معرفی 10 تا از بهترین مارک پاک کننده آرایش صورت ️【سال 2022】-زیبایی

با این حال اگر با استفاده از اسفنج راحت نیستید، دست‌های‌تان را قبل از کرم پودر زدن کاملا بشویید. به هر حال باید مقدار مناسبی از کرم پودر (در این مرحله ترجیحا مایع) را بزنید؛ به این صورت که از وسط صورت خود شروع و ترجیحا با حرکات ضربه‌ای به سمت بیرون حرکت کنید. کرم پودر را کاملا روی کل صورت‌تان پخش کنید؛ به نحوی که هیچ ردی از آن باقی نماند. در این مرحله از ترتیب صحیح مجله خبری میکاپ برای کامل کردن جذابیت چشم ها، مژه هایتان را با ریمل به سمت ابروها فرم دهید البته مواظب باشید که مایع ریمل یکدست باشد و ماده اضافی روی مژه باقی نگذارد. در حال حاضر انواع مختلفی از ریملهای بلند کننده، پرپشت کننده، رنگی و…

  • نواحی مانند زیر ابرها، گوشه داخلی چشم، گودی کنار استخوان گونه و فرو رفتگی بالای لب از جاهایی است که می توانید از جادوی هایلایتر برای بهتر نشان دادن آن کم بگیرید.
  • اگر می خواهید بعد از آرایش کاملا چهره ای شاداب و جذاب داشته باشید و به عبارتی آرایش روی پوست تان بخوابد باید پوست را کاملا پاکیزه کنید.
  • بورس های برنز کننده با مو‌های بیشتری ساخته شده و خیلی محکم‌تر در کنار هم قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود.
  • اگر که از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید به کمک محصولات آرایشی چهره‌ای طبیعی داشته باشید و نقص‌های چهره‌ی خود را کمتر کنید پس حتما برای یادگیری نحوه‌ی صحیح آرایش صورت ملایم با ما همراه باشید.
  • این روزها آرایش اروپایی یا لایت یکی از پرطرفدارترین انواع آرایش است.
زنان امروزه در اجتماع حضور گسترده‌ای دارند و همین حضور گسترده باعث شده که نیاز به یک آرایش ساده صورت در منزل خیلی بیش از قبل احساس شود، چراکه آرایش‌های غلیظ برای حضور در محل کار، خرید و فضاهای عمومی چندان مناسب نیست. از طرف دیگر این‌روزها آرایش ساده و ملایم دخترانه در میان سلبیریتی‌ها و بازیگران زیادی طرفدار دارد (باران کوثری، پگاه آهنگرانی، ترانه علیدوستی، لیلا حاتمی و موارد بسیار زیاد دیگر) و همین روی نگاه خیلی از دخترها و خانم‌ها تاثیر گذاشته است. هدف از کاربرد کانسیلر محو کردن لک ها، تیرگی ها و عیوب پوست است. اگر تمایل دارید از کانسیلری کمی روشن تر از رنگ پوست استفاده کنید. با نوک انگشت و با ضربات آهسته کرم را روی پوست زیر چشم پخش کنید.

۴-      حالا نوبت به کشیدن خط چشم است

از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید. مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید. بعضی از خانم‌ها بر این باورند که استفاده از پنکک آن‌ها را از مصرف کرم پودر و کانسیلر بی‌نیاز می‌کند. ولی این یک باور غلط است، زیرا پنکک به خطوط روی پوست نفوذ می‌کند و باعث می‌شود پوست شما چروک و پیر‌تر نشان دهد .توصیه می‌شود از پنکک فقط در ناحیه روی بینی و پیشانی استفاده کنید. امروزه از آرایش صورت فقط برای آراسته‌تر کردن صورت استفاده نمی‌شود بلکه از آن می‌توان برای پوشاندن نقص‌های صورت نیز استفاده کرد. برای داشتن آرایش حرفه ای در خانه نباید ابروها را فراموش کنید زیرا جزء جدایی ناپذیر آرایش زیبا هستند.

سعی کنید ترجیحا به جای دست از براش استفاده کنید، چراکه براش حجم اضافۀ فونداسیون را از پوست شما می‌گیرد و آن را یکنواخت‌تر در سطح پوست شما پخش می‌کند. یا از ماسک و محصولات آرایشی لایه‌بردار استفاده کنید، که خیلی راحت هفته‌ای یکبار در خانه از آنها را روی صورت خود بگذارید. دقت کنید که یک ارایش ساده برای اینکه خوب روی صورت شما بنشیند، نیاز به پوست و صورت شفاف دارد. بنابرین اگر تا به حال مراحل زیر را قبل از شروع آرایش عملی نکرده‌اید، تنبلی را کنار بگذارید و حتما مراحل زیر را انجام دهید. چراکه شما به مراقبت از پوست خود احتیاج دارید تا در بلندمدت پوستتان آسیب نبیند. کل این مراحل وقت چندانی از شما نمی‌گیرد، اما تاثیر بسیار مثبتی دارد.

ترتیب صحیح آرایش صورت

با برس آغشته به رژگونه ­ای با رنگ ملایم بر روی گونه­ ها ضربه ­های سبک بزنید تا رنگ زیبایی به خود بگیرند. اغلب در این میکاپ رژ قرمز یا زرشکی و سایه­ های لایت استفاده می­شود. یکی از لذت ­بخش­ترین کارها برای اکثر خانم­ های شیک و جذاب، آرایش کردن است. در واقع آرایش صورت یکی از کارهایی است که بیشتر خانم­ ها با انجام آن انرژی گرفته و حس بهتری خواهند داشت.

کدام مدل خط چشم برای آرایش ساده دخترانه بهتر است ؟