نکات کاربردی برای آرایش صورت گرد و چاق خدمات آرایش در منزل-زیبایی

در نهایت پس از اتمام آرایش‌تان حتما از یک اسپری تثبیت کننده آرایش استفاده کنید تا در تمام طول روز ماندگار باشد. اسپری تثبیت کننده را از فاصله سانتی‌متری صورت‌تان نگه دارید و آن را 5-4 بار روی کل صورت‌تان اسپری کنید. وقت آن رسیده همه را با آرایش حرفه‌ای‌تان سورپرایز کنید. به این صورت که ماساژ را از چانه شروع و به اطراف گونه‌ها برسید. اگر پوست معمولی یا خشک دارید، از فونداسیون مایع استفاده کنید.

جوش زیر پوستی چانه: از علت تا درمان طبیعی و پزشکی

اگر سایه چرب روی پلک شما حرکت می کند و به اصطلاح سایه می ریزد، از فیکساتور برای دوام بیشتر سایه استفاده کنید. دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن می توان نواقص چهره خود را پوشانید و بر زیبایی چهره افزود. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد. تیم متخصص شانی نو به صورت کامل انواع متد های به روز آرایشگری را به شما آموزش می دهد.

  • ریمل را می‌توانید در رنگ‌های مختلف پیدا کنید، اما رنگ های سیاه و قهوه ای رایج ترین هستند.
  • در کلاس هایآموزش گریم و میکاپ(آرایش صورت) ، وسایل و ابزار موردنیاز، توسط آموزشگاه هنرسرا در اختیار هنرجویان محترم قرار داده می شود.
  • آموزش آمبره مو چیست ؟ قطعا تا حالا این اسم به گوش هایتان خورده است…
  • هنگامی و لب پایین نازک است، خط لب را پایین تر از خط معمولی لب می کشیم و آن را با رژ لب پر می کنیم، هم چنین کمی وازلین با برف لب به وسط لب پایین بمالید تا آن را برجسته تر جلوه دهد.
  • در ترتیب درست آرایش صورت، پس از تمام شدن آرایش چشم استفاده از اسپری فیکس توصیه می شود.

به این صورت که به آرامی براش را از قسمت های میانی پلک بالایی به سمت گوشه های خارجی چشمان بکشید و این کار را چند بار تکرار کنید. کانسیلرهای ماتیکی بیشتر برای آرایش‌های سنگین‌تر در سطوح کوچکتر و مشخص‌تر مناسب هستند. عاقلانه‌تر آن است که روی دو رنگ کانسیلر سرمایه‌گذاری کنید.

استفاده از بالم لب هم باعث می‌شود که در طول روز لب‌ها نرم بمانند و خشک یا پوسته پوسته نشوند. در نهایت از پرایمر لب استفاده کنید تا ماندگاری رژلب روی لب‌های‌تان بیشتر شود. برای استفاده از پرایمر می‌توانید از یک براش، اسفنج یا انگشت‌تان کمک بگیرید.

اگر می خواهید رژ لبتان با دوام باشد و مدت زیادی بماند، مقدار زیادی از آن روی لبها اليد و با زبان آنرا پاک نکنید چون حتی قبل از اینکه از خانه خارج شوید چند لایه روی آن را می برد. می توانید بعد از استفاده از رژ لب، از مداد لب برای کشیدن خط دور لب در اطراف رژ و از قلم مو نیز برای کنترل کارتان استفاده کنید. دقت کنید که اگر لبهای باریکی دارید، بهتر است حتما از قلم موی لب و اگر لبهایتان پهن هستند فقط برای چک کردن صحت کار استفاده کنید. پس از انجام کار کرم زیرسازی و مات کننده، نوبت به پودر می رسد. دقت کنید که اینکار را با برس بزرگ، پر و گرد انجام دهید. از استفاده از اسفنج یا پد خودداری کنید چون این ابزارها میزان زیادی از پودر روی صورتتان می مالد.

چند بار کشیدن ریمل می‌تواند باعث شود با یک حرکت چشمان شما براق‌تر به نظر برسد. سرخی گونه قرن‌ها است که پایه اصلی فریبندگی و گیرایی آرایش است. اگر می‌خواهید کمی بیشتر به رنگ و طراوت به چهره خود اضافه کنید، کلید آن ممکن است سرخی گونه باشد. برای این کار از یک برس متراکم و با موهای فراوان استفاده کنید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که از بیشترین مقدار آن را روی پوست خود بمالید.

این برند آرایشی به گواه مصرف‌کنندگان با کیفیتی همسان با برترین برندهای اروپایی پیش می‌رود. یکی از مهم ترین مراحلی که برخی از افراد گاهی از آن غافل می شوند، آماده سازی صورت با پرایمر است. اگرچه این مرحله ممکن است ساده به نظر برسد، اما ممکن است از ماندگاری آرایش خود متعجب شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار کمی پرایمر را روی صورت خود بزنید و آن را روی پوست بمالید.

با توجه به فرم صورت، فرم چشم و ظاهری که در نظر دارید می‌توانید روش‌های مختلفی را برای سایه زدن انتخاب کنید. برای استفاده از پرایمر چشم می‌توانید از نوک انگشتان خود استفاده کنید. با پودر فیکس، پرایمر را تثبیت کنید تا برای اضافه کردن سایه ابرو، آماده شود. کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است.

مژه ها را ریمل بزنید

لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند. برخی از خانم‌ها از کرم پودر برای پوشاندن لکه‌ها استفاده می‌کنند مجله خبری میکاپ که این کار اشتباه است و باید از کانسیلر برای این کار استفاده کنند. حالا قلم مو سایه چشم خود را درون سایه تیره تر فرو کنید و سپس به آن ضربه بزنید تا از هر مقدار اضافه آن بریزد.

رژ گونه

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار