نکات کاربردی برای آرایش صورت گرد و چاق خدمات آرایش در منزل-زیبایی

به عنوان مثال اگر پوست شما چین و چروک بیشتری دارد، بهتر است از کانسیلر مایع استفاده کنید. و یکی از ترفندهای کاربردی آرایش ملایم دخترانه در استفاده از کانسیلر برای پوشاندن جای جوش و لک ها این است که از کانسیلرهای رنگی استفاده کنید. وقتی اسم رنگ صورتی را می بریم یاد آرایش های ساده دخترانه می افتیم. زیرا معمولا در آرایش های ساده خیلی ها طر فدار رنگ صورتی می باشند. در این آرایش صورت صورتی می توانید با یک رژلب صورتی و یک سایه لایت و کم رنگ صورتی بخوبی این آرایش دخترانه صورتی را پیاده سازی کرد. البته می توانید با کمک لاک ناخن صورتی این میکاپ دخترانه را تکمیل کنید.

مدل آرایش صورت 2022 | مدل آرایش صورت جدید

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. می توانید از مراحل زیر به عنوان راهنما برای شروع استفاده کنید و پس از مدتی می توانید آن را مطابق با علایق خود تغییر دهید. در هر صورت استفاده از این مجله خبری میکاپ مراحل می تواند بسیار مفید باشد. هایلایتر صورت شما را بسیار زیبا می کند و قسمت هایی از صورت شما را برجسته تر نشان می دهد. در نهایت پس از اتمام آرایش‌تان حتما از یک اسپری تثبیت کننده آرایش استفاده کنید تا در تمام طول روز ماندگار باشد.

برای اینکه کار با خط چشم مویی برای ما راحت تر شود، بهتر است در ابتدای کار از خط چشم ماژیکی استفاده کنیم، زیرا کار با خط چشم ماژیکی راحت تر از خط چشم مویی می‌باشد. در ترتیب صحیح آرایش صورت بعد از این مرحله می توانید هر فرمی از کرم پودر مایع، پودری و کرمی را به دلخواه، به طور یکنواخت روی صورت بمالید تا کاملا یکنواخت شود. کاربرد کرم پودر ظاهر یکدست، بدون لک و تیرگی و با تم رنگی زیبایی ایجاد می کند. بهتر است از یک اسفنج مرطوب آرایشی یا براش های ویژه کمک بگیرید. یکی از پرکاربرد ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی میکاپ و گریم می باشد.

اگر مژه‌های پرپشت و ضخیمی دارید، یک ریمل بلند کننده کافی است و در این حالت ریمل حجم‌دهنده کمی تا قسمتی شما را ترسناک نشان می‌دهد. اما اگر مژه‌های شما نازک و کم‌حجم است، استفاده از ریمل حجم‌دهنده گزینۀ خوبی برای شماست. حتما و اکیدا آنرا روی صورت خود امتحان کنید و اصلا به پوست دست‌های خود اعتماد نکنید.

رژهای براق و مایع برای این لب‌ها مناسب نیستند و معمولا رژهای مات جلوه زیباتری روی این لب‌ها ایجاد می‌کنند. اگر می‌خواهید آرایش طبیعی‌تری داشته باشید، رژ همرنگ خط لب، و برای بولدتر نشان دادن لب‌ها از رژ براق استفاده کنید. آرایش لب باریک و درشت با هم متفاوت است و هرکدام در آموزش آرایش صورت ترفندهای خاص خود را دارند. در این مرحله از آموزش آرایش صورت باید لب‌های‌تان را آماده کنید. برای آماده سازی لب‌ها از مسواک مرطوب یا اسکراب‌های لب خانگی (مانند عسل و شکر قهوه‌ای) استفاده کنید تا لایه‌های اضافی لب برداشته شده و لب‌ها نرم‌تر شوند. استفاده از بالم لب هم باعث می‌شود که در طول روز لب‌ها نرم بمانند و خشک یا پوسته پوسته نشوند.

