هیدروفیشیال 6 کاره هایکو12 ماه گارانتیاورجینال روزیا شاپ-زیبایی

این دسته از دستگاه هیدروفیشیال وسیله ای است برای رفع التهابات پوستی و قرمزی های ناشی از گرمایی که از طریق امواج RF در پوست ایجاد شده است. دسته چکش سرد فوق العاده قوی است و منافذ باز پوستی را می بندد و چین و چروک ها رو کاهش می دهد و حسی آرام و تسکین دهنده به پوست می بخشد. در واقع هیدرودرم صورت باعث کاهش چربی پوست از بین رفتن آکنه رفع بزرگی منافذ پوست صورت و درمان لکه‌های پوستی و خال میشود. با هیدروفیشیال درمان با تخلیه منافذ پوست شروع می‌شود و سپس لایه‌برداری و برداشت لایه شاخی با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک رخ خواهد داد. یکی از مزایای برجسته این روش، نسبت به بسیاری از روشهای دیگر، بدون ایجاد عوارض معمول روشهای پاکسازی و جوانسازی پوست است. چیزی که این روش را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش است.

  • آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال(۱) ناحیه درمان را قبل از استفاده از این هندپیس تمیز کنید.
  • سایر بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.
  • شما نیز می توانید با شرکت در این دوره و گرفتن مدرک معتبر آن، در کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوید.
  • شش ماه قبل از انجام اکثر روشهای درمانی پوست، مانند هیدروفیشیال مصرف محصولاتی حاوی راکوتان را قطع کنید.
  • در دستگاه هیدروفیشیال 9 کاره وگنر، مجموعه‌ای از ابزارها و تجهیزات مختلف پوستی گنجانده شده است و دیگر نیاز به خرید جداگانه دستگاههای مختلف ندارید.

یک هفته پس از بوتاکس و دو هفته پس از تزریق ژل بهترین زمان برای استفاده از هیدروفیشیال پوست است. این دستگاه با نام برندهای مختلف تولید کننده‌ی آن مانند آکوافیشال، آکواجت، هات‌بابل، تاینی‌بابل، آیس بلو و… و نیز با نام کاربردهای آن مانند میکرودرم مایع شناخته می‌شود. ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید.

عواملی چون آلودگی هوا ، کم آب نوشیدن ، تماس پوست با اشیاء آلوده ، لوازم آرایشی و …. سلامت پوست را تهدید می کند و حتی باعث می شوند که پوست صورت چند سالی پیر تر به نظر برسد. میتوانید از محصولات مراقبت از پوست برای دستیابی به طیف وسیعی از اهداف درمانی مانند رفع چین و چروک / رنگدانه، روشن کردن و سفید کردن پوست استفاده کنید. ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند.

تصاویر قبل و بعد از استفاده از دستگاه هیدروفیشیال ۶ کاره

منافذ را کوچک می کند، پوست را سفت می کند، چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هایپرپلازی کلاژن می شود ، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست که بیشتر افراد شما را به عنوان مهم برای حفظ چهره و جوانی چهره خود تشخیص می دهند. دستگاه هیدروفيشيال 7 کاره دو موتوره نیوفیس 2022 نارسیس یکی از جدیدترین دستگاه جوانسازی و پاکسازی صورت در حال حاضر دنیا را در اختیار خواهید داشت. دستگاه هیدروفيشيال آب خالص را به یونهای هیدروژن و اکسیژن تبدیل می‌کند. بدین ترتیب میکرونیدلینگ روش خوبی برای افرادی با مشکلات پوستی مشخص است (مثلاً زخم‌های پوستی).

هیدروفیشیال ۶ کاره

این روزها، پوست ما دائما در تقابل با خطرها و آسیب­های ناشی از این دسته از فعالیت­ها قرار گرفته است، استفاده از دستگاه­های پیشرفته و جدید در کلینیک­های زیبایی و متخصصان پوستی ضروری است. مشاورین مجموعه تخصصی پزشکی رخ آرا اطلاعاتی کامل و دوستانه در اختیار شما قرار می‌دهند. ما در مجموعه تخصصی پزشکی رخ آرا ابتدا پوست و موی شما را ارزیابی می‌کنیم، سپس درباره تاریخچه پزشکی شما گفتگو می‌کنیم تا اطمینان حاصل شود که شما برای درمان مناسب هستید و به هر سوالی که ممکن است در مورد درمان داشته باشید پاسخ می‌دهیم. سپس ما جلسات خود را با توجه به تایم شما تنظیم می‌کنیم، تا بهترین نتایج ممکن را دست آوریم. هنگامی که از ورتکس برای هیدراته کردن پوست استفاده می‌شود همزمان با لایه‌برداری پوست آنتی اکسیدان‌های قوی را نیز بر روی پوست اعمال ‌می‌کند. این کار باعث کاهش چین و چروک‌ها، خطوط ظریف، هیپرپیگمانتاسیون و چربی پوست می‌شود.

همزمان ، امواج مافوق صوت سرم های ضد پیری و سایر مواد مغذی را به پوست شما نفوذ می کنند و به اثرات تغذیه ای می رسند. از هیدرودرم (هیدروفیشیال) می‌توان هم به عنوان روشی درمانی استفاده نمود و هم آن را به عنوان نوعی پیشگیری از ایجاد مشکلات پوست به کار برد. اگر به سلامت پوست خود می‌اندیشید و از چین و چروک‌ها، جوش، تغییر رنگ و کدورت پوست ناراضی هستید؛ و به دنبال روشی برای از بین بردن این مشکلات می‌گردید؛ مجله خبری میکاپ می‌تواند یکی از مناسب ترین روشها برای شما باشد. هیدرودرم (هیدروفیشیال) یک درمان چند مرحله‌ای است که در آن از یک تکنولوژی مخصوص برای پاکسازی، لایه‌برداری و درمان برخی از مشکلات پوستی استفاده می‌شود.

اما ناراحتی های پوستی مانند اسکار و جای جوش، لکه های صورت، چین و چروک ها و .. بستگی به عمقشان ممکن است نیاز به چند جلسه درمانی در مدت زمان طولانی داشته باشند. به کسانی که می خواهند روند پیری پوستشان را به تعویق بیاندازند و پوستی سالم و شفاف داشته باشند، جلسات درمانی ماهانه توصیه می شود. بسیاری از افراد بعد از تنها یک جلسه درمانی شفافیت و یکنواختی را در پوست خود احساس می کنند اما بسته به نوع و وضعیت پوست شما و هدفتان از این تکنیک درمانی، تعداد و دفعات جلسات متفاوت خواهد بود.

استفاده از هیدرودرم (هیدروفیشیال) یا میکرودرم ابریژن به مشکلات پوستی شما بستگی دارد. یکی از مزایای میکرودرم ابریژن نسبت به هیدرودرم ابریژن این است که اثرات کشیدگی پوست را نیز کاهش می‌دهد. اگر این یکی از نگرانی‌های شما در انتخاب روش درمانی غیرتهاجمی است، پس باید به میکرودرم ابریژن چند امتیاز اضافی بدهید. این دسته وظیفه ی پاکسازی ،لایه برداری ،کنترل چربی های پوست ،از بین بردن و تمیز کردن جوشهای ،از بین بردن لک های پوستی و کار روشن کردن پوست را برعهده دارد. و مهم ترین دسته ی هیدروفیشیال درما اف هیدرافیشیال است که کار لایه برداری جذب مواد و لیفت رو انجام میدهد.