هیدرودرم هیدروفیشیال لیست قیمت ۱۴۰۰ مجموعه تخصصی پزشکی رخ آرا-زیبایی

RF نیز به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تولید درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست – خصوصیتی که بیشتر افراد شما را به رسمیت می شناسند – مهم است که صورت خود را تازه و جوان نگه دارید. تعداد بیشتری از افراد سالها برای مقابله با چین و چروک و نواقص پوستی ، بالابر صورت را امتحان کرده اند. اگرچه اغلب موفقیت آمیز است ، آسانسورهای صورت نیاز به جراحی جزئی و دوره های بهبودی طولانی دارند.

ماندگاری و تاثیرگذاری نتایج هیدرودرم (هیدروفیشیال)

بله، می‌توان جهت بهبود نتایج از ترکیب هیدرودرم (هیدروفیشیال) با بسیاری از درمان‌های دیگر استفاده کرد. اگر این امر ضروری است باید در این مورد با متخصص مشورت کنید تا آن را متناسب با مشکل پوستی شما توصیه کند. چه بخواهید سلامت پوست خود را حفظ کنید و چه نگران چین و چروک ها، آکنه یا پیگمانتاسیون هستید، هیدرودرم (هیدروفیشیال)می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. دسته های دیگر هیدروفیشیال میکرودرم ابریژن اکسیژن رسان جهت پاکسازی و ابرسانی . این دستگاه جدیدترین و پیشرفت دستگاه برای جوانسازی پوست بدون لیزر است.

اگر بچه شیر می‌دهید و حامله هستید و یا به اگزما، التهاب پوست، رزاشیا و پسوريازيس مبتلا هستید باید از انجام لایه‌برداری شیمیایی خودداری کنید. از سوی دیگر می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای افرادی که دارای پوست‌های بسیار حساسی هستند استفاده نمود و همچنین برای کسانی که به رزاشیا مبتلا بوده و دارای پوستی خشک هستند، توصیه می‌شود. لایه‌برداری شیمیایی برای بیمارانی که دارای چین و چروک، پیری پوست و دیگر مشکلات پوستی هستند و پوستی حساس، تیره و مشکل‌دار ندارند خوب است. کسانی که پوستی حساس دارند و دارای مشکلات پوستی نظیر اگزما، التهاب پوست (درماتیت)، رزاشیا، پسوريازيس و … هستند نباید از روش لایه‌برداری شیمیایی برای درمان استفاده کنند. دسته ار اف دو قطبی با تولید جریان بیولوژیکی می تواند به درون سلول های عضلانی نفوذ کند، و با استفاده از ATP انرژی موجود در داخل سلول، سلول ها را قادر به بازیابی مجدد عملکرد طبیعی و حیات خود می کند. از جمله کاربردهای دسته ار اف RF دو قطبی می توان به فرم دهی به صورت، رفع چین و چروک، زاویه دار کردن صورت ،رفع غبغب، رفع خط های پنجه کلاغی، تیرگی های زیرچشم ، افزایش سرعت گردش خون اشاره کرد.

از دیگر مزایای مجله خبری میکاپ می‌توان به توانایی این دستگاه در تغذیه‌ی پوست همزمان با لایه‌برداری اشاره کرد. هیدروفیشیال‌ها معمولا ۵ بطری (باتل/bottle) دارند که در آن ها از مواد هیدروفیشیال استفاده می‌شود. در این دستگاه یک باتل برای دورریز و یک باتل برای آب اکسیژنه تعبیه شده. اصولا یک باتل (معمولا باتل C) را برای پاکسازی لوله‌ی میکرودرم استفاده می‌کنند و در آن از آب مقطر و الکل رقیق (برای پاک کردن بهتر لوله‌ی میکرودرم) استفاده می‌کنند.

  • (۲) محصول مراقبت از پوست رقیق شده (مرطوب کننده یا جوان ساز) را در بطری روی دسته بریزید.
  • نور پالسی شدید یک روش درمانی برای جوان‌سازی پوست است که از پالس‌های لیزر مانند و غیرمنسجم برای درمان آفتاب‌سوختگی، پیری پوست، لکه‌ها، منافذ بزرگ و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی استفاده می‌کند.
  • اگرچه برخی از افراد پس از درمان در حدود یک ساعت کشیدگی و قرمزی را تجربه می کنند، اثرات جانبی و خطرات هیدرودرم (هیدروفیشیال) در تمام سطوح حداقل هستند.
  • قبل از درمان از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید و یک هفته قبل از درمان استفاده از ترکیبات شیمیایی را محدود کنید.

در مجموع همه این چهار مرحله هیدروفیشیال دست به دست هم داده و به پوست فرد شادابی و زیبایی می‌بخشند. حال اگر می خواهید حتما دستگاه اورجینال را تهیه کنید و از کیفیت دستگاه خیالتان راحت باشد توصیه ما به شما خرید از شرکت ورنا طب می باشد . این شرکت تعهد کاری بالایی نسبت به تهیه دستگاه اصل و اورجینال برای مشتری خود دارد و آماده ارئه بهترین دستگاه های پزشکی برای شما عزیزان می باشد . با انرژی های زیستی و ایجاد قطبش مولکولی در سطح پوست و نفوذ به اعماق پوست و ایجاد گرما در لایه ی زیرین پوست بافت های مرده پوست را زنده کرده و تحریک به کلاژن سازی میکند. این احیای شگفت انگیز تنها و تنها با دسته آر اف امکان پذیر میباشد که نتیجه آن شروع مجدد کلاژن سازی میباشد که پوست را جوان و شفافتر و سفت میکند.

این خاصیت مکندگی به صورت ملایم، روی پوست همانند ماساژ عمل میکند و باعث افزایش گردش خون در آن ناحیه از از صورت میشود. در هیدروفیشیال با از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی ها از منافذ پوست و دوبار پرکردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی، ترمیم و جوانسازی پوست صورت می پذیرد. هیدروفیشیال نیز در میان سایر روش های پاکسازی و زیبایی پوست، در دوره آموزش تجهیزات پزشکی آموزش داده می شود. شما نیز می توانید با شرکت در این دوره و گرفتن مدرک معتبر آن، در کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوید.

یکی از جدیدترین و بهترین روش های درمان پوستی بدون جراحی در حال حاظر هیدروفیشیال می باشد که یک شیوه درمانی است که مطلوب ترین پوست را برای صورت شما حاصل خواهد کرد. کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی ارائه دهنده کلیه خدمات پوست، مو و لیزر در اصفهان می‌باشد. در این مرکز خدماتی از قبیل هیدروفیشیال پوست نیز در بهترین سطج ممکن انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید. در واقع مانند یک قلم سرد است که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند و پوسستتان را غلغلک می دهد.

از این دسته برای کاهش منافذ پوست و سفت کردن بافت و همچنین کاهش چین و چروک پوست استفاده می کنند. چکش سرد باعث افزایش هیپرپلازی کلاژن می شود و قرمزی و حساسیت را از بین می برد. هیدروفیشیال‌ها دستگاه‌های چندکاره‌ی زیبایی هستند که در سال‌های اخیر در ایران از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شده‌اند. این نوع از میکرودرم، به دلیل لایه‌برداری سبک‌تر و امن‌تر و نیز تهاجمی نبودن، خیلی زود بین سالن‌ها و ارائه دهندگان خدمات پوستی محبوب شد.

آیا هیدروفیشیال درد دارد یا دوران نقاهت خاصی دارد؟