کاشت ناخن حرفه ای در مرکز تخصصی ناخن مواد خارجی و ضدقارچ-زیبایی

کاشت ناخن قالبی، به وسیله قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها انجام می شود، مقداری از مواد مخصوص کاشت ناخن را در قالب ریخته و با مهارت روی صدف ناخن ها قرار می دهیم و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میداریم. ترکیبات پودر و مواد کاشت ناخن را حتما بررسی کنید تا حاوی EMA باشد. EMA، ماده ای شبیه آکریلیک دندان می باشد و برای کاشت ناخن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است برای انتخاب جنس و رنگ خوب آکریلیک از برندهای معروف یا برندهایی که در گوگل سرچ کرده اید استفاده کنید.

کاشت ناخن بلند یکی از انواع مدل های جذاب می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار است اما اخیرا کاشت ناخن طبیعی کوتاه نیز ترند شده که زیبایی منحصر به فردی را به دستان شما هدیه می دهد. بیلدرژل‌ها مثل چند لایه لاک ژل بسیار ضخیم‌اند که با آن می‌توان انواع کاشت ناخن و طراحی را انجام داد. به طور کلی کاشت ناخن نوعی آرایش ناخن است که در انواع مختلفی انجام گرفته و ماندگاری طولانی مدتی دارد و برای افرادی که وقتی برای لاک زدن مداوم ناخن‌های خود ندارند یا ناخن‌های شکننده‌ای دارند بسیار مناسب است.

در آن از یک لایه جنس ابریشم یا فایبر گلاس که روی ناخن طبیعی گذاشته می‌شود استفاده می‌شود و بعد برای محکم نمودن آن از چسب مخصوص استفاده می‌شود. یکی از انواع کاشت ناخون، کاشت ناخن قالبی یا دوآل می باشد که در این نوع کاشت، مواد کاشت در قالب ریخته میشود و قالب روی ناخن قرار می‌گیرد و بعد از خشک شدن مواد، قالب از مواد جدا می‌شود. با استفاده از قلم توپی از مواد بردارید و داخل قالب قرار دهید. اگر مواد خیلی نازک باشد به راحتی دچار هواگرفتگی می شود و یا ناخن می شکند. روش‌ های کاشت ناخن به این تعداد محدود نمی‌شوند؛ اما مهم‌ترینشان را در بالا توضیح دادیم.

در خرید لوازم آرایش محتاط باشید

برای این کار اول باید یک لایه لاک به عنوان پایه روی ناخن زد. سپس شابلون را روی ناخن می­گذاریم و لاکی را که می­خواهیم به عنوان رنگ طراحی انتخاب مجله خبری میکاپ کنیم، روی شابلون می­زنیم. نه به اندازه ای که کامل خشک شود و طرح نصفه کنده شود و نه به اندازه ای که لاک خشک نشده و به اطراف پخش شود.

ریمو ناخن را با مشورت ناخن‌کار خود در خانه نیز می‌توانید انجام دهید. به این شیوه که پنبه را به آستون ۱۰۰ درصد آغشته کرده و روی ناخن کاشته شده قرار دهید، سپس با فویل طوری روی آن را بپوشانید که هوا به درون آن نفوذ نکند. بعد از گذشت ۲۰ دقیقه ناخن‌های کاشته شده شل می‌شوند و به راحتی جدا خواهند شد. اگر خودتان نمی‌توانید این کار را انجام دهید بهتر است که به ناخن‌کار‌تان مراجعه کنید و از اعمال فشار به ناخن‌های خود خودداری کنید، این کار ممکن است موجب آسیب به ناخن‌‌های طبیعی شما شود.

انواع روش های گوناگونی برای کاشتن ناخن وجود دارد که برخ از آن ها عبارتند از کاشت قالبی که ساده ترین روش می باشد. کاشت پودری که پر استفاده ترین روش کاشت است و کاشت با فرمر و غیره. برای کاشت ناخن های طبیعی شما می توانید از کاور ناخن و یا از کاشت با پودر هلویی استفاده کنید. زیرا این دو روش کاشت زیبایی و سادگی را به دستان شما هدیه می دهند.

چگونه از شکنندگی ناخن جلوگیری کنیم

اگر هنگام کاشت ناخن، حد فاصل میان مواد گذاری و کوتیکول رعایت نشود که تقریباً یک میل است، گاشت ناخن شما هوا می گیرد. برای جلوگیری از هوا نگرفتن کاشت ناخن باید درنهایت، سوهان کشی به طور دقیق و با زاویه 45 درجه داشته باشید. برخی از خانم ها به مواد چسبی یا ترکیبات کاشت ناخن حساسیت نشان می دهند و پوستشان ملتهب و قرمز می شود. در این شرایط، فقط با از بین بردن علت ان که مواد کاشت و ناخن مصنوعی است، می توانید این حساسیت را برطرف نمایید. شکل طبیعی ناخن ها در کاشت ناخن سیک حفظ می شود، فقط روی ناخن طبیعی لایه ای ابریشمی قرار می دهند.

  • در ايران نيز کاشت ناخن در زمره خدمات زيبايي بسيار پر طرف دار قرار دارد .
  • بله، سرفصل های تمام دوره های آموزشی دترلند، ویژه ورود سریع به بازارکار طراحی شده است.
  • یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود.
  • با رشد ناخن، کاشت نیز به سمت بالا حرکت می­کند و باعث از دست رفتن زیبایی ناخن می­شود.
  • کاشت جليش نيز در صورتي که توسط ناخن کار حرفه اي انجام شود دو تا سه هفته ماندگاري دارد .
در نوع کاشت ناخن، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی زده می شود و بعد از ضد قارچ زدن روی ناخن ها این ناخن مصنوعی را روی ناخن فشار می دهند تا بچسبد و بعد ناخن مصنوعی را می کنند. از آنجایی که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کمی به اصطلاح ناخن هوا میگیرد. کاشت ناخن نوعی دیزاین ناخن است که در آن با روش های جدید، لایه ای از مواد، روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود. در کاشت ناخن، سطح ناخن با سوهان برقی تراش داده می شود تا از حالت صاف و صیقلی خارج شود و کاشت باید با لایه ای نازک کاشت انجام شود تا ضخامت مواد و برآمدگی آن به چشم نیامده و طبیعی به نظر بیاید. کاشت خوب و حرفه ای و شیک علاوه بر ظرافت و زیبایی باید از ماندگاری و استحکام بالایی برخوردار باشد. فرمر، رول های موایی هستند که که هر ورقه از آن ها دارای اندازه گیری و چسب هستند که به زیر ناخن طبیعی شما برده می شود.

پس از اتمام کار می توانید از ژلیش و یا لاک معمولی بر روی ناخن استفاده کنید. پس از اینکه مواد خشک شد، قالب را از روی ناخن بردارید. اگر مهارت بیشتری دارید، می‌توانید با یک حرکت قلم را 3 بار در پودر فرو کنید و سپس روی ناخن بگذارید و ترکیب کنید. ماربل یکی از دیزاین‌های رنگارنگ و به اصطلاح ابروبادی است که برای اجرای آن، باید از چند کاشت پودر استفاده کنید. یادتان باشد که همیشه در انتهای کار از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید تا دیزاینتان خراب نشود.