نکات طلایی در شستن فرش دستباف در خانه که باید بدانید! فرش فراهان | fanbaz

در گذشته‌ای نه چندان دور این کار توسط افراد خانواده و در فضای باز خانه مثل حیاط انجام می‌شد؛ اما امروزه دلایل زیادی وجود دارد که شستشوی فرش دستباف در خانه، دیگر به‌صرفه نیست. در ادامه ما شما را به دنیای پر نقش و نگار فرش بانو می‌بریم تا ضمن آشنایی بیشتر با خدمات این مرکز با صفر تا صد شستشوی فرش در قالیشویی نیز بیشتر آشنا شوید. در محله سوم باید مقدار مناسبی از مواد شوینده را بر روی خدمات نظافتی در فن باز سطح فرش ریخت. مواد شوینده نباید بیش از حد اسیدی یا قلیایی باشد تا هیچ‌گونه آسیب و خسارتی به فرش وارد نکند. برای انتخاب شوینده‌های مناسب می‌توان از مقالات مختلف استفاده کرد و بر اساس نوع فرش، رنگ، بافت، جنس الیاف و … مواد شوینده مختلف را به کار برد. هم چنین استفاده از مواد شوینده ی نا مناسب و عدم پاک کردن گرد و غبار و خشک نکردن کامل فرش و آبکشی پس از خشک شدن فرش می تواند باعث زرد شدن فرش بعد از شست و شو شود.

از گذشته تا کنون با زدن آهسته یک چوب نسبتا ضخیم یا تکان دادن فرش می توان از شر این گرد و غبار ها راحت شد و شستشو فرش در زمان خیلی کمتری انجام شود. این موارد از جمله نکاتی هستند که در حین شست و شوی سنتی باید اجرا شوند تا فرش دچار آسیب نشود و به صورت کاملا تمیز شسته شوند و در نهایت هم نتیجه ی دلخواه حاصل شود. و بخارشوی به تنهایی نمی‌توانند این لکه‌ها را از بین ببرند. برای از بین بردن لکه‌ها شما باید یک تکه پارچه را به محلول لکه‌بر فرش آغشته کرده و روی لکه‌ها قرار دهید. قبل از شروع استفاده از دستگاه بخارشوی، اجازه دهید که محلول چند دقیقه روی لکه‌ها باقی بماند.

اسپری لکه بر مبل و فرش دیپاف مدل MF1 با تکنولوژی نانو بیوتکنولوژی:

قالیشویی ها قبل از شرو به تمیزکاری، بافت، مواد و الیاف فرش را شناسایی می کنند. فرش های دستباف نیاز به مراقبت و توجه بیشتری نسبت به فرش های ماشینی دارند. کارخانه قالیشویی بانو به پشتوانه سال‌ها فعالیت، تجربه و با تکیه بر تخصص کارکنان خود، آماده ارائه کلیه خدمات شستشوی فرش، مبل، موکت و پرده با بهترین کیفیت به مشتریان خود است. ما در قالیشویی بانو با استفاده از به‌روزترین و بهترین تجهیزات و مواد شستشو، این اطمینان را به شما می‌دهیم که از مجموعه خدمات این کارخانه رضایت کامل داشته باشید.

  • روش دیگر شستشوی فرش با اصول مذهبی استفاده از آب جاری میباشد که البته راحت تر از روش قبلی است منظور از آب جاری ، آبیست که جریان داشته باشد و قطع نشود.
  • اما شاید بهتر است که کمی در مورد این دیدگاه تجدید نظر کنیم و به فصل پاییز نیز به عنوان یک گزینه ی مناسب برای انتخاب زمان شست و شوی فرش ها فکر کنیم.
  • کارن تجارت بهین تامین کننده تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی با بیش از 10 سال سابقه، با هدف ارائه محصولات معتبر و با کیفیت در این زمینه به همراه خدمات پس از فروش حرفه ای فعالیت می‌نماید.
  • کدام روش برای شستن فرش‌‌ها بهتر است؟ همه چیز بستگی به فرش شما دارد.
  • منظور از آب کر آبی است که حجمی برابر با ابعاد یک مکعب با ضلع سه وجب و نیم داشته باشد.

این کار را به آرامی انجام دهید تا مطمئن شوید که ذرات گرد و غبار را به خوبی جمع می‌کنید. کشیدن جاروبرقی روی فرش باعث می‌شود که تارهای فرش از هم فاصله گرفته و آماده استفاده از دستگاه بخارشوی باشند. برای جمع کردن ذرات گرد و غبار، مو و هر نوع آلاینده دیگری روی فرش را دو بار به خوبی جاروبرقی بکشید. بخارشوی می‌تواند لکه‌ها را از روی فرش پاک کند و آن را تمیز کند. اما قادر به از بین بردن ذرات جامدی که در عمق فرش نفود کرده‌ نخواهد بود.

خدمات قابل ارائه در سرویس قالیشویی

نکات طلایی در شستن فرش دستباف در خانه که باید بدانید! فرش فراهان | fanbaz