میثم عطر آرایشی آرایش لب رژ لب جامد-زیبایی

در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد. در آن زمان، رژ لب از ترکیبی از موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شد. مدل‌های براق و نیمه براق برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند و ماندگاری معمولی دارند که به راحتی با استفاده از شوینده‌های مخصوص پاک می‌شوند. بهتر است به دنبال خرید محصولات اصل باشید زیرا هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کنند.

با گذر زمان و افزایش آگاهی در استفاده از ترکیبات گوناگون متخصصین تولید کننده این محصول برای کم ضرر بودن رژ لب‌ها به جای استفاده از مواد بیماری‌زا مانند رنگ مصنوعی، سرب و … به استفاده از مواد طبیعی با کارایی مورد نظر، روی آوردند. این روزها اکثر افرادی که استفاده از لوازم آرایش جزئی از روتینشان است و یا به دلیل حرفه‌ای که دارند از انواع رژ لب استفاده می‌کنند، خرید لوازم آرایش، خصوصا رژ لب‌هایی با ترکیبات کم خطر و پایه گیاهی را ترجیح می‌دهند. محصولات آرایشی کم ضرر با پایه گیاهی اگر چه نسبت به دیگر محصولات از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما به دلیل توجه به سلامتی در کنار زیبایی به یک اصل بدل شده است. انواع رژ لب خارجی با کیفیت بالا توسط کمپانی های مختلف آرایشی تولید و راهی بازار شده است که از نظر جنس، بافت، مدل و رنگ با هم تفاوت هایی دارند و هر کدام به روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات در انواع مختلف جامد، مایع، مات، پالتی و مدادی طبقه بندی می شوند که روش استفاده از هر کدام و کارایی آن ها متفاوت است.

اگر به یک رژ نیاز دارید که در هر مکانی همراهتان باشد، مدل مدادی بهترین انتخاب است. هنگام خرید اینترنتی مجله خبری میکاپ می‌توانید ویژگی‌های هر نوع از آن را بررسی کرده و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. یکی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی رژ لب‌ها هستند که تنوع بسیار زیادی در نوع و رنگ خود دارند.

  • می گل به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 3 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا به یکی از فروشگاههای معتبر اینترنتی ایران تبدیل شود.
  • این رژ پوششی کامل بر روی لب ایجاد می کند و بدون ایجاد سنگینی و خشکی برای ساعت ها بر روی لب ها باقی می ماند.
  • رژ لب‌‎های مدادی عملکردی مشابه مداد لب دارند و می‌توان با استفاده از آن به لب‌ها فرم داد و نقایص آن را به خوبی جبران کرد.
  • بر اساس طیف گسترده تقاضا در سراسر جهان، برندهای مختلف رژ لب وجود دارد که همیشه به انتخاب مشتری خود توجه می کنند و در طول سال‌ها، نوآوری های منحصر به فردی را ارائه داده‌اند.
بالم مرطوب کننده لب نوتروژینا از لب‌ها در شرایط آب و هوایی نامناسب محافظت کرده و حاوی پانتنول ( بدست آمده از برنج ) است که به عنوان یک بازسازی کننده شناخته می‌شود. این بالم لب حاوی بیسابولول به عنوان یک تسکین دهنده و فارنسول به عنوان یک ضدعفونی کننده قوی است. این محصول همچنین حاوی ضد آفتاب SPF20 که از لب‌ها در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. بالم مرطوب کننده لب نوتروژینا یک مرطوب کننده، تسکین دهنده و صاف کننده لب بوده که حاوی ویتامین‌های E و A است و از ترک خوردگی پوست جلوگیری می‌کند.

رژ لب جامد کاپرا نیو مدل K شماره 37

واقعیت موضوع این می باشد که رژ لب جامد اکثر وقت ها دارای ظاهری رسمی و مجلسی‌تر است و در نهایت برای میهمانی‌ها گزینه بسیار مناسبی است؛ برخی از افراد رژ لب جامد را قبول ندارند چون این رژ لب، لبشان را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. در حالی که اکثر ما ده‌ها رنگ رژ لب در اتاقمان داریم، 3 یا 4 رنگ مورد علاقه‌مان وجود دارد که بیشتر از همه استفاده می‌کنیم. محبوب ترین وسیله آرایشی بین خانم ها رژ لب است به دلیل کم بودن ماندگاری تاثیر این ماده آرایشی رو لب، میزان استفاده از آن زیاد و تقاضا برای خرید رژ لب هم زیاد است. یکی از رایج ترین رژ لب‌هاست که ماندگاری متوسط داشته و دارای تنوع رنگی زیادی هستش که همین موضوع باعث محبوبیت فراوانش شده. باتوجه به استفاده از ماسک در سال 2023 بیشتر توجهات روی آرایش چشم هاست. اما برای رژ لب ها سبک آرایش نامنظم لب ها به صورت کره ای با رنگ های سایه دار براق امسال مورد توجه قرار گرفته است.

رژ لب جامد ستین لوکس SL01 – مای

باید رژ لب مورد نظر خود را متناسب با نوع پوست لب خود خریداری کنید زیرا کسانی که لب های بسیار خشک و کم آب دارند، باید از خریدن رژ لب هایی که مات یا رژلب ۲۴ ساعته هستند خودداری نمایند. این نوع رژ لب تنوع بسیار زیادی در رنگ و حالت دارد که این مسئله موجب می‌شود، همه خانم ها بتوانند مطابق با سلیقه و پوست شان، رژ لب خود را پیدا کنند. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با انواع رژ لب جامد که در بازار به وفور یافت می شوند آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توانید به سراغ خرید پالت چند رنگ بروید. این پالت‌ها تعداد مختلفی دارند و همچنین می‌توانید برای داشتن رژ لب جدید ، رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید.

رژ لب جامد این لی مدل Kindness شماره 580