نکات کاربردی برای آرایش صورت گرد و چاق خدمات آرایش در منزل-زیبایی

در این مرحله همه صورت را درست نگاه کنید تا اگر جایی از پوست به کرم یا پوشش دهنده نیاز دارد آنها را برطرف کنید. باید کرم به خوبی در پوست شما نفوذ کرده باشد و در منطقه ای به صورت پخش نشده باقی نماند. برای اینکه پوست زیباتر و صاف تر دیده شود می توانید از پودر یا پنکک برای جذب روغن و عرق صورت استفاده کنید. چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند. اگر قرار است از چند رنگ برای سایه زدن استفاده کنید، حتما رنگ‌ها و حاشیه آنها را با خوبی با هم ترکیب کنید. اگر ابروهای پر دارید یا اینکه آن را قبلا با شیوه‌های مختلف مثلا میکروپیگمنتیشن، میکروشیدینگ یا هاشور ابرو به صورت نیمه‌دائمی آرایش کرده‌اید، نیازی به این مرحله ندارید.

نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت برای افراد مبتدی

این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد. اگر تلاش کنید که روی باقیمانده‌ی آرایش‌های قبلی آرایش کنید، نتیجه جالبی نمی‌گیرید و ظاهر نهایی شما بسیار ناخوشایند می‌شود. چهره‌تان بشاش به نظر نمی‌رسد و آرایش‌تان کاملا یکدست و طبیعی، روی صورت نمی‌خوابد. وقتی آرایش یک چشم تمام شد، چشم دوم را مانند همان چشم آرایش کنید. این روش کمک می کند ارایش چشمتان قرینه و شبیه به هم شود. درنتیجه،‌ ناهماهنگی در آرایش چشم و صورت به وجود نیاید.

رنگ کردن ابرو در خانه سایه روشن تر را روی کل پلک بمالید، از خط رویش مژه شروع کنید و دقیقاً بالای چاله پلک خود پایان دهید. از وسط صورت خود شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید و لایه اولیه مایع را مخلوط کنید. در هنگام پخش کردن این لایه در سطح پوست پخش می‌کنید مطمئن شوید که آن را کاملاً فشرده می‌کنید. بعضی انواع خاص بورس‌های آرایشی نیز برای فشرده کردن لایه اولیه آرایش بسیار مناسبند. بعد از انتخاب محصول مناسب باید به ابزار اعمال آن روی پوست خود توجه کنید.

آموزش آرایش لب کار بسیار ساده ایی است که با تمرین و تکرار کاملا مسلط میشوید. ابتدا از پالت رنگی نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید (رنگی در طیف کرم و قوه‌ای) سپس کل سطح پلک خود را تا زیر ابروها با این رنگ پر کنید. سپس با یک رنگ تیره از گوشه‌های پلک به سمت داخل حرکت کنید. براش خود را عوض کنید و با یک رنگ روشن بالای چشم‌ها را سایه بزنید. در نهایت با یک براش تمیز مرز رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید که سایه شما یکدست و طبیعی به نظر برسد.

این مرحله اجباری نیست ولی اگر می‌خواهید آرایش‌تان مدت بیشتری دوام بیاورد، از فیکساتور استفاده کنید. فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دوام آن را بیشتر می‌کند. هدف استفاده از کانسیلر این است که لک‌ها و تیرگی‌های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید.

این مدل از آموزش خط چشم به این صورت کشیده میشود که شما به نرمی خطی میان مژه های خود رسم می کنید تا به وسیله این خط، مژه های شما پر تر نشان داده شوند. با این روش چشمان شما طبیعی جلوه داده میشود و به نظر می رسد شما از خط چشم استفاده نکرده اید. سعی کنید قبل از شروع میکاپ چشم و صورتتان ، پوستتان را شستشو دهید تا آلودگی های سطح پوست شما از بین برود. در غیر این صورت کرم ها و سایه ها روی پوست شما جلوه زیبایی نمیدهد. بعد از شستشو و خشک کردن صورتتان بهتر است از یک پریمر چشم استفاده کنید.

برای حفظ سلامتی بهتر است از کشیدن خط چشم داخل چشم خودداری کنید. پوشش دهنده ها زیر کرم پودر زده می شوند و برای مخفی کردن جوش و لک های پوستی استفاده می شوند، بوشش دهنده ها در تیوب ها و بطری هایی به شکل مایع وجود دارند و برای پوست های خشک مناسب هستند. این نوع مانند لایه نازکی بر روی پوست می نشیند و یا به شکل فشرده و چسبنده که لایه ضخیم تری بر روی پوست ایجاد مجله خبری میکاپ می کنند و برای پوست های چرب تر مناسب هستند. پوشش دهنده ای را انتخاب کنید که کمی از پوست طبیعی شما روشن تر باشد. کرم پودری که شما بر روی آن خواهید زد آن را یکنواخت و هموار خواهد کرد. برای ایجاد زیرساخت آرایش، دو خط باریک از کرم دو تا سه درجه تیره تر از پوست را زیر خط گونه ها، دو طرف روی بینی و بالای ابروها بکشید و با انگشتان دست آنها را محو کنید.

به همان دلیل که باید آرایش‌تان را پاک کنید، همواره باید صورت‌تان را شسته و تمیز نگه دارید. علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید. برای پاک کردن آرایش می‌توانید از پاک‌کننده‌های آرایش یا روغن‌ بچه استفاده کنید.

پکیج روتین مراقبت از پوست ویتامین سی بیواکوا

برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و آرایش صورت ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید. قبل از اینکه ریمل بزنید، از فرمژه استفاده کنید تا مژه‌ها بیشتر حالت بگیرند. برای بیرون آوردن ریمل هیچوقت آن را درون تیوب پمپ نکنید؛ زیرا با این کار هوا وارد ریمل شده و آن را خشک می‌کند.

رژهای براق و مایع برای این لب‌ها مناسب نیستند و معمولا رژهای مات جلوه زیباتری روی این لب‌ها ایجاد می‌کنند. برای هایلایت کردن صورت می‌توانید از هایلایتر کرمی، پودری یا استیکی استفاده کنید. انتخاب نوع هایلایتر به سلیقه شما و نوع کرم پودرتان بستگی دارد؛ برای مثال اگر کرم پودر شما مایع است، چون پوست‌تان نرم می‌شود بهتر است از هایلایتر پودری استفاده کنید. و یا اگر می‌خواهید ظاهر نهایی آرایش شما براق شود، از هایلایترهای مایع یا کرمی استفاده کنید. به هر حال هایلایتر باید یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست‌تان باشد. اگر هم می‌خواهید آرایش شما جلوه براق و جذاب‌تری داشته باشد، می‌توانید از هایلایترهای براق و اکلیلی استفاده کنید.

  • دقت کنید که این کار را به ارامی انجام دهید تا خطوط به نازکی ابروهیتان و در جهت ان باشد.
  • آموزش آرایش صورت مرحله به مرحله به شما نشان می‌دهد که باید از کدام محصول استفاده کنید و چطور یک آرایش کامل داشته باشید.
  • قبل از اینکه ۰ تا ۱۰۰ آرایش کامل خود را شروع کنید زمانی را برای آماده سازی پوست خود با یک مرطوب کننده با کیفیت صرف کنید.
  • قبل از اینکه ریمل بزنید، از فرمژه استفاده کنید تا مژه‌ها بیشتر حالت بگیرند.
  • دور خط لب را هم می‌توانید با مداد سفید یک خط کمرنگ بکشید تا لب‌ها برجسته‌تر به نظر برسند.