نکات کاربردی برای آرایش صورت گرد و چاق خدمات آرایش در منزل-زیبایی

آموزش کشیدن ابرو کار بسیار ساده ایی است فقط نیازمند تمرین و تکرار است. برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود. در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید.

سایه چشم

خب این اخرین مرحله از آموزش میکاپ کامل صورت است و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت شما دارد. زیرا لب ها یکی از اعضایی هستند که در مراحل اولیه دیدار، جلب توجه زیادی می کنند. شما می توانید از هر رنگ دلخواهی برای آرایش لب هایتان استفاده کنید اما همیشه سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که با حالت چهره و نوع میکاپتان تناسب داشته باشد. برای میکاپ لبهایتان بهتر است در ابتدا انها را یکدست کرده و سپس از خط لب استفاده کنی.

هنگام استفاده از رژ گونه برس را از لاله گوش به سمت گونه ها حرکت دهید و در ضمن از رژ گونه های روشن استفاده کنید تا گونه های شما مشخص تر از پوست زیرین شود. بیاد داشته باشید که آرایش تیره تصویری گرفته تر و آرایش روشن به شما تصویری روشن تر و برجسته تر می دهد. مقداری از پودر فیکس را زیر چشم بزنید و پاک نکنید این کار باعث میشود هنگامی که شما سایه میزنید زیر چشم لکه ایجاد نشود. هنرجو با گذراندن دوره تخصصی آموزش صورت (آموزش گریم و میکاپ) و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای به راحتی وارد بازار کار شده و منبع درآمدی خوبی از تخصص خود داشته باشد.

پس از اینکه آرایش قبلی را پاک کردید حالا باید با شوینده های غیر صابونی متناسب با نوع پوست، پاکسازی کامل تری انجام دهید. بهتر است از شوینده های ملایم ژل مانند کمک بگیرید و کف حاصل از آن را تا یک دقیقه روی پوست ماساژ دهید. این مدت زمان باعث رفع سلولهای مرده انباشته شده در منافذ پوست و همچنین از بین بردن باکتری های سطحی پوست می شود.

کانسیلر مایع در مواقعی که می‌خواهید یک لایه سبک را روی سطح زیادی از پوست خود اعمال کنید بهترین عملکرد را دارند. کانسیلر مایع همچنین برای کسانی که به دنبال ایجاد یک لایه‌ی نهایی مخصوصاً در نزدیکی چین و چروک ها مانند اطراف چشم و دهان هستند عملکرد خوبی دارند. استفاده از کرم پودر چند لایه اصلا برای پوست شما خوب نیست و پوست شما را شبیه کیکی می کند که با لایه های زیادی کرم پوشانده شده است. استفاده از کرم پودر روی تمام نواحی صورت ضروری نیست، فقط کافی است کمی روی گونه ها و بینی بمالید. برخی از خانم ها برای پوشاندن لک ها از کرم پودر استفاده می کنند که اشتباه است و برای این کار باید از کانسیلر استفاده کنند. مطمئنا یکی از اساسی ترین مراحل در آرایش استفاده از کرم پودر ساده است و هیچ آرایشی بدون کرم پودر کامل نخواهد بود.

یادتان باشد با آرایش چشم غلیظ، از رژلب مات و کم‌رنگ و با آرایش چشم ملیح، رژ قرمز و پررنگ استفاده کنید. یکی از پرکاربرد ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی میکاپ و گریم می باشد. باتوجه به اینکه میکاپ و گریم کار زمان بری می باشد و خانم ها فرصت کافی برای آرایش صورت خود ندارند، خانم ها ترجیح می دهند نزد میکاپ آرتیست ها بروند و هزینه های زیادی بابت میکاپ پرداخت کنند. انواع مختلفی کرم پودر وجود دارد و همه آن‌ها معمولا به یک نحو استفاده می‌شوند. کرم پودرهای مایع، کرمی و یا پودری همه برای یکنواخت کردن پوست عمل می‌کنند و پایه‌ای برای دیگر ابزار آرایشی در آموزش آرایش صورت می‌سازند. مهم‌ترین نکته در استفاده از کرم پودر، این است که رنگی مطابق با تون رنگی طبیعی پوست‌تان (نه روشن‌تر و یا تیره‌تر) انتخاب کنید.

  • دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن می توان نواقص چهره خود را پوشانید و بر زیبایی چهره افزود.
  • اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود.
  • پیش از رژ زدن، یک تکه یخ را روی لب های خود بکشید تا رژ برای مدت طولانی تر روی لب ها دوام بیاورد.
  • در اطراف خط مژه، با نقطه‌هایی محل خط چشم را مشخص کنید و بعد این نقطه‌ها را به هم وصل کنید تا خطی ممتد و کامل داشته باشید.
کرم پودر مایع را می‌توانید با نوک انگشتان خود پخش کنید. ولی در نظر داشته باشید که این کار، پوست را در معرض باکتری‌های بیشتری قرار می‌دهد. برای پخش کردن کرم پودر روی صورت می‌توانید از براش‌های مخصوص یا از اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید.

مرحله سوم آموزش آرایش صورت: آرایش چشم

می توانید با کمک براش و کانسیلر این لک ها را بپوشانید. ترتیب صحیح آرایش صورت چگونه است؟ این پرسش بسیاری از کسانی است که می خواهند آرایشی حرفه ای و بی نقص داشته باشند! در این مطلب قصد داریم ترتیب درست آرایش صورت را به طور ساده اما حرفه ای بیان کنیم. با ما همراه باشید تا ترتیب صحیح آرایش صورت را گام به گام و مراحل آرایش صورت با تصویر را در اختیارتان قرار دهیم. بعد از سایه چشم زدن توصیه می کنیم برا طبیعی تر به نظر رسیدن چشمانتان و ایجاد بعد بهتر، آنرا محو کنید.

رنگ رژلب را با توجه به تناژ رنگ پوست خود استفاده کنید. به هیچ عنوان خط لب یا رژلب را بالاتر و پایین‌تر از حد طبیعی لب‌های خود نزنید و اغراق نکنید تا آرایش ما یک ظاهر طبیعی داشته باشد. قدم اول برای آموزش یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه صورت زیرسازی پوست است. برای این کار بهتر است بعد از شستن صورت با صابون مناسب و آب ولرم یک لایه نازک کرم مرطوب کننده طبیعی روی پوست صورت خود بمالید. مطمئن شوید که تمام پوست صورت شما مرطوب شده شده و از حالت خشکی درآمده است. در حقیقت کلید اصلی یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه استفاده از مرطوب کننده است تا پوست شما حالتی طبیعی پیدا کند و ضد‌آفتاب یا کرم‌پودر بهتر و طبیعی‌تر روی پوست شما بنشیند.

کاربر گرامی، در حال حاضر امکان خرید بیش از یک کالای تخفیف دار وجود ندارد. © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب رزبان باکس تنها با کسب مجوز مکتوب امکان مجله خبری میکاپ پذیر است. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد. ۲- یک بار در هفته فرآیند لایه برداری از پوست را انجام دهید.

۱-      قبل از هرچیز کرم پودر بزنید