از پودر روشن برای بزرگتر نشان دادن بی کوتاه، چشمان گود رفته کوچک، صورت باریک و بلند، چانه عقب رفته، گردن باریک و بلند و پوشاندن حلقه سیاه دور چشم استفاده میکنیم. آیا به دنبال یک آرایش طبیعی هستید که پوست شما را در تمام طول روز درخشان نگهدارد؟ اکنون با این نکات مهم مربوط به زیبایی یاد بگیرید که چگونه آرایش خود را انجام دهید. از انجام زیر سازی پودر مایع تا استفاده از خط چشم، این نکات و ترفندها به شما کمک می‌کند که یک ظاهر بی نقص خلق کنید. رژ لب بعد از آرایش چشم مهم ترین و چشمگیرترین بخش میکاپ است که باید با دقت انتخاب شود. همانطور که در مهمانی ها مشاهده می کنید بانوان سلایق بسیار متفاوتی در انتخاب رژ لب دارند.

  • برای شستن صورت از شوینده‌های ملایم صورت استفاده کنید و صورت را به آرامی بشویید.
  • برای اینکه آرایش زیبایی داشته باشید و اصطلاحا آرایش به شما بیاید، در قدم اول لازم است تک تک اعضای صورت‌تان را بشناسید.
  • با مجموعه عشق آرایش دیگر نگران آرایش صورت زیبای خود در خانه نباشید,ما مرحله به مرحله کنار شما خواهیم بود.
  • سرخی گونه قرن‌ها است که پایه اصلی فریبندگی و گیرایی آرایش است.
کمی از کانسیلر را به بیوتی بلندر خود زده و آن را به دقت زیر چشم­ها پخش کنید. اكنون پودر fix را که به زیر چشمتان زده اید میتوانید پاک کنید. بازنشر مطالب سایت سوربان با ذکر منبع و لینک مستقیم مطلب در سایتsoorban.com مجاز و قانونی می باشد.

آرایش گونه ها : همان رژ گونه

از هایلایترهای پودری یا کرمی می‌توانید برای روشن‌تر کردن نواحی عمیق پوست، استفاده کنید. اگر هایلایتر کرمی دارید، باید قبل از پودر فیکس از آن استفاده کنید. گوشه‌های داخلی چشم، زیر ابروها، مرکز گودی بالای لب و بالا و کنار استخوان گونه جاهایی است که می توانید هایلایتر بزنید. کرم‌ پودرها نواع مختلفی دارند ولی معمولا همه آنها به یک شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند. کرم پودرها به شکل پودر، مایع و کرم وجود دارند و همه‌ی آنها برای ایجاد پوستی یکدست و مسطح کاربرد دارند.

آرایش صورت به سبک اروپایی

در نهایت از پرایمر لب استفاده کنید تا ماندگاری رژلب روی لب‌های‌تان بیشتر شود. البته توجه داشته باشید در آموزش آرایش صورت مهم است که فرم صورت خود را بشناسید و تمام مراحل کانتورینگ و هایلایت و رژگونه را براساس فرم صورت خود انجام دهید. در ادامه بعد از آموزش رژگونه، این مرحله مهم در آموزش آرایش صورت به سبک‌ حرفه‌ای‌ها را توضیح خواهیم داد. وقتی کرم پودر می‌زنید، همه صورت‌تان رنگ یکنواختی پیدا می‌کند. یکی از تکنیک های آرایشگران حرفه ای در آموزش آرایش صورت این است که حتما از هایلایتر و کانتور برای نقاط خاصی از صورت استفاده می‌کنند و به این صورت به چهره عمق و بعد زیبایی می‌بخشند. برای استفاده از پرایمر می‌توانید از یک براش، اسفنج یا انگشت‌تان کمک بگیرید.

استفاده از پرایمر مزایای متعددی دارد از جمله اینکه باعث می‌شود آرایش شما مدت بیشتری دوام پیدا کند و همچنین، باعث بهبود ظاهر پوست و رفع ایرادات ظاهری آن می‌شود. اگر تلاش کنید که روی باقیمانده‌ی آرایش‌های قبلی آرایش کنید، نتیجه جالبی نمی‌گیرید و ظاهر نهایی شما بسیار ناخوشایند می‌شود. چهره‌تان بشاش به نظر نمی‌رسد و آرایش‌تان کاملا یکدست و طبیعی، روی صورت نمی‌خوابد.