دارید که آرایش‌تان کمی تیره‌تر و برنزتر باشد، در این مرحله بعد از کانتورینگ باید صورت را برنز کنید.

اگر عادت ندارید با برنزر کار کنید، حداکثر از سایه‌ای دو درجه تیره تر از پوست خود استفاده کنید. وقتی صحبت از لایه اولیه است انتخاب یک سایه مناسب برای پوستتان یک اولویت درجه یک است. یک سایه مناسب برای لایه اولیه می‌تواند تفاوت بسیاری ایجاد کند. برای داشتن ظاهری طبیعی می توانید از رنگ های مات یا رژلب های رنگی استفاده کنید.

  • برای اینکه آرایش چشم را تکمیل کنید، مژه‌های خود را با ریمل، پرتر جلوه دهید.
  • فر مژه را در قسمت پایه مژه های بالایی خود قرار دهید، مراقب باشید که هیچ گونه تماسی با پوست حساس اطراف پلک خود نداشته باشد.
  • اگر به دنبال این هستید که آرایش شما یک لایه‌ی سبک به نظر برسد بهتر است از انگشتان خود استفاده استفاده کنید.
  • به هر حال باید مقدار مناسبی از کرم پودر (در این مرحله ترجیحا مایع) را بزنید؛ به این صورت که از وسط صورت خود شروع و ترجیحا با حرکات ضربه‌ای به سمت بیرون حرکت کنید.
  • اگر پوست چربی دارید، حتما پرایمری را تهیه کنید که بدون چربی و مات باشد.

هنرجو با گذراندن دوره تخصصی آموزش صورت (آموزش گریم و میکاپ) و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای به راحتی وارد بازار کار شده و منبع درآمدی خوبی از تخصص خود داشته باشد. برای حرفه ای شدن در امر آرایش صورت، با تیم متخصص شانی نو همراه شوید. برای داشتن یک آرایش صورت شیک حتماً از خط چشم استفاده کنید. شما می­توانید برای زیبایی هر چه بیشتر چشم ­ها می­توانید یک خط چشم دنباله­ دار یا گربه­ ای بکشید. به کمک یک مرطوب­کننده، رطوبت لازم را به پوست رسانده تا به یک درخشش طبیعی دست پیدا کند. خط چشمی موازی در بالا و پایین چشم در این آرایش کشیده شده و تا یک بند انگشت بعد از بخش انتهای پلک ادامه پیدا می­ کند.