کاشت ناخن انواع کاشت ناخن آموزش کاشت ناخن پودری شادلین بیوتی-زیبایی

برای افرادی که به جویدن ناخن عادت دارند، کاشت ناخن انتخابی مناسب است. درنهایت، لایه ای محافظ روی ناخن قرار می گیرد و پودرهای اضافی هم پاک می شود. فیبرها را که به صورت رشته هایی نازک هستند، روی ناخن می گذارند. بعد از هر مرحله، دست را در دستگاه UV قرار می دهند و مانند همیشه سوهان می کشند. کاشت ناخن پودری موجب زیباتر و کشیده تر به نظر رسیدن ناخن می شود.

این روش بهترین نوع روش کاشت ناخن است، زیبایی و استحکام این روش طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در این روش نیز از ناخن مصنوعی در سایز مناسب شما استفاده میشود، ضد قارچ و در نهایت مواد پودری روی ناخن گذاشته میشود. سومين روش کاشت ناخن روش کاشت جليش يا همان ژله اي است . مواد جليش رنگي بوده و رنگ مورد نظر ناخن ها در ابتداي کار انتخاب مي شود .

کاشت ناخن فرنچ

شما می توانید به جای کاشت ناخن در سالن های آرایشی از برچسب ناخن، تاپ کت و لاک استفاده نمایید و به راحتی ناخن هایتان را با کمترین درصد ایجاد عارضه طراحی کنید. تجربه شما از کاشت ناخن چیست؟ کدام کاشت ناخن را پیشنهاد می کنید؟ منتظر پیام های شما درباره کاشت ناخن زیر همین مطلب هستیم. در کاشت ناخن ژله‌ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها گذاشته سپس برای تسریع خشک شدن مواد دست در دستگاه UV قرار می‌دهند. این روش مشابه روش پودری است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آن است. در کاشت ناخن ژله ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست مشتری در دستگاه یو وی قرار میگیرد تا ژل خشک شود.

در کاشت ناخن پودر، پودرهای اکریلیک و لیکوئید با هم ترکیب می‌شوند و مایعی خمیری به وجود می‌آید. این مایع خمیری روی دست فرم داده می‌شود و برای خشک شدن نیاز به هیچ دستگاهی ندارد. این نوع از کاشت نیز از محبوب ترین روش های کاشت ناخن بین بانوان است. چرا که با استفاده از دو رنگ پودر و ایجاد سایه روشن در مواد گذاری، زیبایی خاص و منحصر بفردی به دستان شما میبخشد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم تا از این طرح های بسیار حرفه ای و شیک در سالن زیبایی مریم ستاری دیدن نمایید. پس از اتمام دوره کاشت ناخن شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای انواع روش های کاشت ناخن مانند کاشت ناخن پودری، کاشت فرنچ، کاشت هلویی، کاشت بیبی بومر و کاشت با تیپ را برای مشتری انجام دهید. در نهایت پس از شرکت در آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید. در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می‌شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می‌شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند و بعد از آن باسوهان کشی برقی به ناخن شکل می‌دهند.

  • این روش مثل کاشت پودری می‌باشد و در واقع همان نوع کاشت است.
  • کلاس های دوره ناخن کاری به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود.
  • اگر مواد از لبه های قالب بیرون آمده بود با قلم مواد را جمع کنید و اطراف ناخن را تمیز کنید.
  • استفاده از عینک برای ناخن کار، در هر مرحله به علت پرتاب مواد کاشت یا خود ناخن ها که تیز هستند، ضروری است.
  • می توانید بدون هیچ مشکلی کاشت پودری و ژلی خود را از ناخن های طبیعی جدا سازید، وجه تمایز مهم این فرآیند آن است که بدون هیچ آسیبی به ناخن های طبیعی شما و پوست دستتان ناخن های کاشته شده از بین می روند.
  • کاشت ناخن پودری از لحاظ مقاومت رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است.
در بین انواع ناخن‌های مصنوعی موجود در بازار، ناخن‌هایی از که ترکیبات اکریلیک ساخته می‌شوند را می‌توان در گروه قوی‌ترین ناخن‌های مصنوعی قرار داد. لبه ناخن‌ مصنوعی اکریلیک به این راحتی‌ها نمی‌شکند و برای خانم‌هایی که زندگی پرتحرکی مجله خبری میکاپ دارند توصیه می‌شود. وقتی فقط یک لایه خیلی نازک از مواد روی ناخن وجود داشت، این باقی مانده را با سوهان تمیز کنید و از بین ببرید. روی سطح ناخن با بافر بکشید، به کمک پولیش برق بیندازید و درنهایت، تقویت کننده ناخن بزنید.

کاشت ناخن با پلی ژل و قالب یکی از روش‌‌های آسان و بدون دردسر است. کافی است روی قالب موادگذاری کنید و قالب را روی انگشتانتان فشار دهید. حالا باید ژل را زیر نور uV/led خشک و قالب‌ها را جدا کنید. البته علی‌رغم آسان بودن این روش، دستتان در فرم‌دهی ناخن بسته است و نمی‌توانید فرم‌های متنوعی را روی ناخن اجرا کنید. به این روش کاشت ناخن به روش دوال سیستم نیز گفته می‌شود. کاشت ناخن با تیپ نیاز به دقت زیادی دارد و مهم‌ترین مرحله، انتخاب سایز دقیق است.

شیوه کاشت ناخن ژله‌ای با کاشت ناخن پودری یکی است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آنهاست. در روش کاشت پودري در مرحله اول با استفاده از ابزارهاي خاص پوست ها دور ناخن را عقب زده و سپس مي چينند . اين کار را در دو تا سه مرحله انجام مي دهندو هر بار به مواد زمان مي دهند تا کاملا خشک شود . در اين مرحله ابتدا با استفاده از سوهان برقي سطح مواد را يک دست و يکنواخت کرده و سپس با استفاده از سوهان دستي و بافر اين سطح را صيقل مي دهند در نهايت روي سطح ناخن را به روغن مخصوص اغشته مي کنند تا کاملا براق شود . کاشت ناخن دخترانه در صورتی که شما روش قالبی را برای زیباتر کردن ناخن های خود انتخاب کرده اید بهتر است بدانید که این روش دوام چندانی ندارد. در صورت استفاده از این روش ناخن شما ممکن است خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید بشکند و آسیب ببیند.

با یک کاشت ناخون شیک در سالن زیبایی مریم ستاری ، در جمع بدرخشید.