هیدروفیشیال چه کاربردی دارد و برای چه کسانی مناسب است؟ دکتر هنرور-زیبایی

این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست با مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک مایعات مختلف). (۳) پس از اتمام استفاده از ابزار، دستگیره را در موقعیت C برای تمیز کردن تیوب میکرودرم انتخاب کنید. ابتدا سطح جریان را با حداکثر شدت انتخاب کنید و سپس سطح فشار را به حداکثر انتخاب کنید. سپس دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره را روشن کنید و سری میکرودرم را روی پروب میکرورم قرار دهید.

این درمان چه توسط متخصص پوست انجام شود و چه در خانه ممکن است سوزن‌های بزرگ و منحنی موجب ایجاد زخم‌هایی جبران‌ناپذیر و عفونت شوند. گرچه هیدرودرم (هیدروفیشیال) بر خلاف استخراج‌های دستی که با ساییدن پوست در میکرودرم ابریژن انجام می‌شود از یک مکنده برای از بین بردن و تمیز کردن آلودگی‌های عمیق استفاده می‌کند. به همین دلیل است که هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمانی ملایم‌تر و تاثیرگذارتر شناخته می‌شود. این دسته با کیفیت و فوق العاده جهت جذب سریعتر مواد و کاهش درد و التهاب بعد نیدلینگ یا لیزر درمانی میباشد که بسیار عالی برا اماده سازی پوست میبباشد. این دستگاه به جوانسازی پوست، از بین بردن لکه های بارداری، لیفت پوست و ذوب کردن سلولیت ها کمک میکند. هیدروفیشیال 6 کاره کندلا یکی از با کیفیت ترین محصولات عرصه پوست و زیبایی می باشد.

نوک مارپیچی با طراحی ویژه مستقیما بر روی پوست عمل می کند تا اثر لایه برداری را تقویت کند. هیدرودرم (هیدروفیشیال) یک درمان چند مرحله‌ای است که در آن از یک تکنولوژی مخصوص برای پاکسازی، لایه‌برداری و درمان پوست استفاده می‌شود. سلول‌های مرده و آلودگی‌های پوست در طول درمان از بین رفته و پوست توسط آنتی اکسیدان‌ها و پپتیدها هیدراته می‌شود. بر خلاف درمان‌های دیگر در هیدرودرم (هیدروفیشیال) فقط چند هفته مجله خبری میکاپ طول می‌کشد تا به نتایجی فوری و پایدار دست یافت. مزایا دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره نیوفیس برند سایان موتور سنگین کره ای اورجینال گرید A پلاس آکواجت میکرودرم هیدرودرمی ابرسان و H2O2 اکسیژنو التراسونیک با قدرت 24 کیلو هرتز دسته کول اتو صورت… با کمک امواج التراسونیک ارتعاشی روی پوست ایجاد می‌شود که فاصله بین سلولهای لایه اپیدرم را زیاد می‌کند و نتیجه آن افزایش نفوذپذیری مواد مغذی و آبرسان است.

  • جهت مشاهده‌ی ویدیو بررسی و معرفی دستگاه هیدروفیشیال هفت کاره کلیک کنید.
  • در طول روز پوست انسان در مجاورت با آلودگی هوا و یا تحت تاثیر فشارهای عصبی و عوامل استرس زای محیطی قرار می گیرد.
  • در مرحله سوم سلول های مرده از پوست خارج شده و در آخر نیز آبرسانی پوست انجام میشود.
  • فقط کافی است بر طبق راهنمای کاربر ارائه شده همراه با محصول عمل کنید.
  • ورنا طب بی نظیر در کیفیت کالا با تعهد کاری خوب ، هر گونه لوازم پزشکی مورد نیاز مطب و یا کلینیک و یا سالن زیبایی شما تهیه و به شما تقدیم می کند .
می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمان و حتی نوعی از پیشگیری استفاده نمود. این کار موجب می‌شود تا نتایج به دست آمده ماندگاری بیشتری داشته و پوست مراقبت لازم را دریافت کند. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید. ماسک ال ای دی دستگاه هیدروفیشیال ۷ نیوفیسنورهایی با طول موج های مختلف به لایه های عمقی مختلف نفوذ می کنند و بازسازی سلول ها و کلاژن را تسریع می کنند تا مشکلات مختلف پوستی را حل کرده و به جوانسازی پوست کمک کنند. تنها روش میکرودرم ابریژن است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود.

معمولا بعد چند جلسه هیدروفیشیال تغییرات ظاهر می شود ؟

این دستگاه به عنوان دستگاه 7 کاره شناخته شده است و اما می خواهیم بدانیم آن هفت کاری که این دستگاه را منحصر به فرد کرده کدامند و چه اثری می توانند در پوست مخاطب بگذارند . پس از ۴۸ ساعت می‌توانید داروهای تجویزی موضعی را مورد استفاده قرار دهید، این موضوع برای داروهای عمومی حاوی اسید سالیسیلیک و محصولات Retin A نیز صادق است. به همین دلایل دستگاه هیدروفیشیال تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد. هیدرافیشیال دردسته پر طرف دار ترین و بیشترین بازدهی دستگاهی فیشیال قرار دارد. این دستگاه با تاثیر زیادی که بر روی پوست می گذارد توانسته است در کلینیک ها و سالن های زیبایی و همچنین پیش متخصصان پوست و زیبایی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد . • برای کسانی که لایه شاخی پوست نازکی دارند یا رگه های خونی قرمز شدید روی استخوان گونه دارند، زمان استفاده از RF نباید خیلی طولانی باشد.

در HydroPeel از ترفندهای چندگانه و تهاجمی برای لایه‌برداری چند باره پوست استفاده می‌شود. در این روش بدون ایجاد سوزش، ناراحتی یا قرمزی می‌توان به پوستی بهتر دست یافت. محلولی ویژه که عمیقاً در منافذ پوست نفوذ کرده، آلودگی‌های آن را از بین برده و پوست را نرم می‌کند.

دسته التراسونیک

④ سر اسکرابر پوست را با پوست صاف کنید و آن را مطابق بافت ماهیچه ها حرکت دهید. هنگامی که مایعات داخل بطری ها مصرف می شوند، لطفاً آب گرم را به بطری A، B، C، D اضافه کنید و لوله ها را با روش بالا تمیز کنید تا از مسدود شدن لوله ها جلوگیری شود. همچنین HydraFacial در کوتاه مدت نتیجه خود را خواهد داد و لازم نیست زمان زیادی برای نتیجه گیری از تغییرات وضعیت پوست خود صرف کنید. پس نگرانی درباره پوستتان را کنار گذاشته و تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا بیشتر درباره این روش فوق‌العاده و کاربردهای آن آگاه شوید. به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست اقدام نمایید.