هیدرودرم هیدروفیشیال لیست قیمت ۱۴۰۰ مجموعه تخصصی پزشکی رخ آرا-زیبایی

خدمات ما در کلینیک هنرور بر سه پایه اصلی مراقبت ، تشخیص و درمان است. از مزایای فوق العاده هیدروفیشیال میتوان به این موضوع اشاره کرد که این روش بلافاصله نتیجه داده و نیازی به گذراندن دوره نقاهت ندارد. به همین علت شما میتوانید برای روتین مراقبت پوستی خود بدون نیاز به اینکه مجبور باشید از کار یا برنامه‌های خود غافل شوید هیدرودرم صورت را انجام دهید. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوانسازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید.

مزایای دستگاه هیدروفیشیال

منافذ را کوچک می کند، پوست را سفت می کند، چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هایپرپلازی کلاژن می شود ، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست که بیشتر افراد شما را به عنوان مهم برای حفظ چهره و جوانی چهره خود تشخیص می دهند. دستگاه هیدروفيشيال 7 کاره دو موتوره نیوفیس 2022 نارسیس یکی از جدیدترین دستگاه جوانسازی و پاکسازی صورت در حال حاضر دنیا را در اختیار خواهید داشت. دستگاه هیدروفيشيال آب خالص را به یونهای هیدروژن و اکسیژن تبدیل می‌کند. بدین ترتیب میکرونیدلینگ روش خوبی برای افرادی با مشکلات پوستی مشخص است (مثلاً زخم‌های پوستی).

دسته چکش سرد Cold Hammer

توجه داشته باشد که اشیا را نباید روی هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس قرار دهید حتی اگر موقتی باشد. این دستگاه مجهز به سیستم های لبه ای که برای درمان از چهار روش مجزا برای جوانسازی پوست صورت استفاده می کند. هیدرودرم صورت با انجام مراحل مخصوصی که در قسمت بالا به آنها اشاره شد باعث از بین رفتن سلولهای مرده پوست شده و در نتیجه آن را محکم میکند. سفت شدن پوست صورت به دلیل کوچک شدن اندازه منافذ باز رخ میدهد که باعث میشود پوست صورت جوان تر و شاداب تر به نظر برسد. از به کارگیری هر گونه روش لایه‌برداری پوست (پیلینگ و لیزردرمانی) به مدت 2 هفته پیش از هیدروفیشیال خودداری کنید.

طبق اظهارات مجله جراحی پوست و زیبایی در سال ۲۰۰۹ تقریباً همه افرادی که تحت درمان میکرونیدلینگ قرار گرفته‌اند شاهد بهبودی ظاهری زخم‌های پوستی بوده‌اند و هیچ عوارض جانبی را نیز نداشته‌اند. شرکت ورنا طب با بیش از 10 سال سابقه ی فروش لوازم پزشکی آماده است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه بدهد . شما می توانید دستگاه هیدروفیشیال را از وب سایت ورنا طب تهیه کنید و از اورجینال بودن این دستگاه و خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید . ورنا طب بی نظیر در کیفیت کالا با تعهد کاری خوب ، هر گونه لوازم پزشکی مورد نیاز مطب و یا کلینیک و یا سالن زیبایی شما تهیه و به شما تقدیم می کند . هر چند به درون پوست نفوذ کرده و در تماس با بافت های عمقی قرار می گیرد، هیچ اثر نامطلوبی بر روی بدن نخواهد داشت. این دستگاه فقط توسط افراد حرفه ای استفاده نمی شود بلکه می تواند در منزل نیز استفاده شود زیرا کار با آن ساده و آسان می باشد.

  • از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست کمک گرفته می شود، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.
  • (۴) دکمه روی تفنگ اسپری را فشار دهید سپس تفنگ شروع به کار کرده و ناحیه درمان را هدف قرار می دهد.
  • آکنه ، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، کنه های شفاف و حساس به پوست شفاف.
یکی دیگر از کاربردهایدستگاه ۶ کاره مجله خبری میکاپ اسپری تمیز کننده و جوانسازی پوست اسپری اکسیژن جت اسپری. محافظ پاک کننده پوست محافل تاریک دستگاه حذف کیف های چشم حلقوی تاریک را از بین می برد. ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج اولتراسونیک با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. سونوگرافی کاربردی ، با انواع آرایشی و بهداشتی کرم ، برای تقویت سازمان به جلوه زیبایی ، به پوست نفوذ می کند. همان طور که گفته شد تولید اکسیژن هیدروژن همراه با اسانس، به سرعت در لایه درم از طریق تزریق فشار بالا برای تامین مواد مغذی نفوذ کرده در نتیجه کاهش چین و چروک، سفید، روشن و جوانسازی پوست اتفاق می افتد.