هیدروفیشیال ۶ کاره دکتر وحید-زیبایی

دارند؛ با استفاده از این روش می‌توان روند پیری پوست خود را کندتر کرد. دارای 6 فناوری جدید میکرودرم ابریژن ، هیدرودرم ابریژن ، رادیوفرکانسی (آر اف) ، اولتراسوند، چکش سرد و درما اف (اتوی صورت) می باشد که هر کدام کاربرد های گوناگونی برای پوست صورت و بدن دارند. از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست کمک گرفته می شود، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

قلم هیدرودرم با داشتن چند قطعه مختلف که بر روی سر آن نصب میشود، عملیات مختلف و خاصی را روی صورت پیاده سازی میکند. برای انجام هیدرودرم ابتدا باید صورت پاکسازی شود؛ سپس قلم هیدرودرم با سایش آهسته و خیلی ملایم لایه برداری پوست را شروع میکند. پس از از اینکه لایه سلولهای مرده پوست صورت برداشته شد؛ آلودگی و چربی اضافه پوست و جوشهای سرسیاه از منافذ عمیق روی پوست صورت توسط خاصیت مکش قلم هیدرودرم بیرون آورده میشوند.

  • اصولا یک باتل (معمولا باتل C) را برای پاکسازی لوله‌ی میکرودرم استفاده می‌کنند و در آن از آب مقطر و الکل رقیق (برای پاک کردن بهتر لوله‌ی میکرودرم) استفاده می‌کنند.
  • این دستگاه فقط توسط افراد حرفه ای استفاده نمی شود بلکه می تواند در منزل نیز استفاده شود زیرا کار با آن ساده و آسان می باشد.
  • محلول هیدروژن بدون هیچ مشکلی به درون پوست نفوذ می کند و برای استفاده کاملا بی خطر است.
  • با انتقال اکسیژن خالص بسیار متمرکز به اپیدرم ، این روش درمانی بیماران را تحویل می دهد و درخشش طبیعی به پوست می دهد.
  • به همین دلیل است که هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمانی ملایم‌تر و تاثیرگذارتر شناخته می‌شود.
  • اما این احتمال وجود دارد که پس از انجام این روش درمانی بر روی پوست صورت خود کمی قرمزی مشاهده کنید یا اینکه احساس کنید که پوست شما کمی حساس شده باشد.

بر اثر عبور این امواج و حرارت حاصله از آن به داخل لایه‌های پوست، رشته‌های کلاژن و الاستین منقبض می‌شوند و نتیجه نهایی آن سفت شدن و لیفت پوست است. چکش خنک‌کننده یا چکش فریز برای خنک کردن پوست بعد از تکنیک آر اف، بعد از درم ابریژن با مواد مخزن A و بطور کلی در هر مرحله از فیشیال و پاکسازی که نیاز به خنک شدن پوست، کاهش قرمزی و التهاب باشد استفاده می‌شود. این هندپیس همان اتوی صورت است که با امواج الترسونیک کار می‌کند و علاوه بر برداشتن سلولهای مرده از روی پوست، برای آبرسانی و جذب کرم‌ها و سرم‌های آبرسان هیالورونیک اسید نیز کاربرد دارد. هنگام استفاده از هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس ، اگر صدای ساز “بیپ بیپ” به گوش می رسد، لطفاً بطری زباله دان را مشاهده کنید.

دستگاه دستگاه هیدروفیشیال موتور سنگین یا میکرودرم مایع چیست؟

۶٫ شکل دادن به پوست محکم ، ترمیم منافظ پوستی ، بهبود تمیز کردن مضاعف چانه و بالای لب ؛ درمان آکنه ؛ سفید کردن پوست ؛ منافذ کوچک کردن. HydraFacial با استفاده از مواد ضد چروک پوست را تغذیه و آبرسانی میکند. 6 ماه پیش از انجام اغلب روشهای درمانی پوست، مانند هیدروفیشیال، مصرف محصولاتی مانند رآکوتان را قطع کنید. از این هندپیس برای لیفت چین و چروک نقاط سطحی مانند دور چشم استفاده می شود. اگر هدف اصلی‌تان کاهش زخم‌های آکنه و پوست شل است پس میکرونیدلینگ گزینه بسیار خوبی برای درمان این مشکلات است.

مجله خبری میکاپ برای تمامی انواع پوست از جمله پوست نازک و پیر، پوست خشک یا پوست چرب مناسب است. حتی حساس ترین انواع پوست هم به راحتی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند. سایر بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.

اقدامات پیش از هیدروفیشیال